صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

چهار‌شنبه 29 خرداد 1398 - 55 : 21

نویسنده : پورتال خبری کاشان م . م

کد خبر : 22565

4833 بازدید


  جواب مدیرمسئول کاشان نیوز به حسین قطنی باف


 

جناب آقای ملک آبادی
مدیر مسئول محترم پرتال خبری کاشان

از آنجا که در پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی شبکه خبری کاشان (پرتال خبری) در مطلبی توهین آمیز به قلم آقای حسین قطنی باف اتهاماتی به اینجانب بطورمکرر نسبت داده شده است طبق ماده 23 قانون مطبوعات تقاضا دارم جوابیه اینجانب را در اولویت انتشار قرار دهید. بدیهی است نسبت به اتهامات وارده حق مراجعه به مراجع قضایی برای اینجانب محفوظ خواهد بود

1-    هدف اینجانب با پاسخگویی به یادداشت موردنظر بستن باب نقد و نظر نیست! اینجانب با استقبال از نقد در خصوص آثار خود و آنچه در کاشان نیوز منتشر می‌گردد -سوای از توهین و هتک حرمت- ایجاد فضای گفتگو و تضارب آرا بدون هرگونه قید و شرطی تایید و تشویق می‌نمایم.

2-    فرصت را مغتنم شمرده ابراز ارادت خالصانه خود به هموطنانم، مردمان خونگرم و محترم سفید شهر که با ارتقای روستای نصرآباد تشکیل گردیده است سوای از مواردی که به انحصارطلبی و خودرایی اشخاصی خاص مرتبط می‌گردد را صمیمانه اظهار و ابراز داشته و هرگونه خصومت و اقدام خصمانه علیه هر شهر و روستا و نیز سوء استفاده از احساسات شهروندان را تقبیح می‌نمایم.

3-    در ابتدا یادوری مینمایم یادداشت منتشره در پرتال خبری نوعی ادامه ایجاد تشنج در رسانه و درگیری در فضای رسانه ای کاشان را دنبال میکند که سال‌هاست در مواقعی که به انتخابات نزدیک می‌شویم مورد استفاده قرار گرفته و هدف اصلی آن قرار دادن «رسانه در برابر رسانه» است

4-    و اما پس از این مقدمه کوتاه درخصوص اصل یادداشت منتشره؛ عارضم که نویسنده محترم یادداشت در طرح موضوع سعی کرده است با فضاسازی و مرتبط نمودن اینجانب با اصلاح طلبی، مسائل مرتبط با نماینده شهرستان را وارد مجادلات سیاسی کرده و ماهی دلخواه خود را از این آب گل آلود بگیرد! این در حالی است که این‌جانب بعنوان یک روزنامه‌نگار و وکیل دادگستری هیچ‌گونه وابستگی، دل‌بستگی و ارتباطی با اصلاح‌طلبی مصطلح در کشور و کاشان نداشته و هیچ تعلق خاطری به دسته‌بندی‌های رایج نداشته و ندارم و هرگونه فعالیت رسانه‌ای از جانب کاشان نیوز و اینجانب در راستای حمایت از هیچ حزب و دسته و گروهی نبوده، نیست و نخواهد بود.
 هدف و کارکرد عمده کاشان نیوز نقد، بخصوص نقد قدرت است و هیچ وظیفه‌ای بابت تملق‌گویی یا انتشار اخبار برای خوش آمد اشخاص و مسئولین را نداشته و برای رسانه قائل نیستم، برخلاف آنچه بسیاری می‌گویند که باید کارکرد مثبت دیگران نیز منعکس شود، به هیچ عنوان مورد قبول اینجانب نیست، زیرا اشخاص و مسئولین برای درست کار کردن پول، موقعیت، شخصیت و مقام میگیرند و باید درست کار کنند و بجا نقد شوند.

5-    طرح نادرست و مغلوط  موضوع استان شدن کاشان در یادداشت مذکور در فوق نوعی فرافکنی و انحراف ذهن خوانندگان را در پی داشت! نویسنده نوشته است: « برخی خیال می کنند شهرستان کاشان به تنهایی و به خودی خود قابلیت استان شدن دارد و نیازی به رایزنی و همگرایی و هماهنگی مسئولان شهرهای اطراف کاشان نیست و بنابر این هر طرحی که نام کاشان بر صدر آن نباشد از اساس باطل است!» این استدلال مورد قبول صاحب این قلم نیست.

 هرگز کاشان به تنهایی قابلیت استان شدن را نداشته است و تنها شهری که در کشور ایران این امکان را یافت قم بود که تحت شرایط ویژه و خاصی این اتفاق افتاد و کاشان با شرایط حاضر چنین امکان و استعدادی ندارد و از سالهای قبل از انقلاب که مردم کاشان خواستار استان شدن بودند همگرایی و همراهی شهرها و شهرستانهای همسایه لازم بوده است ولی اینکه تبلیغات آقای ساداتی نژاد نصرآبادی که این خواسته و تلاش بیش از 50 ساله را مصادره به مطلوب نماید شایسته نیست!

استان شدن کاشان همانگونه که به صورت گسترده و جامع در کاشان نیوز به آن پرداخته شده است از جمله آرزوهای هر کاشانی است اما راه آن همگرایی مستدل و بیان امتیازاتی است که شهرستانهای همجوار در صورت پیوستن به این تاسیس به آن دست خواهند یافت نه یک ارائه خام، یک سویه و یک طرفه طرحی بدون کارشناسی و بدون مشورت و بدون درنظر گرفتن نقطه نظرات موکلین توسط اقای ساداتی نژاد نصرآبادی.

6-     برخلاف خلاف گویی نویسنده، اینجانب قصد بی اعتبار کردن تلاشهای نماینده شهرستان را نداشته و ندارم اما براساس بررسی های خود دریافته ام که انتخاب نام «اصفهان شمالی» اشتباهی غیر قابل جبران است که مخالفت‌های بعدی که خود پیشنهاد دهنده نیز اخیراً بدان اذعان نموده است-و حداقل یک عذرخواهی از شهروندان را می‌طلبد-دلیلی بر صحت نظر اینجانب بوده است، «اصفهان شمالی» و «گلساران» نامهایی خلق الساعه اند

که با هویت، فرهنگ، تاریخ و خواسته مردم کاشان سنخیتی ندارند و از طرفی بر اساس ساز و کار مجلس که چندماهی به پایان آن نمانده است امکان تصویب این طرح غیرممکن است-مگر اینکه آقای ساداتی نژاد از انتخاب شدن در دوره بعد خود مطمئن باشد!-و نامه نگاری‌ها و خبرپراکنی‌ها به نظر اینجانب صرفاً جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی داشته و نتیجه‌ای جز اتلاف بودجه و زمانی که از جانب موکلین در اختیار نماینده به امانت نهاده اند نخواهد داشت.  

دلیل دیگر اینکه  دراین تلاشها منافعی برای کاشان در نظر گرفته نشده است عدم اظهارنظر نماینده کاشان نسبت به مرکزیت آن است. هر شخص مطلع از امور سیاسی میداند که در عرصه سیاسی اشارات و کلمات بسیار با دقت انتخاب میشوند. اما در طرح ارائه شده آقای ساداتی نژاد حتی اشاره ای به مرکزیت این استان نشده است-آیا این نشان از عدم تعلق خاطر به کاشان نیست؟-و این در حالی است که اگر نام کاشان یا نامی شایسته این خطه در کار نباشد و مرکز آن هم کاشان نباشد پس نتیجه و ثمره وقت و هزینه‌ای که از جیب رای دهندگان هزینه شده است چه خواهد بود؟!

وقتی صاحب این قلم  بعنوان یک خبرنگار اطمینان داشت نام «اصفهان شمالی» با مخالفت روبرو میشود چطور نماینده شهرستان که اصولاً باید اشراف بیشتری نسبت به دیگران به اینگونه امور داشته باشد نتوانست چنین احتمالی دهد و آیا بهتر نبود که نام استان کاشان یا نامی درخور که در مشورت با موکلین صاحب‌نظر تعیین و مطرح می‌شد که در صورت مخالفت حداقل دستاویزی باشد برای پیشنهاد دهنده و توجیه کننده ایردات منتقدان؟ برای کوتاه کردن کلام خواننده محترم  را ارجاع میدهم به مطالب متنوع و متعدد منتشره به قلم اینجانب و دیگر همکاران که در کاشان نیوز منتشر شده است.

7-    متاسفانه تا کنون پاسخ هایی که بعنوان نقد نماینده فعلی شهرستان در کاشان نیوز منتشر شده است به شهادت دیدگاههای ذیل مطالب مواجه با سیل توهین، هتاکی و دشنام بوده است که سابقه‌ای از این‌گونه برخورد در طول تاریخ کاشان وجود ندارد که طرفداران یک شخص سیاسی اینگونه بر شهروندان بتازند و شخص مذکور کوچکترین عکس‌العملی نشان ندهد! حتی نوشتن یادداشت موردنظر نیز نشانه ای از همین رفتار ناشایست در برابر ناقدان آقای ساداتی نژاد نصرآبادی است. چرا که اگر استفاده از کلمه «نصرابادی»که باید مایه افتخار زادگان نصرآباد باشد نصرآبادی که قطعه ای از وطن عزیزمان ایران است و بسیاری از دوستان هموطن من نیز متولد همین خاک پاک هستند- را نمی پسندند باید شخصاً به اینجانب تذکر داده و عدم رضایت خود را اعلام کنند و اگر نه این واسطه گری از کجا نشأت میگیرد؟ چرا کسی که بعنان وکیل چند صدهزار نفر انتخاب شده است باید دیگران وکالت و دفاعش را بعهده بگیرند؟

8-    نویسنده یاداداشت در حالی که از پسوند پرافتخار «برزکی» برای اینجانب استفاده میکند-که رسماً در اسناد سجلی من مندرج نیست -از کنایه آمیز بودن پسوند «نصرآبادی» نوشته است و تذکر داده است که « افزودن پسوندهای کنایه آمیز برای القای مضمون نصرآبادی ها ، اصل و نسب کاشانی ندارند ، یا نطنزی ها و بادرودی ها و اردستانی ها تباری غیرکاشانی دارند نمی توان به تشکیل استان جدید فکر کرد» اولاً که هرکس کاشانی نیست اصل و نسب کاشانی هم ندارد! اینکه نیاز به تحلیل و استدلال ندارد!- اگر چه کاشانی بودن برتری و تفاخری برای دیگر شهرها و روستاها محسوب نمیشود - دوماٌ کدام کانال بود که با انتشار مطالبی علیه مردم شریف اردستان عده ای از شهروندان عزیز اردستانی را بر آن داشت که اقدام به پاسخگویی و مقابله نمایند؟ و حتی موضوع به رسانه های اجتماعی اصفهان نیز کشیده شد! مگر نه اینکه مطالب همین نویسنده بطور مرتب در این کانال تلگرامی مذکور منتشر میشود؟

9-    خلاصه میکنم که باعث تکدر خاطر خوانندگان فراهم نیاید، آیا استفاده از جملات و کلماتی نسبت به رسانه رسمی کاشان نیوز و اینجانب مانند: « حمله و هجمه متعصبانه، به دروغ القا می کند، وی که عادت نق زنی اصلاح طلبان را به جای نقد سازنده، خوب فرا گرفته، بهانه جویی های موهوم، پانکاشنیسم(!؟)، تعصبات جاهلانه و نژادپرستانه» شایسته است؟ آنهم از طرف شخصی که هویت اصول گرایی خود را همه جا جار میزند باید برای تخریب یک رسانه و یک شهروند اتهام نژادپرستی و ...بکار ببرد، علیه روزنامه نگاری که با وجود فعالیت رسانه ای از سال 78 تا کنون حتی یک کلمه توهین آمیز نسبت به ایشان یا هیچ شخص دیگری بکار نبرده است! آیا رسانه منتشر کننده این الفاظ و اتهامات را مطابق اصول گرایی میداند؟ آیا در آموزه های دینی چنین اتهاماتی نکوهیده نیست؟

    با چنین رفتن به منزل کی رسی    با چنین خصلت به حاصل کی رسی
     بس گران جانی و بس اشتردلی        در سبک  روحان یک دل کی رسی
     با چنین زفتی چگونه کم زنی        با چنین وصلت به واصل کی رسی
     چونک اندر سر گشادی نیستت        در گشاد سر مشکل کی رسی

همچو آبی اندر این گل مانده‌ای        پس به پاک از آب و از گل کی رسی

با سپاس فراوان
سعید غلامیان برزکی
مدیر مسئول و صاحب امتیاز کاشان نیوز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi