صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

جمعه 19 شهریور 1395 - 36 : 20

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 17653

3814 بازدید


  حجت الاسلام رسايی:
برخی به جای صحبت از مصلحت نظام از ایجاد رابطه با آ‌ل سعود سخن می گویند

نماینده سابق مجلس گفت: امروز كساني اسم امام روي زبانشان است اما مرام امام كه استكبارستيزي، آمريكا ستيزي و تسليم نشدن در برابركفر است در عمل آنها ديده نمی شود.


 
به گزارش پورتال خبري كاشان به نقل از خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام حميد رسايی، در يادواره شهداي هوافضاي سپاه و گراميداشت 110 شهيد پايگاه شهيد آيت الله سعيدي در مدرسه آسيه كاشان، گفت: امروز با پديده اي به نام تشيع انگليسي روبرو هستيم كه كار آن تبليغ شيعه، اميرمومنان، حضرت فاطمه و امام حسن و حسين است و شبكه هاي تشيع انگليسي حتي در شب شهادت امام محمد باقر(ع) از ظلم وستمي كه به اين امام روداشته شده است خواهند گفت.

وي افزود: اما تشيع انگليسي اين نوع كارها براي تاريخ 1400 سال قبل مي‌خواهد و حاضر نيست به شمر زمانه و بني اميه زمانه بپردازد و شبكه هاي ماهواره اي او در انگلستان حمايت مي‌شود.

به گفته وي چنانچه در خيابانهاي انگليس مرغ و گوسفندي ذبح شود پليس به جرم تبليغ جرم و خشونت برخورد مي‌كند اما در خيابان هاي لندن اگر قمه زني شود ‌پليس انگليس از اين حركت حمايت حفاظت خواهد كرد و اين همان تشيع انگليسي است.     

حجت الاسلام رسايي با بيان اينكه ما همواره در حال جنگ و نبرد با دشمن هستيم، اظهارداشت: شهدا به اين يادواره ها نياز ندارند بلكه ما به يادواره هاي شهدا نياز داريم  چون دراين يادواره ها از يكديگر سؤال مي كنيم شهدا براي چه هدفي به شهادت رسيدند و هدف شان از جبهه رفتن چه بوده است، قرآن در سوره بقره مي فرمايد جنگ بين حق و باطل وجود داشته و وجود خواهد داشت.

به گفته وي، امروز هدف اصلي ما ايستادگي  در برابر جريان كفر است، سال گذشته جنازه 175 غواص دست بسته آمدند تا بگويند در حالي به پاي ميز مذاكره با كفر رفتيم كه رهبري گفت من به مذاكرات خوشبين نيستم و اعتمادي به حرفهاي آمريكا ندارم چرا كه از ما وعده و تعهد مي‌گيرند و ما به تعهدات خود عمل مي‌كنيم، اما آنها به تعهدات خود عمل نمي‌كنند.

حجت الاسلام رسايي اضافه كرد: شهداي غواص آمدند تا بگويند ما با دست بسته مقاومت كرديم و با دست بسته در برابر متجاوزان كوتاه نيامديم  و  با دست بسته به شهادت رسيديم اما دستان شما پاي ميز مذكرات باز بود.

وي با تأكيد بر اينكه عده اي به تعبير رهبرمعظم انقلاب راه افتاده و  دشمني دشمن  را بزك مي‌كنند، گفت: مهمتر از شناخت دشمن، شناخت دشمني دشمن است و چنانچه دشمن را بشناسيم اما شيوه دشمني دشمن را نشناسيم، اين دشمن در جنگ نرم تبديل به دوست خواهد شد.

حجت الاسلام رسايي ابراز داشت: ويژگي جنگ نرم دشمن بر خلاف جنگ سرد كه در جبهه مقابل قرارگرفته است، دركنار شما نشسته و لبخند مي زند و او را دشمن نمي دانيد.  

وي افزود: رهبر معظم انقلاب تا جايي كه توانستند اجازه دادند مذاكرات انجام شود چون اگر اجازه نمي دادند برخي مي‌گفتند مي‌خواستيم با مذاكره همه تحريم‌ها را برداريم و مشكلات را حل كنيم اما نگذاشتند و ادعا می کردند اگر رهبري اجازه داده بود مذاكرات انجام شود تحريم ها برداشته مي‌شد.

حجت الاسلام رسايي با يادآوري اينكه رهبري فرمود، اجازه انجام مذاكرات را دادم به اذن الله اما ملت ما ضررنمي‌كند چون تجربه اي به تجربياتش افزوده مي شود، اذعان كرد: مشكلي كه اميرمومنان(ع) بعد از رحلت پيامبراكرم(ص) با برخي داشت امروز  سيد علي با برخي‌ها دارد.

وي با بيان اينكه امام استكبار ستيز و آمريكا ستيز بود و در برابر كفر تسليم نشد و بعد از حج خونين فرمود، اگر ما از صدام معلون بگذريم از آل سعود نمي‌گذريم، گفت: امروز كساني اسم امام روي زبانشان است اما مرام امام كه استكبارستيزي و آمريكا ستيزي و تسليم نشدن در برابركفر است در عمل آنها دیده نمی شود.

نماينده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به نزديك شدن سالگرد شهادت حجاج در منا و عدم عذرخواهي آل سعود از اين حادثه و حمايت از تكفيري‌ها در سوريه و عراق، گفت: در چنين شرايطي افرادي كه خود را يار امام مي‌دانند و در فتنه ها خود و خانواده آنها در راس فتنه بودند، سال گذشته در سايت خود نوشتند بهترين راه مبارزه با داعش همكاري با عربستان است.

داعش فرزند شجره خبيثه و ملعونه آل سعود است

وي از داعش بعنوان فرزند شجره خبيثه آل سعود نام برد و افزود: در حاليكه آل سعود بعد از گذشت يك سال از فاجعه منا و در سالگرد شهادت حجاج هنوز از كشورهاي اسلامي و ايران عذر خواهي نكرده است، اين آقا چند روز قبل  مي‌گويد چه اشكالي دارد به سوي عربستان دست دراز كنيم .

حجت الاسلام رسايي ابراز داشت:‌رهبر معظم انقلاب تعبير شجره معلونه و خبيثه براي آل سعود بكار مي برد، اما اين آقا به جاي اينكه از مصلحت نظام حرف بزند از مصلحت كساني حرف مي زند كه اين همه ظلم و جنايت در حق ملت ايران كرده اند.

وي افزود: اينها بودند كه با فضا سازي بزك مي‌كردند و تلاش مي كردند تا ملت ما دشمن را فراموش كند و نتيجه اش اين شد كه سه سال ملت را منتظر گذاشتند و وعده دادند قرار است با مذاكرات تحريمها برداشته شود.

حجت الاسلام رسايي با اشاره به اينكه رهبري 9 شرط به برجام اضافه و تأکید کردند اگر به اين شروط  را عمل نكنيد ضرر و زيان بزرگي متوجه ملت مي شود، اذعان كرد: 8 ماه گذشت نه تنها به شروط عمل نكردند و تحريمها برداشته نشد بلكه تحريمهاي ديگري نيز اضافه شد و امروز مدعي هستند ما براي تحريمها مذاكره نكرديم.

وي افزود: نتيجه اين اقدمات اين شد كه وزير اقتصاد، قرارداد مالي به نام مبارزه با پولشويي و با عنوان قرارداد FATF را پذيرفت كه براساس اين قرارداد، بانكهاي كشور نبايد به دستگاهها و اشخاصي كه مورد تحريم قرارگرفته اند كمك و يا مراوده مالي داشته باشند، از اين رو بعد از پذيرش اين قرارداد بانك‌هاي داخلي حق ندارند به سپاه قدس و قاسم سليماني و حزب الله لبنان كمك كنند.

حجت الاسلام رسايي با تأكيد بر اينكه ما درگير يك جنگ  تمام عيار هستيم، گفت: امام خميني(ره) مي فرمايد، از ابتداي اسلام تا الان دو خط  بيشتر وجود ندارد، يا بايد در جريان حق باشيم و يا در جريان باطل باشيم و خط سومي نداريم، از اين رو امام و قرآن به ما ملاك و معيار داده است و قرآن مي فرمايد، يهود و نصاري هيچ وقت از شما راضي نمي شوند چون اينها اديان تحريف شده هستند و تا شما دست از دين خود برنداريد آنها هم دست از سر شما برنخواهند داشت.

وي با تأكيد بر اينكه هم  مذاكرات برجام و هم قرارداد FATF و هم مذاكرات نفتي محرمانه بود و علت چنين قراردادهايي  امروز بايد مورد سؤال و مطالبه مردم باشد، گفت: مراقب باشيد شما را با شبكه هاي مجازي و با جوك و فيلم و بازي در فضاي مجازي سرگرم نكنند چرا كه فردا بايد جوابگوي شهدا باشيم.

حجت الاسلام رسايي با اشاره به اينكه چرا بايد برجام و قرارداد FATF و مذاكرات نفتي محرمانه باشد، گفت: به رييس جمهور و رييس مجلس و ظريف هم گفتم و امروز هم مي گويم و خيرخواهانه هم مي‌گويم، زماني موضوعي را پنهان مي‌كنيم كه دشمن متوجه نشود در حاليكه  دشمن طرف ديگر ميز مذاكرات مقابل ما نشسته ،چرا و به چه دليل مذاكرات را  كه رهبر معظم انقلاب بعد از توافق لوزان گفتند مشروح مذاكرات را به مردم بدهيد نداديد و آن را محرمانه كرديد.

وي افزود: چرا تفاهم نامه مالي و پولشويي را كه در قانون پولشويي نيامده را امضاء كرديد تا براساس آن به قرارگاه خاتم و وزارت دفاع و براي مبارزه با داعش كمك نكند و امروز دولت حتي وزارت دفاع خودش را هم تحريم كرده است.

حجت الاسلام رسايي، گفت:  اينها را بايد به مردم گفت تا مطالبه مردم باشند و بدانند قراردادهاي نفتي حتي ما را به قبل از ملي شدن نفت مي رساند.

حجت الاسلام رسايي اذعان كرد: يك نگاه  و تفكر مي گويد من اوباما را باهوش و مودب مي بينم  اما يك نگاه و تفكر  ديگر مي گويد، اوباما دشمن ملت است و نبايد به امريكا اعتمادكنيم چرا كه اگر آنها قابل اعتماد بودند چرا مبارك و بن علي و صدام  كه آمريكا اعتماد كردند هيچ كدام نجات پيدا نكردند.

وي افزود: يك تفكر كه داراي جايگاه و صندلي و تربيون است معتقد است ما بايد دست دوستي به طرف آل سعود اين شجره خبيثه ملعونه بگيريم و تفكر ديگري مي گويد آل سعود شجره خبيثه است و اين در حالي است كه يك تفكر پايگاه اجتماعي در مرفهين بي درد دارد اما يك تفكر ديگر  كه استكبار ستيز است، پايگاه اجتماعي در مردم مظلوم و ستم ديده دارد.

حجت الاسلام رسايي با صراحت اذعان داشت: در وضعيت كنوني، دعواي اصلاح طلب و اصولگرا دعواي واقعي نيست بلكه دعواي حقيقي، دعواي فقر و غنا و دعواي مرفهين بي‌درد با مظلومين و مستضعفين است.

وي افزود: در اين دعوا و مهم نيست چه كسي چه زير چه تابلويي قرار دارد بلكه اگر در اين دعوا، دعواي اصلاح طلب و مرفهين بي درد است بايد با آن جنگيد و اگر اصولگرا است و طرفدار مرفهين بي درد است بايد با آن نيز جنگيد چرا كه اين درس امام به ما است كه مي گويد جنگ بين فقر و غني بايد بماند و سنگ شود تا تازه از راه رسيده ها و دين به دنيا فروشان چهره كفر ستيزي و فقر ستيزي انقلاب ما را خدشه دار نكنند.

به گفته وي، امام نگران اين بود كه يك روز مسؤولين كشور ننگ مرفهين بي درد را داشته باشند و امروز بايد غصه دار باشيم فردي را كه حقوقهاي نجومي گرفته او را ذخيره انقلاب خطاب كنند درحاليكه ذخيره انقلاب شهدا و خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران هستند.

حجت الاسلام رسايي، گفت: افرادي كه ديروز شعار نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران سردادند امروز حتي يك نفر آنها در سوريه و خط مقدم مبارزه با داعش حضضور ندارند و يك نفر از آنها به شهادت نرسيده و جانش را فداي ايران نكرد ه است.

نماينده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به اينكه، آنهايي كه تصور مي كنند مبارزه در راه استقلال و آزادي مستضعفين با سرمايه داري منافات ندارد، آنها با الفباي مبارزه بيگانه هستند، اذعان كرد: يادواره شهدا و روي منبر جاي سياسي حرف زدن است اما  نبايد سياست زده و وابسته به احزاب و گروهها شد بلكه بايد حرف امام  و رهبري را گفت و از همه گروه‌ها و جناح‌ها آن را مطالبه كرد و اگر كسي از مسير انقلاب و امام و خط مسلم امام و رهبري خارج شد از هر جريان سياسي كه باشد بايد تذكر داد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 دوباره سکان به سکاندار رسید



 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi