پورتال خبري كاشان:
يك شهروند كاشاني كه از خريد يكدستگاه خودرو سواري تيبا صفر پشيمان شده و به شدت گلايه داشت در نامه اي به پورتال خبري
كاشان مشكلات بعد از خريد تيبا صفر را شرح داده است كه عينا بدون ويرايش منتشر مي
شود و انتظار داريم شركت سايپا نيز جوابگو بوده و جوابيه اين شركت را نيز در اولين
فرصت دريافت و منتشر شود ، ضمن اين نام خريدار و شماره تلفن نگارنده نامه در
پورتال خبري كاشان محفوظ است.
با سلام وخسته نباشيد اينجانب مهر 93 تيبا
دوگانه ثبت نام کردم و 93/12/28 تحويل گرفتم 4 فروردين 94 ماشين با 200 تا کارکرد
موتورش سوخت وتا 94/2/25 طول کشيد تا اين ماشين تعويض موتور گردد و تحويل بنده شود
بعد از تعويض موتور ماشين خاموش مي شد و
روشن نمي شد.
باز به
نمايندگي مراجعه کرديم و باطري ماشين را تعويض کردند اما باز بعداز دوروز ماشين
خاموش و ديگه روشن نشد چون ماشين تو پارکينگ خونه بود هيچ جور نمي شد بيرون آورد با
امداد خوردو تماس گرفتم و بعداز مراجعه امداد خودرو گفت دينام ماشين مشکل داشته که
ماشين روشن نمي شود بعد از تعمير دينام ماشين روشن شد دوهفته بعد دقيقا تو تعطيلات
خرداد هر چه به ماشين استارت زديم ماشين روشن نشد و تنها چراغ بنزين آن روشن مي شد.
باز با
امداد خودرو تماس گرفتم و نتوانست ماشين رو درست کند و گفت پمپ بنزين ماشين سوخته
است و بکسل کردند و به نمايندگي سايپا بردند بعداز تعطيلات به نمايندگي سايپا رفتم
و گله و شکايت کردم اما کسي اهميت نداد.
بعد از
اينکه ماشين را بررسي کردند گفتند فيوزهاي ماشين سوخته و بعد از تعمير ماشين
همانجا به آنها گفتم که آمپرگاز نشان داده نمي شود و صفحه کيلومتر خراب شده بود به
من گفتند برو بعدا بيا برايت درست کنيم چند باري بخاطر صفحه کيلومتر به نمايندگي
مراجعه کردم تا صفحه کيلومترکه هم آمپر و هم نشانگر کيلومتر خراب بود ونشان داده
نمي شد را درست کردند
94/6/25 ايربک ماشين مي ترکيد و باعث سوختگي شوهرم و منجر به تصادفش شد يک ماهي ماشينم تو
نمايندگي بود، درب سمت راننده و سپر ماشين
و گلگير ماشين و ايربک تو فرمون را عوض کردند و 5 ميليون به من فاکتور دادند که
تعجب کردم به هر کي مي گفتم مي گفت مگه تعويض اتاق داشتي که اينقدر گران شده بعد
از اون قضيه ماشين موقع دور زدن صداي عجيبي مي داد چند بار به نمايندگي مراجعه
کردم اما به من مي گفتند حساس شدي ماشين صدايي نمي دهد.
مجبور شدم ماشين را به تعميرگاه بيرون از نمايندگي
نشان دهم چند جا ماشين را نشان دادم همه گفتند صدا از گير بکس ماشين است باز به
نمايندگي رفتم و به نمايندگي گفتم ماشين را به تعميرگاههاي بيرون نشان دادم و
گفتند صدا از گير بکس ماشين است که اين دفعه ماشين را تو نمايندگي خواباندم تا
درستش کنند.
بعداز
تعمير گيربکس درهاي ماشين قفل نمي شد به نمايندگي مراجعه کردم وگفتند مشکل از دزدگير
است اگه دزدگير قطع بشه خوب ميشه دزدگير ماشين را ده روز قطع کردم اما خوب نشد باز
ماشين را بردم نشان دادم و گفتند تو بدنه ماشين يه جا اتصالي داره که باعث ميشه
ماشين درش قفل نشه به نمايندگي مراجعه کردم و گفتم که مکانيک برق خودرو بيرون از
نمايندگي چي گفته و آنها بررسي کردند و عيب ماشين را برطرف کردند و قفل و درب ماشين
خوب شد الان هم ماشين روغن موتور کم مي کنه و تر مزپايي و ترمز دستي اش کار نمي کند.
ديگه
کلافه شدم و رفتم همانجايي که ماشين را تحويل گرفتم گله وشکايت کردم و آنجا يکي از
کارمنداي سايپا و به من گفت برو کيلومتر 17 جاده مخصوص کرج شکايت کن و طبق بند 2 قانون
سايپا اگه ماشين در دوره ضمانت سه عيب فني داشته باشد بايد ماشين را تعويض کنن اين
ماشين به والله بالاي ده عيب فني داشته رفتم کيلومتر 11 و 17 جاده مخصوص کرج شکايت
کردم و کسي نيست به داد و حق بنده برسد بخدا خسته شدم اين ماشين 30 ميليون براي من
تمام شده انتظار داشتم ماشين صفر مي خرم تا دو سه سال گير تعميرگاه نباشم نه اينکه
ساعت به ساعت تو تعميرگاه باشم الان هم ماشينم تو نمايندگي سايپا آرزو مي باشد و
موتور ماشين را باز کردند تا ببيند چرا روغن کم مي کند مگه مي شود يه ماشين صفر
دوبار موتورش باز بشه آهاي مديران سايپا اگه نمي تونيد ماشين توليد کنيد توليد نکنيد
با جون مردم بازي نکنيد.
اگه واقعا کسي هست که کمکم کنه ازش خواهش مي
کنم که منو از شر اين ماشين راحت کنه و من حق و حقوقم را از شرکت سايپا بگيرم.