صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 41 : 11

نویسنده : حرمت السادات متولي

کد خبر : 9566

2337 بازدید


  طی ایام تابستان برگزار شد:
برگزاری 76 عنوان کلاس آموزشی تخصصی در کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) کاشان

مسئول کانون فرهنگی هنری (کانون تخصصی آموزش،معین )حضرت حجت (عج) شهرستان کاشان گفت: 76 عنوان کلاس آموزشی تخصصی طی ایام تابستان در این کانون به عنوان کانون اول فعال از بین 145 کانون فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.


 
حجت الاسلام محرمعلی هادی لو در گفتگو با پورتال خبری کاشان گفت: قرآن، عقاید، اخلاق و مبانی احکام، مهدویت و ولایت فقیه، فرهنگ و هنر، اینترنت(وبلاگ نویسی)، رایانه ،ورزش، پرورش گیاهان، مشاوره و روان شناسی،درمان اعتیاد، زبان انگلیسی، دروس تقویتی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان،حسابداری، عکاسی، تزریقات و کمکهای اولیه موضوعات این کلاسها است که در هر یک از این رشته ها کلاسهای مختلف و متنوعی برای تمام اقشار و گروه های سنی برگزار شد.
وی تخفیف 20 درصدی شرکت در کلاس ها برای اعضای کانون ها،عدم تداخل کلاسها،امکان حضور برای تمام افراد در کلاسها، تخفیف در حق عضویت کتابخانه و تخفیف ویژه در اردوهای سیاحتی زیارتی برای افراد برتر را از مزایای کلاسهای کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) کاشان برشمرد و افزود: علاوه بر برگزاری مسابقات ماهانه همراه با اهدای جوایز در کانون گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان در تمام کلاسها نیز اعطا شد.
به گفته وی، برگزاری برنامه های فرهنگ و معارف ،قرآن و عترت و اخلاق و تفسیر از جمله موضوعات پرمخاطب کانون در ماه مبارک رمضان برای نمازگزاران مسجد حجت و اعضای کانون این مسجد بود که با شرکت انبوه و استقبال خوب همه بویژه نسل جوان برگزار شد.
*فعالیت رسمی کانون حضرت حجت(عج) از سال 86/آموزش بیش از 500 نفر طی سه ساله اخیر در کلاسهای کانون
امام جماعت مسجد حضرت حجت(عج) در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت کانون فرهنگی هنری این مسجد از سال 80 و فعالیت رسمی آن از سال 86 و تقدیر از همکاری و مساعدت اعضای هیات امنای مسجد در اجرای برنامه های فرهنگی کانون و مسجد افزود: وی با قبول مسئولیت این کانون و امام جماعت مسجد حضرت حجت(عج) از تیرماه سال 89 تاکنون فعالیتها و اقدامات موثر و سازنده ای را با همکاری اعضا و کارکنان افتخاری آن در راستای نشر فرهنگ و تعالیم اسلامی و معارف قرآنی انجام داده است.
حجت الاسلام هادی لو، حضور و فعالیت تمام افراد و اقشار و گروه های سنی مختلف به عنوان عضو در کانون مسجد حضرت حجت(عج) را از نکات مثبت و درخور توجه این کانون دانست و گفت: بیش از 500 نفر در 50 عنوان کلاس از آموزشهای تخصصی کلاسهای این کانون طی سه ساله اخیر بهره مند شدند.

*فعالیت 7واحد، 7 ستاد،4 کمسیون، 3 کمیته و 5 معاونت تخصصی/6 نماینده و مشاور کانون در مسجد و بسیج و مراکز اداری فرهنگی
وی عضویت دائمی و فعال 30 نفر از خواهران و برادران در کانون حضرت حجت(عج) را یادآورشد و گفت: این کانون با تقسیم بندی به واحدها، کمیته ها، معاونت ها، ستادها ، کمسیون ها ،نمایندگان و  مشاورین با تدوین و برنامه ریزی دقیق و منظم به کمک خواهران و برادرانی که بی وقفه و رایگان فعالیت می کنند رسالت خود را بر حسب وظایف تعریف شده ابلاغی پیگیری می کند و خوشبختانه رضایت اعضا و مخاطبانش را فراهم کرده است.
به گفته وی، واحدهای علمی پژوهشی، قرآنی عقیدتی،اجتماعی سیاسی، فرهنگی هنری، تفریحی اردویی،ورزشی،خدماتی و واحد پرسنلی و کارگزینی،معاونتهای کل، همایش ها و دوره های آموزشی، نرم افزار و سخت افزار، مالی وحسابداری و معاونت کتابخانه و نرم افزار، ستادهای اردویی، تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات و مراسم،قرآن عترت و انتظار و ستاد عمرانی و پشتیبانی از جمله بخشهای فعال در تقسیم فعالیتهای کانون توسط کارکنان و اعضای آن است.
مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) کاشان اظهار داشت: کمسیون های مشاوره با جوانان، بزرگان و نخبگان، نوجوانان و مکبران مسجد و کمیسیون مشاوران عمومی، کمیته های اضطراری، روابط عمومی و ارزیابی، ختم قرآن و برگزاری جلسات مذهبی بانوان و 6 نماینده و مشاور کانون در مسجد ،بسیج و مراکز اداری فرهنگی از دیگر بخشهای فعال این کانون در اجرای برنامه های مختلف آن در تمام مناسبتهای تاریخی، سیاسی و اعیاد ملی مذهبی بویژه ایام ولادت و شهادت ائمه طاهرین (علیهم السلام اجمعین) است.

*چاپ و انتشار گاهنامه حجت (عج)/ بازدید از خانواده شهدا و بازماندگان متوفیان محله
حجت الاسلام هادی لو، چاپ و انتشار گاهنامه حجت، برگزاری مسابقات، فعالیتهای علمی پژوهشی کانون  و بازدید از خانواده شهدا و بازماندگان متوفیان محله توسط اعضای کانون را از دیگر فعالیتهای کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) برشمرد و گفت: واحد علمی پژوهشی کانون تا کنون تحقیق و پژوهش در حوزه معرفی و شناسایی خواص خوراکیها و میوه های مصرفی متناسب با منطقه کاشان و بیماریهای رایج را به صورت مدون و مکتوب انجام داده است و مجموعه چاپ شده این اطلاعات را بصورت یک کتابچه در اختیار اعضا و نمازگزاران و مخاطبان خود قرار داده است.

*فعالیت 10 مربی و اعزام مربی برای آموزش در دیگر مراکز و نهادهای اداری فرهنگی
وی فعالیت 10 مربی و اعزام مربی برای آموزش و همکاری با مراکز و نهادهای اداری فرهنگی و ورزشی شهرستان را از دیگر اقدامات کانون حضرت حجت(عج) کاشان عنوان کرد و گفت: برگزاری اردوی مشهد با 50 درصد تخفیف برای 10 نفر از کارکنان فعال افتخاری کانون در سال 89 و برگزاری مجدد این اردو در سال جاری نیز در دستور کار برنامه های کانون قرار گرفته است.

*آغاز فعالیت تخصصی کانون از سال 91 بواسطه فعالیتهای متنوعی آموزشی تخصصی و حضور نیروهای فعال
حجت الاسلام هادی لو آغاز فعالیت تخصصی کانون در سال 91 را بواسطه انجام فعالیتهای متنوع آن و حضور نیروهای دلسوز و فعال را خاطر نشان کرد کرد و گفت:کاشان از بین 145 کانون فرهنگی هنری این شهرستان در سال گذشته فقط سهمیه تبدیل یک کانون فرهنگی هنری به کانون تخصصی را داشت که این امتیاز به کانون حضرت حجت(عج) اختصاص یافت.

*تامین جهیزیه برای 3 نوعروس و یک سیسمونی نوزاد از طریق کانون برای نیازمندان/ کمک مالی به خانواده های محرومان
وی تامین جهیزیه برای 2 نوعروس در سال گذشته و یک نوعروس و سیسمونی نوزاد در سال جاری و کمک مالی حدود 50 میلیون ریال در سال 89 و 90 به خانواده های محروم ساکن محله از طریق ستاد اکرام نیازمندان کانون را ذکر کرد و گفت: ویزیت رایگان پزشک عمومی و حق مشاوره دفتر وکالت یک وکیل و دفتر مشاوره از دیگر خدمات و تسهیلات حمایتی کانون برای اعضا و محرومان کانون حضرت حجت(عج) است.

*450 میلیون ریال هزینه های جاری کانون طی سه ساله اخیر/150میلیون ریال هزینه های جاری کانون طی یکساله اخیر
به گفته وی، این کانون مبلغ 450 میلیون ریال برای تمامی هزینه های جاری اعم از خرید ابزار و  وسایل آموزشی، اقلام و کالاهای مورد نیاز کانون و  فعالیتهای تابستانی در سه سال گذشته پرداخت نموده است  و طی یکساله اخیر نیز  150 میلیون ریال هزینه های جاری کانون است در حالیکه در این مدت فقط 10 میلیون ریال از طریق کمکهای محلی، خیرین ،استان و مرکز اعتبار و مبالغ نقدی برای کانون دریافت شده است.

*خرید 100 میلیون ریال فرش سجاده ای و پرده برای مسجد حضرت حجت(عج) از طریق کانون در سال جاری
حجت الاسلام هادی لو، خرید 100 میلیون ریال فرش سجاده ای و پرده برای مسجد حضرت حجت(عج) و انجام دیگر فعالیتهای فرهنگی به همت هیات امنای مسجد و همکاری خیرین و ساکنین محل با کانون در سال جاری را خاطرنشان کرد و گفت: در صورتیکه ماهیانه 5 مییلیون ریال کمک مالی برای این کانون تامین شود وی می تواند این کانون را کشوری و الگوی فعالیتهای فرهنگی قرار دهد.

*برگزاری جلسات ادعیه و قرائت قرآن کانون بصورت مستمر در هر هفته طی سه ساله اخیر
وی اظهارداشت: جلسات ادعیه ،قرائت قرآن و ختم صلوات بصورت مستمر و مداوم در روزهای چهارشنبه هر هفته همراه با برگزاری مسابقه برای بانوان محل از طریق کانون طی سه ساله اخیر برگزار می شود.
حجت الاسلام هادی لو تصریح کرد: صدور کارت عضویت در قالب سطح بندی عمومی برای فعالیتهای تمامی نمازگزاران از سطح یک تا 6 با عناوین مبتدی،عادی، فعال، ویژه و مجمع واحدها نیز از دیگر برنامه های کانون در سال جاری است.

*بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی اعضای کانون
به گفته وی،2 نفر از کارکنان خواهر واحد کتابخانه کانون حضرت حجت(عج) کاشان تا کنون بیمه تامین اجتماعی شدند و پیگیری بیمه تکمیلی تعدادی از اعضای کادر فعال کانون در سال جاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.
مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) کاشان انعقاد قرارداد همکاری این کانون با سازمان اتوبوسرانی این شهرستان در سال جاری را نیز خبرداد و گفت:بر طبق این قرارداد همکاری تخفیف 30 درصدی برای شرکت فرزندان رانندگان و کارکنان این سازمان در کلاسهای کانون و تخفیف 30 درصدی متقابل هزینه اتوبوسهای سازمان برای برگزاری اردوهای اعضای کانون تا شعاع 25 کیلومتری شهرستان اعمال می شود.

*کانون حضرت حجت(عج) کاشان یکی از پنج کانون اول فعال کاشان شناخته شده است
حجت الاسلام هادی لو،کانون حضرت حجت(عج) کاشان را یکی از پنج کانون اول فعال این شهرستان دانست و گفت:حضور کادر مجرب آموزشی با مدارک تحصیلی کارشناسی علوم پایه، تجربی و انسانی، نخبگان بسیجی و دانشجویی و دارندگان رتبه های برتر مسابقات و جشنواره های علمی ، فرهنگی و هنری بویژه محمد رضا سربند ارمکی به عنوان اعضا و کادر فعال کانون از دیگر افتخارات و مزایای آن است.

*مشکلات،خواسته ها و نیازمندیها/ کانون حضرت حجت(عج) کاشان مکان مناسب و مستقل ندارد
وی در پایان با تشریح نیازمندیها و مشکلات و کمبودهای مادی و معنوی کانون صدور کارت ویژه مربیان کانون ها از طریق ارشاد را خواستار شد و افزود:عدم مکان مناسب و مستقل کانون بزرگترین مشکل و کمبودی است که می تواند با یاری اهالی محل، کمکها و حمایتهای مادی خیرین و بانیان نیکوکار از طریق اختصاص یک قطعه زمین یا محل مناسبی برای استقلال کانون برطرف شود.
به گفته وی، کمبود اعتبارات، وسایل مورد نیاز و ابزار آموزشی از دیگر مشکلات و نیازمندیهایی است که با تامین این موارد برنامه ایجاد مرکز کافی نت، کتابخانه دیجیتال و تاسیس مهد کودک در راستای تجهیز، توسعه ،پیشرفت و درآمدزایی هر چه بیشتر کانون و شکوفایی اقتصادی آن محقق و عملیاتی می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 شهردار جهادی کاشان و تکرار دوران طلایی



 

 دوباره سکان به سکاندار رسید



 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi