صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 14 دی 1395 - 25 : 21

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 18434

4050 بازدید


  گفت‌وگوي صريح و بي پرده با علي هاشمي طاهري رييس شوراي اصولگرايان كاشان

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/


 
پورتال خبري کاشان به مناسبت ديدار اخير اعضاي شوراي اصولگرايان کاشان با آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در کاشان و در حاشيه اين ديدار با رييس اين شورا گفت‌وگويي انجام داد و سئوالات صريحي را از او پرسيد که معمولا بصورت ابهام و شبهه در گروههاي مجازي مطرح است.  
شايان توجه اينکه مطلب ذيل، صرفا يک مصاحبه و گفت‌وگو است و هرگز به منزله تحليل و يادداشتي که ناظر بر موضع گيري پورتال خبري كاشان، در حمايت از فرد يا گروهي باشد نيست.    

پورتال خبري کاشان: آيت الله نمازي 26 شهريور امسال در اولين ديداري که با اعضاي دوره جديد شوراي اصولگرايان کاشان داشت، يكي از رسالتهاي اين شورا  را رصد و مديريت فضاي مجازي دانست و گفت، دشمن  جوانان را در فضاي مجازي با اطلاعات غلط مورد هدف خود قرارداده است ....
 آقاي هاشمي طاهري در سه ماه گذشته براي عمل به اين توصيه آيت الله نمازي مبني بر رصد و مديريت فضاي مجازي در شوراي اصولگرايان چه اقداماتي صورت گرفته است ؟
امروز که دشمنان انقلاب اسلامي از طريق فضاي مجازي ، کشور ما را مورد هجمه هاي فرهنگي  قرار داده اند ، نيروهاي ارزشي و حزب اللهي هم مي توانند در اين محيط با دشمن مقابله کنند و هم مواضع ارزشي و انقلابي را تبيين و منتشر کنند ، خوشبختانه نيروهاي اصولگراي كاشان در فضاي مجازي کم و بيش فعال هستند و گروهها و کانالهايي را هم تشكيل داده اند و فعاليت مي کنند  و شوراي اصولگرايان هم سعي دارد گروه و تيمي رسانه اي را تشكيل دهد تا اخبار و اطلاعات كشور و شهرستان را رصد و نسبت به آن در فضاي مجازي واکنش هاي لازم را اتخاذ کند .
 
پورتال خبري کاشان: مهمترين برنامه راهبردي شوراي اصولگرايان کاشان در دوره جديد فعاليت چيست؟
مهمترين برنامه شوراي اصولگريان در دوره جديد ، شناسايي و معرفي نامزدهاي اصلح براي پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر کاشان است و اينکه چه افرادي با چه شاخصه هايي در فهرست شوراي اصولگرايان کاشان قرار بگيرند که مورد اقبال مردم هم باشند .
 
پورتال خبري کاشان: گفته مي شود شوراي اصولگرايان کاشان فاقد مجوز فعاليت است و حتي اساسنامه و منشور و مرامنامه و استراتژي براي فعاليتهاي خود ندارد، لطفا در اين خصوص توضيح دهيد .
اين كه گفته مي شود شوراي اصولگرايان کاشان ، اساس نامه و آئين نامه ندارد ، چنين چيزي نيست ، اين شورا اساس نامه و آئين نامه و مرام نامه و سوگندنامه  دارد و حتي به تاييد اعضاي شوراي اصولگرايان هم رسيده است ، ضمن اينکه تمام مصوبات شورا به استحضار آيت الله نمازي ارائه مي شود ، بنابراين شوراي مركزي اصولگرايان كاشان تشكيلات سازماندهي شده اي دارد ، اما هنوز قانوني نشده كه البته در صدد هستيم آن را قانوني کنيم .
 
پورتال خبري کاشان: شوراي اصولگرايان کاشان الان شامل چند کميته و کميسيون است و اين کميته ها يا کميسيون ها براي پيشبرد اهداف شورا ، فعاليت جدي دارند يا خير ؟ و آيا در آينده کميته هاي جديدي به شورا افزوده خواهد شد يا خير؟
شوراي اصولگرايان يك هيئت رئيسه دارد شامل رئيس و دو نايب رئيس و منشي و دبير و داراي 6 كميسيون سياسي ، بازرسي و نظارت ، اقتصادي ، فرهنگي اجتماعي ، حقوقي و بانوان و قرار است در كنار آن يك كميته رسانه نيز تشکيل شود و در آينده هم بنا به ضرورت و مقتضيات ، کميسيون هاي شورا اضافه يا حذف خواهد شد .
 
پورتال خبري کاشان: فعاليت هاي فرهنگي ، عقيدتي ، بصيرتي ، سياسي ، اجتماعي شوراي اصولگرايان کاشان چرا محسوس نيست و اگر چنين فعاليتهايي در شورا هست چرا بروز و ظهور ندارد ؟
فعاليتهاي فرهنگي سياسي و بصيرتي در شورا وجود دارد به عنوان مثال شوراي اصولگرايان براي مراسم روز 9 دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت تصميم داشت مراسمي را برگزار کند اما وقتي دانستيم نيروهاي اصولگرا در صدد برگزاري اين مراسم هستند ، براي انسجام بيشتر ، از مراسمي که بنا بود از طرف شوراي مرکزي اصولگرايان برگزار شود منصرف شديم و  اعضاي شوراي اصولگرايان در آن مراسم شرکت کردند ، ضمنا شوراي اصولگريان تصميم دارد جلساتي را براي بصيرت افزايي در كاشان برگزار و براي اين جلسات از سخنرانان ويژه و صاحب نظر دعوت کند .
 
پورتال خبري کاشان: جلسات شوراي اصولگرايان هر چند وقت يکبار برگزار مي شود و آيا اعضاي شورا بطور مرتب در جلسات شرکت مي کنند ؟
جلسات شوراي اصولگرايان هر 15 روز يكبار برگزار مي شود و اعضا هم شركت مي کنند گرچه در ماه محرم و صفر اين جلسات مرتب برگزار نشد اما بعد از ماه صفر مرتب هر 15 روز يكبار برگزار مي شود .
 
پورتال خبري کاشان: اخيرا تعدادي از اعضاي شوراي اصولگرايان کاشان از عضويت خود در شورا کناره گيري کردند ، آيا استعفاي آنها بررسي شد و اين موضوع به چه نتيجه اي رسيد ؟
برخي از اعضاي شورا در خصوص موضوعي ،  اختلاف سليقه و اختلاف نظر داشتند كه البته طبيعي است و اين اختلاف نظرها همه جا هم هست اما اعضاي شوراي اصولگرايان در مباني و اصول هيچ اختلافي ندارند ، يك اختلاف سليقه پيش آمده بود كه با درايت و تدبير آيت الله نمازي حل و فصل و الحمدلله در جلسه اي که در حضور آيت الله نمازي برگزار شد اعضاي شورا بر اختلاف نظرها خاتمه دادند .
 
پورتال خبري کاشان: چرا شوراي اصولگرايان محدود به 68 نفر است ؟ چرا اصولگراياني که وابسته به گروهها و افراد نيستند و در واقع گمنام هستند در شورا حضور ندارند و آيا شوراي اصولگرايان توانسته با بدنه اجتماعي اصولگرايان کاشان که بيش از 68 نفرند ارتباط برقرار کند ؟
اينگونه نيست كه محدود به 68 نفر عضو باشد ، شوراي اصولگرايان از اصولگرايان تأثيرگذار و فعال براي همکاري استقبال مي کند و اگر در تشکيلات شوراي اصولگرايان هم نباشند حتما  از آنها براي شرکت در برخي جلسات به عنوان ميهمان يا مشورت يا کسب نظر دعوت مي‌كنيم تا جلسات و كيفيت كار را ببيند و نظر بدهند و حتما از نظريات همه اصولگرايان استفاده خواهيم كرد ، دو چيز را بايد بتوانيم در شوراي اصولگرايان عملياتي كنيم يكي مودت و دوستي بيشتر بين اعضاي شورا و دوم استفاده از نيروهاي بيرون از شورا و نبايد فقط اعضاي شوراي اصولگرايي تصميم گيرنده باشند ، ما بايد از همه كمك بگيريم و از نظرات همه استفاده کنيم .
 
پورتال خبري کاشان: چرا شوراي اصولگرايان کاشان از معرفي رسمي اعضاي خود پرهيز دارد ؟
ما پرهيزي نداريم و همه مي دانند شوراي اصوالگرايان کاشان 68 نفر هستند  و البته تا حالا ضرورتي نداشته که نام آنها رسانه اي شود ، اگر خيلي ضرورت داشته باشد اسامي اعضا را براي انتشار به رسانه هاي محلي خواهيم داد .
 
پورتال خبري کاشان: چرا اعضاي شوراي اصولگرايان کاشان در موضع‌گيري و حتي در دفاع از کليت شورا ، محتطاط و محافظه کارند و حاضر نيستند از جايگاه شورا در مقابل شبهات و غرض ورزي ها دفاع کنند ؟   
در واقع اعضاي شورا بايد از اصل نظام و اصل ولايت مطلقه فقيه و  نماينده محترم ايشان در شهرستان کاشان دفاع كنند اما همه مانند هم نيستند و البته قبول دارم براي دفاع از ارزش ها بايد شجاعت به خرج داد و اعضا در مواقع لازم بايد از کليت شورا هم دفاع كنند ...
 
پورتال خبري کاشان: وحدت کلمه ، همدلي و انسجام آحاد اصولگرايان کاشان را در چه مي دانيد ؟ و آيا برنامه اي براي اين منظور داريد ؟
وحدت بين اعضاي شوراي اصولگرايان را از خود گذشتگي و تابع خرد جمعي بودن مي دانم ، بالاخره ، شورا ساز و کار خاص خود را دارد و هيچ كس نمي تواند راي و نظر خود را ولو درست ، بدون در نظرگرفتن آراي اعضاي ديگر عملياتي کند ، اعضا بعد از بررسي و حلاجي هر مسئله  و موضوعي ، آخرالامر بايد تابع راي اکثريت و جمع باشند ، بايد فكر كليات و اصل موضوع باشيم و از مسائل شخصي بايد عبور كنيم و تابع خرد جمعي باشيم تا مشكلي بروز نكند.
 
 
پورتال خبري کاشان: با توجه به تشکيل جبهه بندي هاي جديد در بين نيروهاي انقلابي در سطح کشور ، فکر نمي کنيد جريان اصولگرايي در حال پوست اندازي است ؟
جبهه بندي هاي جديد خوب است ، من مخالف آن نيستم اما به شرطي كه جبهه بندي هاي جديد در نيروهاي اصولگرا به تقابل در  مباني و اصول منجر نشود چرا كه اصل كار و محور اصلي كار در كشور ولايت فقيه است و هركس با هر نوع ايده  و تفكري در راستاي ولايت فقيه باشد مشكلي ندارد ، گروههاي اصولگرا اگر بخواهند مديريت كشور را تغيير دهند بايد اتحاد و انسجام داشته باشند و همه زير يك علم سينه بزنند در غير اين صورت اختلاف و تفرقه ايجاد خواهد شد بنابراين ضمن اينكه نظرات خود را ارائه مي كنيم بايد از اختلاف دوري كنيم ؛ بحث و تبادل نظر مشكلي ندارد اما آخرالامر همه بايد زير يك پرچم باشيم تا وحدت اصولگرايي در كشور و كاشان حفظ شود .
 
پورتال خبري کاشان: گفته مي شود با اختلاف نظرها و صف بندي هايي که در شوراي اصولگرايان کاشان وجود دارد ، اين شورا در انتخابات پيش رو مثل انتخابات مجلس نخواهد توانست موفق عمل کند و از بدنه اصولگرايان چند فهرست براي انتخابات شوراي شهر معرفي خواهد شد،  اين پيش بيني را قبول داريد ؟
اگر اتحاد و انسجام و همدلي و از خودگذشتگي باشد انشاءالله در همه کارها موفق خواهيم بود ، اعضاي شوراي اصولگرايان کاشان يک يد واحد هستند و بعيد است از بدنه شوراي اصولگرايان ، فهرست هاي جداگانه براي انتخابات شوراي شهر منتشر شود .
 
پورتال خبري کاشان: در مورد گروه گرايي در شورا شبهاتي مطرح است که هرگز بدان پاسخ داده نشده است لازم مي دانيد در اين باره توضيحي دهيد ؟
در شوراي اصولگرايان گروه گرايي نداريم البته ممکن است چند نفر در برخي موضوعات اشتراک نظر داشته باشند و آرايشان به هم نزديك باشند اما به اين گروه گرايي گفته نمي شود و بهتر بگويم لابي گري وجود ندارد چرا كه مصوبات شورا و تصميم هاي درون شورا بر اساس راي اكثريت است .
 
پورتال خبري کاشان: در فضاي مجازي و در محيط واقعي، گاه جوسازي هاي عليه هيئت رئيسه به ويژه شخص شما صورت مي گيرد و عده اي ديدار شما با آقاي هاشميرفسنجاني و عده اي هم شعار مرگ بر فتنه گر شما در مصلاي نمازجمعه و برخي هم نزديکي شما به شهردار کاشان و شماري هم فعاليت هاي شايان توجه شهرداري در طاهرآباد را بهانه اي براي حمله به شما قرار مي دهند جنابعالي چرا حاضر نيستيد در اين خصوص شبهه زدايي کنيد؟
متاسفانه برخي براي رسيدن به اهداف فردي يا باندي خود به تخريب روي مي آورند و از تهمت و اهانت و غيبت هيچ ابايي ندارند به ويژه در گروه هاي مجازي هر توهيني دوست داشته باشند مي کنند اما من هيچ وقت پاسخ اين افراد را نمي دهم چون معتقدم بزرگترين بزرگواري حلم و صبر و بردباري است ، خودم را درگير اين مسائل و اين چالش ها نمي کنم و تمام هم و غم خود را براي پيشبرد برنامه و اهداف شوراي اصولگرايان كاشان به كار خواهم بست .
ديدار با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به دعوت فرماندار وقت انجام شد و از بنده هم دعوت شد و من هم اين دعوت را صرفا براي انتقال مطالبه مردم كاشان به آقاي هاشمي رفسنجاني مبني بر تأسيس استان كاشان پذيرفتم اما متاسفانه به اين مطالبه و درخواست ديرينه مردم کاشان توجهي نشد . 
در خصوص شعار مرگ بر فتنه گر نيز همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمود فتنه نبايد به مرور زمان فراموش شود ....  آيت الله نمازي امام جمعه محترم کاشان به جهت حفظ حرمت ميهمان مصلي ، توصيه اي کردند که نبايست در آن روز شعار مرگ بر فتنه گر گفته مي شد بنده نيز پذيرفتم ، اما آيت الله نمازي شخصيتي است كه در مقابل فتنه ايستاد و خواهد ايستاد و اين را هم عرض کنم برائت از  فتنه گر شعار راهبردي اصولگرايان كشور است ، رهبر معظم انقلاب هم بارها از فتنه گران برائت جسته اند  چرا كه فتنه سال 88 خسارتهاي جبران ناپذيري را به نظام و كشور زد و بايد آن را سينه به سينه به آيندگان منتقل کرد تا درس عبرتي براي نسلهاي آينده باشد و البته روز 9 دي با حضور حماسي مردم بساط فتنه برچيده شد و اين روز در تاريخ ماندگار شد .
اينکه گفته مي شود شهرداري در طاهرآباد كارهاي زيادي را به واسطه عضويت من در شوراي شهر انجام داده است توهين به مردم طاهرآباد است ، طاهر آباد 5 هزار نفر جمعيت دارد و هيچ امكاناتي نداشتند ، مردم طاهرآباد نيز مانند مناطق ديگر از حقوق شهروندي برخوردارند و شهرداري هم به وظايف خود در آن منطقه عمل مي کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi