صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

دوشنبه 19 اسفند 1398 - 35 : 18

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 23506

7281 بازدید


  از بهترین هتل های بالی تا رستوران ها در تور مالدیو و ایتالیا

مالدیو را به راستی می‎توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای توریستی دانست که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر می‎کنند.


 
آشنایی با هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت در بالی
بالی از مهمترین مناطق گردشگری در جهان می‎باشد که همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور بالی برای دیدن جاذبه‎های گردشگری و طبیعی این جزیره به این منطقه سفر می‎کنند. با توجه به توریستی بودن این منطقه در آن هتل‎های فراوانی وجود دارد که به ارائه خدمات هتلداری به مسافرانی که با  تور مالدیو و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کرده‎اند مشغول هستند.

یکی از این هتل‎ها که دارای 5 ستاره می‎باشد و از بهترین هتل‎های موجود در این منطقه به حساب می‎آید هتل لاگونا لاکچری می‎باشد. در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری وجود دارد که در صورت سفر به این جزیره با تور بالی و از طریق تهیه بلیط خارجی می‎توانید لحظاتی منحصربفرد را در این هتل سپری کنید.
 
 
خدماتی که در این هتل ارائه میشود
گردشگرانی که با تهیه بلیط ارزان هواپیما این جزیره را برای تفریح و گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‎اند و برای اقامت به این هتل مراجعه کرده‎اند می‎توانند از اینترنت بی‎سیم پرسرعتی که در تمامی نقاط هتل در دسترس است استفاده نمایند. در این هتل برای افراد ناتوان و کم‎توان نیز تدابیری اندیشیده شده است و برای راحتی آنها در قسمت‎ها مورد نیاز رمپ ویلچر و میله‎های کمک کننده در سرویس‎های بهداشتی استفاده شده است.

این هتل به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت بسیار مورد توجه بوده است و افراد زیادی که با تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر کرده‎اند از این هتل برای اقامت خود استفاده می‎کنند.

در هتل لاگونا میز پذیرش به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت می‎باشد و در هر ساعت شبانه روز در صورت نیاز می‎توانید به آن مراجعه کنید. در این هتل انبار چمدان وجود دارد که در صورت نیاز در اختیار مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط ارزان هواپیما و یا بلیط خارجی به این سفر آمده‎اند قرار داده خواهد شد. خدمات تبدیل ارز یکی دیگر از خدماتی است که در این هتل می‎توانید از آن بهره‎مند شوید.

علاوه‎ بر اینها در این هتل خدمات تور و بلیط نیز ارائه می‎شود که مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی به این سفر آمده‎اند می‎توانند با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظرشان منتقل شوند.

راهنماهای گردشگری در این هتل در حال فعالیت هستند که می‎توانید از آنها در مورد جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه و نحوه دسترسی به آنها سوالاتی بپرسید و آنها شما را برای دست‎یابی به پاسخ سوالاتتان یاری می‎‎کنند.

در هتل لاگونا فروشگاه‎هایی وجود دارد که مسافران می‎توانند در صورت نیاز به آنها مراجعه کنند و در کمترین زمان ممکن نیازهای خود را مرتفع سازند. در فروشگاه این هتل کالاهایی ارائه می‎شود که می‎توان به عنوان هدیه و یا سوغاتی از آنها استفاده کرد.

برای افرادی که سفری کاری به این جزیره داشته‎اند اتاق‎های کنفرانس و جلسات در این هتل قرار داده شده است که این افراد با پرداخت هزینه اضافه می‎توانند از این خدمات استفاده کنند. خدمات اتوشویی و خشکشویی نیز در این هتل 5 ستاره ارائه می‎شود که هزینه جداکانه دارند.ورود هرگونه حیوان خانگی به این هتل ممنوع می‎باشد.

از دیگر خدماتی که در این هتل به مسافران ارائه می‎شود می‎توان به ترانسفرفرودگاهی اشاره کرد که با پرداخت هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت، حمل و نقل مسافران به سمت جاذبه‎های گردگشری موجود در این چزیره که برای دسترسی به نوع خدمت باید هزینه اضافه پرداخت کنید، خدمات اجاره ماشین، پارکینگ که به شکل رایگان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت، صندوق امانات و آرایشگاه‎های مردانه و زنانه که مسافران می‎توانند از آنها استفاده کنند.
 
بهترین رستورانهای موجود در مالدیو
مالدیو را به راستی می‎توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای توریستی دانست که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر می‎کنند. داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان بی‎نظیر این جزایر را به یکی از بهترین نقاط گردشگری تبدیل کرده است که می‎توان با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید و لحظاتی بی‎نظیر را برای خود به ارمغان بیاورید.
 
داشتن جزیره‎های کوچک  و بزرگ، سواحل شنی و آب‎های آبی و فیروزه‎ای رنگ موجود در این منطقه سبب شده تا همه ساله گردشگران بسیاری به این منطقه با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سفر کنند. به دلیل توریستی بودن این منطقه رستوران‎های بسیاری در این منطقه طراحی و ساخته شده است که در ادامه به معرفی برخی از مهمترین و بهترین رستوران‎هی موجود در این منطقه خواهیم پرداخت.

در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به منطقه از اقیانوس هند سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با رستوران‎ها موجود در این منطقه اطلاعات بیشتری را بدست آورید.
 
هتل رستوران کیچن
هتل کیچن یکی از معروف‎ترین هتل‎های موجود در این منطقه می‎باشد که در آن رستورانی با همین نام قرار دارد. در این رستوران می‎وانید انواع غذاهای بین‎الملل و محلی را با بالاترین کیفیت سفارش دهید و در کمترین زمان آن غذاها در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

 در این رستوران سرآشپزی مشهور و به نام در حال فعالیت می‎باشد که به دلیل ذوق در آشپزی در این منطقه ازشهرت بسیاری برخوردار می‎باشد و هر زمان که شما به این رستوران مراجعه می‎کنید مطمئن باشید بای سورپرایز کردن شما از روشی خاص استفاده کرده است. در این رستوران غذاها به شکلی ساده و با ترکیبات کم در اختیار مشتریان قرار داده می‎شود که همین سبب شده تا غذاها طعم واقعی خود را حفظ کنندو همین موضوع عاملی برای شهرت این رستوران در کل مالدیو بوده است.

همه ساله گردشگرانی که با استفاده از تور مالدیو  با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند حتما برای صرف یک وعده غذایی به سراغ رستوران موجود در این هتل خواهند رفت و از خوردن غذاهایی که به شکلی ماهرانه طبخ می‎شوند لذت می‎برند.

آشپزی در این رستوران به سبکی خاص و منحصر بفرد ارائه و انجام می‎شود و سرآشپزی که در این مجموعه در حال فعالیت می‎باشد یکی از بهترین آشپزهای موجود در بالی بوده است که تمامی مواد اولیه مورد نظرش برای آشپزی را در هنگام صبح و شخصا تهیه می‎کند.

 به نظر می‎رسد استفاده از این مواد تازه و با کیفیت توانسته در طعم و مزه غذاهایی که در این رستوران و توسط آشپزانی که در آن در حال فعالیت هستند طبخ می‎شود تاثیری بسزا داشته است. همه ساله گردشگران زیادی که به این منطقه سفر می‎کنند برای چشیدن طعم غذاهای این رستوران به آن مراجعه می‎کنند و نکته قابل توجه در مورد این رستوران این است که این افراد همواره در مراجعه به این رستوران غافلگیر شدند و با خوردن غذایی متفاوت هیجان‎زده شدند.

سرآشپزی که در این مجموعه در حال فعالیت می‎باشد هیچ گونه ترسی از بکار بردن مواد جدید و پختن غذاهای متنوع ندارد و از این بایت وی را سرآشپز ماجراجو در این منطقه می‎نامند. داشتن کیفیت عالی به همراه طعم و مزه منحصربفرد سبب شده تا غذاهای این رستوران از شهرت کم نظیری برخوردار باشند و افراد محلی نیز برای خوردن آنها به این رستوران مراجعه کنند.
 
کشف مقبرهای باستانی در رم ایتالیا
رم یکی از شهرهای باستانی موجود در کشور ایتالیا می‎باشد که بدلیل داشتن آثار تاریخی و گردشگری فراونی که در آن وجود دارد افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند. به تازگی در طی حفاری‎هایی که برای ایجاد یک کانال در این شهر در حال انجام بوده است یکی از مقبره‎های تاریخی در این شهر به اکتشاف رسیده است که از ارزش تاریخی بسیاری برخوردار می‎باشد.

این کشف که به شکلی کاملا اتفاقی صورت گرفته است بدلیل اینکه کاملا سالم و بدون هیچ گونه آسیبی بوده است بسیار ارزشمند خواهد بود و آثاری که در آن بدست آمده است برای نمایش در اختیار عموم قرار گرفته است و افراد زیادی برای دیدن آنها با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کرده‎اند تا از آنها از نزدیک بازدید کنند.
 
 
در این مقبره در کنار اسکلت‎های موجود در آن سکه‎هایی پیدا شده است که باستان‎شناسان با بررسی آنها تخمین زده‎اند که قدمت این مقبره به 312 تا 335 سال قبل از میلاد مسیح باز خواهد گشت. در آن زمان امپراطوری روم از شکوهی خاص و منحصربفرد برخوردار بوده است.

امروزه باستان‎شناسان زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به شهر رم سفر می‎کنند تا از این آثار موجود در این مقبره دیدن بعمل آورند و تحقیقاتی را برروی آنها انجام دهند. سکه‎هایی که در این مکان یافت شده است به سکلی طراحی و ساخته شده بودند که در یک سمت آن تصویری از سر یک الهه و در سمت دیگرش تصویری از سر یک اسب نقش بسته بود.

در بررسی‎ها و جستجوهای انجام شده در این منطقه تعداد قابل توجهی ظروف و کاسه‎های سفالی که به نظر می‎رسد در آنها گوشت خرگوش و یا گاومیش قرار داشته است یافت شده است. همانطور که گفته شد این شهر یکی از باستانی‎ترین شهرهای جهان می‎باشد که افراد زیادی همه ساله با استفاده ازتور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی برای دیدن آثار موجود در آن به شهر رم سفر می‎کنند.

 در پی جستجوها در این مقبره چندین هزار ساله دو برس بدن نیز یافت شده است. در آن زمان از این برس‎هایی که قلابی شکل می‎باشند برای تمیز کردن بدن از چربی مورد استفاده قرار می‎گرفت که رومیان در آن سالها از آنها استفاده می‎کردند.

کاربرد دیگر این نوع برس‎ها برای ورزشکاران بوده است که از آنها برای از بین بردن عرق خود استفاده می‎کردند با توجه به این موضوع نام این مقبره تازه کشف شده در این شهر با نام مقبره ورزشکار در جهان شناخته می‎شود و با این نام شهرت پیدا کرده است.

برای دیدن این مقبره و دیگر آثاری که در این شهر وجود دارد افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند. در این مقبره سفال‎هایی با کیفیت و مرغوب یافت شده است که با توجه به آنها می‎توان به این نتیجه رسید که اجساد یافت شده در این مقبره ممکن است مربوط به افرادی که در زمره افراد ممتاز جامعه قرار داشتند بوده باشد.

در صورتیکه به دیدن آثار تاریخی و گردشگری موجود در این شهر علاقه‎مند هستید می‎توانید با استفاده از بلیط خارجی و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کنید و لحظاتی بی‎نظیر را در آن سپری کنید. در حال حاضر باستان‎شناسان در حال بررسی لوازم یافت شده در این مقبره بوده‎اند و اجساد پیدا شده در حال بازساری قرار گرفته‎اند. بعد از انجام این عملیات اجساد به آزمایشگاه منتقل خواهند شد تا بررسی شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 

cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi