صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

شنبه 12 دی 1394 - 48 : 20

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 15807

4917 بازدید


  به دنبال اعدام و شهادت آيت الله نمر باقرالنمر توسط آل سعود:
بيانيه هاي مسؤولان ، نهاد ها و ارگان هاي كاشان در محكوميت جنايت آل سعود

واکنش ها به شهادت رهبر شيعيان عربستان از سوي نهادها و ارگان هاي شهرستان كاشان در حال به روز رساني است.


 

نماينده ولي فقيه دركاشان گفت: علامه شهيد شيخ نمـر يکي از شاگردان برجسته مکتب اهل بيت(عليهم السلام) که برخوردار از قدرت روحي و شجاعت و شهامت و غيرت ديني بود که تحمل مشاهده جنايات آل سعود را نداشت و با صلابت با آنان مقابله و از مسلمانان مظلوم دفاع مي کرد.

به گزارش پورتال خبري كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، نماينده ولي فقيه دركاشان در پي به شهادت رساندن آيت الله شهيد نمر از سوي دولت آل سعود پيام تسليت صادر کرد.
متن پيام به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوالله عليه
با کمال تأسف و تأثر بار ديگر دستان سلطان جائر آل سعود از آستين شيطان بيرون آمده و يکي از عالمان مجاهدِ غيور را پس از چندين سال حبس و شکنجه، به شهادت رسانيد.
علامه شهيد شيخ نمـر يکي از شاگردان برجسته مکتب اهل بيت(عليهم السلام) که برخوردار از قدرت روحي و شجاعت و شهامت و غيرت ديني بود که تحمل مشاهده جنايات آل سعود را نداشت و با صلابت با آنان مقابله و از مسلمانان مظلوم دفاع مي کرد.
آل سعود بايد خود را براي روزگاري سخت آماده سازد، زيرا سنت لايتغير الهي اين است که انتقام مظلومان را از ظالمان در اين دنيا خواهد گرفت.
اين مصيبت بزرگ را به امت اسلام به ويژه مقام معظم رهبري و مراجع عاليقدر و حوزه-هاي علميه تبريک و تسليت مي گويم.
پروردگار مهربان روح اين شهيد بزرگوار را در اعلي عليين اسکان مخلد بدهد./1307/
عبدالنبي نمازي
نماينده مقام معظم رهبري و امام جمعه کاشان
21 ربيع الاول 1437
12/10/1394
 
 
شهرداركاشان جنايت عربستان را در اعدام شيخ نمر محكوم كرد

شهرداركاشان، شهادت مظلومانه آيت‌الله شيخ نمر عالم بزرگوار تشيع در سرزمين عربستان را به همه آزادانديشان جوامع بشري تسليت گفت.
 سيد محمد ناظم رضوي شهرداركاشان در بيانيه اي كه يك نسخه از آن به پورتال خبري كاشان، ارسال شده است ضمن تسليت شهادت آيت الله نمرگفته است، حرکت بيداري اسلامي بر عليه استكبار جهاني، آمريكاي جهانخوار و رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي و آل يهود سرکوب نخواهد شد و اعدام  اين مجاهد في سبيل الله بيانگر درماندگي و زوال رژيم وهابي آل سعود است.
 شهرداركاشان در ادامه بيانيه خود اعلام كرده است، اعدام شيخ نمر احساسات مسلمانان جهان را جريحه داركرده است و مسلمانان جهان اين جنايت آل سعود را بي پاسخ نخواهند گذاشت و بساط دستگاه ظلم و جور و ستم خاندان آل سعود را درهم خواهند پيچيد.
 سيد محمد ناظم رضوي همچنين در بخش ديگري از بيانيه خود با بيان اين كه اعدام شيخ نمر نفرت جهان اسلام  را از آل سعود بيشتر از گذشته كرد، اعلام كرده است، اعدام شيح نمرروحاني شيعه موجب تحريک‌ نهضت‌هاي ديگر شده و كاخ ظلم خاندان آل سعود را ويران خواهد كرد.

بيانيه حزب مؤتلفه اسلامي‌كاشان بمناسبت شهادت شيخ نمر

حزب مؤتلفه اسلامي كاشان در بيانيه اي اعلام كرد، رژيم منحوس و کودک کش آل سعود را که دستان رژيم صهيونيستي و آمريکاي جنايتکار در پس آن است را به جهانيان نشان داده و پازل فروپاشي خود را با اين جنايت تکميل کرد.
حزب مؤتلفه اسلامي كاشان در بيانيه اي كه يك نسخه از آن به پورتال خبري كاشان، ارسال شده است  اين مصيبت جانسوز را به پيشگاه امام عصر(عج) ،رهبر معظم انقلاب و مردم شهيد پرور شهرستان کاشان تسليت گفته است.
بيانيه حزب موتلفه اسلامي كاشان به شرح ذيل است.
 
بسم الله الرحمان الرحيم
بيداري سرکوب شدني نيست (مقام معظم رهبري)
اينک که خبر شهادت مجاهد في سبيل الله ،منادي اسلام و تشيع،ايت الله نمر باقر النمر در جهان اسلام پيچيده شده بيش از هر چيز فرومايگي و بي تدبيري رژيم منحوس و کودک کش آل سعود را که دستان رژيم صهيونيستي و آمريکاي جنايتکار در پس آن است را به جهانيان نشان داده و پازل فروپاشي خود را با اين جنايت تکميل کرد.
حزب موتلفه اسلامي کاشان اين مصيبت جانسوز را به پيشگاه امام عصر(عج) ،رهبر معظم انقلاب و مردم شهيد پرور شهرستان کاشان تسليت عرض مي نمايد.
حزب مؤتلفه اسلامي كاشان
دوازدهم دي ماه 1394

 
بيانيه بسيج رسانه كاشان به مناسبت شهادت آيت الله شيح نمر النمر

بسيج رسانه شهرستان كاشان در بيانيه اي گفت: به مناسبت شهادت آيت الله شيح نمر النمر اعلام كرد: خواسته اعضاي بسيج رسانه شهرستان کاشان از مقامات کشورمان به خصوص مسئولان دستگاه ديپلماسي، رسيدگي سريع و عملي به اين جنايت غيرانساني حکومت آل سعود است که در وهله نخست موضع گيري صريح دولت محترم در قبال اين اقدام ضدبشري را مي طلبد.
بسيج رسانه شهرستان كاشان در بيانيه خود كه يك نسخه آن براي پورتال خبري كاشان، ارسال شده است گفته است، ما اصحاب قلم و رسانه ديار مومنان ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت شيخ مجاهدت، عالم وارسته شهيد آيت الله نمر به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)، مقام عظماي ولايت، علما و فقها و مراجع عظام تقليد و امت اسلامي با صدايي رسا اعلام مي کنيم چنين اقدامات مذبوحانه اي نمي تواند اراده استوار مردم آزاديخواه عربستان را براي رسيدن به حقوق خود متزلزل سازد و تنها خشم و نفرت مسلمانان جهان را از کاخ نشينان رياض مضاعف مي سازد.
متن كامل بيانيه بسيج شهرستان كاشان به شرح زير است.
 
باسمه تعالي
شهادت آيت الله شيخ نمر نه تنها تجلي عيني روح خباثت آلود رژيم آل سعود بود بلکه گواه ديگري بر سياست يک و بام دو هواي مدعيان حقوق بشر و حاميان دروغين اصل آزادي بيان بود؛ آري امروز حکم اعدام آزادمردي از سرزمين حجاز با مهر شاه سعودي و با امضاي کاخ سفيد صادر شد.
شايد از حکومتي که جنون وار مردان و زنان هم زبان و هم اقليم خويش را به خاک و خون مي کشد قتل ناجوانمردانه يک عالم آزاده کار چندان دشواري نباشد اما سکوت سياستمداراني که "حقوق انسان ها" و "دموکراسي" ترجيع بند مشترک سخنان گاه و بيگاه شان است بسيار مضحک و رنج آور است.
دفتر سرگذشت شيعه پر از جفاها و ستم هايي است که چون پيکاني قلب  اسوه هاي آن را نشانه گرفته است؛ اما تاريخ نشان داده خون اين پاک باخته هاي حريم عشق، درختي را آبياري مي کند که ثمرهايش قهرماناني ديگر از تبار نور و ايثار هستند که نمي گذارند اين شجره طيبه بي برگ و بار بماند.
آل سعود با اعدام شيخ نمر پازل جنايات اخير خود را تکميل کرد و اوج رذالت خويش را به رخ جهانيان کشيد؛ خباثتي که در حمايت مستمر از تروريست هاي داعش و تکفيري هاي منطقه مشهود است.
ما اصحاب قلم و رسانه ديار مومنان ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت شيخ مجاهدت، عالم وارسته شهيد آيت الله نمر به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)، مقام عظماي ولايت، علما و فقها و مراجع عظام تقليد و امت اسلامي با صدايي رسا اعلام مي کنيم چنين اقدامات مذبوحانه اي نمي تواند اراده استوار مردم آزاديخواه عربستان را براي رسيدن به حقوق خود متزلزل سازد و تنها خشم و نفرت مسلمانان جهان را از کاخ نشينان رياض مضاعف مي سازد؛
خواسته اعضاي بسيج رسانه شهرستان کاشان از مقامات کشورمان به خصوص مسئولان دستگاه ديپلماسي، رسيدگي سريع و عملي به اين جنايت غيرانساني حکومت آل سعود است که در وهله نخست موضع گيري صريح دولت محترم در قبال اين اقدام ضدبشري را مي طلبد.
والعاقبه للمتقين


بيانيه مشترك تشكل هاي دانشگاههاي كاشان به مناسبت شهادت آيت الله شيخ نمر باقرالنمر


تشكل هاي دانشگاههاي كاشان در بيانيه مشتركي اعلام كردند، اگر در مقابل دستگيري شيخ زكزاكي و كشتار مردم مظلوم نيجريه سكوت  نمي شد و برخي خواص بي خاصيت به جاي تفرقه افكني در ميان آحاد ملت ايران و فكر و خيال بافي هاي مدام انتخاباتي از نفوذ خيالي خود در عربستان استفاده مي كردند امروز نبايد غم ديگري همچون غم شهادت و از دست دادن آيت الله نمر بر قلوب بيدار مسسلمانان و جويندگان وحدت مي نشست.
در بيانيه مشترك تشكل هاي دانشگاه هاي كاشان كه يك نسخه آن براي پورتال خبري كاشان، ارسال شده آمده است، امروز كساني كه براي پاريس پيام دادند كجايند؟ چرا براي شيخ زكزاكي ها پيام نمي دهند؟! براي شيخ نمرها چطور؟! مگر خون پاريسي ها از خون نمر رنگين تر است!؟
متن كامل بيانيه مشترك تشكل هاي دانشگاه هاي كاشان به شرح ذيل است:
  
 انالله و انا اليه راجعون
هنوز داغ دلمان از جنايت هاي قوم ابولهب در منا و يمن و مظلوميت شيخ زكزاكي و كشتار بي رحمانه شيعيان نيجريه آرام نگشته بود كه خبر شهادت آيت الله نمر، قلب هايمان را مالامال از غم و اندوه و كينه و نفرت مضاعف از ايادي نخس كفر و استكبار نمود.
امروز ، روز ماتم و اشك بر مظلوميت شيعيان است، روز ضجه زدن بر احوالات دنياي امروز است، عالمي وارسته شهيد شد و به وصال پيشواي خود حسين(ع) رسيد.
قهقه مستانه ابليس و در بيت الله پيچيد و قلب امام زمان بر هم طپيد در حالي كه سگ قلاده شكسته آمريكا به وحشي گري مشغول است، نهادهاي بين المللي به خواب خرگوشي فرو رفته اند.
امروز، روز رسوا شدن كساني كه سنگ حقوق بشر را به سينه مي زنند.
اي انسان هيهات كه اين خون هيا پاك حجت است تا به وسيله اين خون ها چهره حق به جانب باطل شكسته شود.
اگر در مقابل دستگيري شيخ زكزاكي و كشتار مردم مظلوم نيجريه سكوت  نمي شد و برخي خواص بي خاصيت به جاي تفرقه افكني  در ميان آحاد ملت ايران و فكر و خيال بافي هاي مدام انتخاباتي از نفوذ خيالي خود در عربستان استفاده مي كردند امروز نبايد غم ديگري همچون غم شهادت و از دست دادن آيت الله نمر بر قلوب بيدار مسسلمانان و جويندگان وحدت مي نشست.
امروز كساني كه براي پاريس پيام دادند كجايند؟ چرا براي شيخ زكزاكي ها پيام نمي دهند؟! براي شيخ نمرها چطور؟! مگر خون پاريسي ها از خون نمر رنگين تر است!؟
مسلما آتش اين حماقت و توهش آل سعود و حكام سعودي كه مصداق خوك ها و ميمون هايي هستند كه از منبر پيامبر بالا مي روند و سر يكي از شاگردان مكتب حسيني، ايت الله شيخ نمر را به خون غلطانيدند، به اميد خدا اين ددمنشي آغازي بر پايان جنايات آل شرور در نيجريه و يمن و سوريه، عربستان باشد و خون آيت الله شيخ نمر قطعا باعث اوج گيري دوباره بيداري اسلامي و تشكيل هسته هاي مقاومتي خواهد شد كه پايان آن، پايان حكومت وحشي ها در شبه جزيره عربستان و شكل گيري دوباره تمدن اصيل اسلام ناب محمدي(ص) در منطقه خواهد بود و حكام مرتجع و وحشي عربستان سعودي بدانند كه با اعدام شيخ نمر نخواهند توانست نداي خق طلبانه ايشان را كه به تأسي از سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين بود را خاموش سازنند و بدانند كه بايد منتظر انتقامي سخت و ويران كننده باشند.
و جاي دارد كه شهادت آيت الله شيخ نمر باقرالنمر عالم مجاهد را به محضر مقدس امام زمان(عج) و مقام معظم رهبري و مراجع تقليد و تمامي مسلمانان و آزادگان جهان تسليت و تعزيت عرض نماييم.
بسيج دانشجويي دانشگاه كاشان
بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي كاشان
بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي كاشان
جامعه اسلامي دانشجويان علوم پزشكي كاشان
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه كاشان
انجمن اسلامي مستقل دانشگاه كاشان





بيانيه مشترك تشكل تبليغات اسلامي شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل
تشكل تبليغات اسلامي شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل در بيانيه مشتركي  ضمن محكوم كردن جنايات وحشيانه رژيم منحوس آل يهود ، شهادت اين عالم برجسته و مجاهد را به ساحت مقدس حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مراجع معظم تقليد، امت اسلامي و به ويژه خانواده، بستگان و نزديکان اين فقيد سعيد، تسليت گفتند.
متن كامل بيانيه مشترك تشكل تبليغات اسلامي شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل كه يك نسخه از آن براي يك نسخه آن براي پورتال خبري كاشان، ارسال شده آمده است به شرح ذيل است.
 
بسم الله الرحمن الرحيم
«إِنَّاللّهَاشْتَرَىمِنَالْمُؤْمِنِينَأَنفُسَهُمْوَأَمْوَالَهُمبِأَنَّلَهُمُالجَنَّةَيُقَاتِلُونَفِيسَبِيلِاللّهِفَيَقْتُلُونَوَيُقْتَلُونَوَعْدًاعَلَيْهِحَقًّافِيالتَّوْرَاةِوَالإِنجِيلِوَالْقُرْآنِوَمَنْأَوْفَىبِعَهْدِهِمِنَاللّهِفَاسْتَبْشِرُواْبِبَيْعِكُمُالَّذِيبَايَعْتُمبِهِوَذَلِكَهُوَالْفَوْزُالْعَظِيمُ»
«شهادت» در تفکر اسلامي به معناي گذشتن از سرمايه جان و هستي خود در راه يک هدف و آرمان الهي است.
شهادت به حکم اين که عملي آگاهانه و اختياري است و در راه هدفي مقدس است ، تحسين برانگيز و افتخارآميز است و عملي قهرمانانه تلقي مي شود.
شهادت را مي توان کامل ترين جلوه ايثار دانست. همين وجوه ايثارگرانه و آگاهانه در رفتار شهيد است که مقام وجودي او را برتري و تعالي مي بخشد. حضور و سلوک و ايثار شهيدان و ايثارگران و مجاهدان، نه فقط موجب کمال فردي و ارتقاء و سعه وجودي ايشان مي گردد؛ بلکه نقشي سازنده و شورآفرين و تعالي بخش و الهام دهنده وهدايتگريبرايامتوديگرمردمانداردوموجب تغيير و تحول و رشد در سرشت و سرنوشت جوامع و امت ها نيز مي گردد.
 اين روزها کهخبر دردآور و اندوهناک شهادت علامه "شيخ باقر النمر"، رهبر شيعيان عربستان، به دست رژيم سفاک و دژخيم آل سعود، دل و جان مسلمانان و شيعيان جهان را در غم و اندوه فرو برده ازهمين مقوله است زيراشهادت اين عالم آزاده، روحاني عالي مقام، شهيد بزرگوار حضرت آيه الله باقر النمر رضوان‌الله تعالي عليه روي سياه رژيم سفاک سعودي را سياه‌تر و خبث و پليدي باطن آنها را آشکارتر نمود.
اين عالم جليل القدر و مجاهد نستوه، پس از مرارت هاي فراوان و فشار و رنج اسارت و شکنجه در زندان هاي مخوف رژيم ستمگر آل سعود، جان خويش را در راه عزت و شرف اسلامي و انساني و تعالي کلمه طيبه توحيد و اقامه قسط و داد فدا کرده و صفحه زرين و افتخار آفرين ديگري را بر تاريخ مشعشع جهادي شيعه جعفري اضافه نمود
شهادت اين مجاهد، ضايعه اي بزرگ براي اسلام و بويژه عالم تشيع است و به طور قطع و يقين، رژيم منحوس آل سعود آثار اين اقدام مذبوحانه خود را خواهد ديد و به سقوط و سرنگوني خود نزديک تر خواهد شد.
ما ضمن محکوم نمودن اين جنايات وحشيانه رژيم منحوس آل يهود ،شهادت اين عالم برجسته و مجاهد را به ساحت مقدس حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مراجع معظم تقليد، امت اسلامي و به ويژه خانواده، بستگان و نزديکان اين فقيد سعيد، تسليت مي گوئيم و از درگان ايزد يکتا خواهانيم تا اين شهيد مجاهد را با انبياء و اولياء و شهداي کربلا محشور فرمايد.
شوراي مرکزي هيئات مذهبي ، کانون مداحان ، مجمع کانونهاي فرهنگي ، موسسات و مراکز قرآني ادارات تبليغات اسلامي شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل






بيانيه بسيج اساتيد دانشگاههاي شهرستان كاشان به مناسبت شهادت آيت الله نمر
هوالمنتقم
بدون ترديد خون به ناحق ريخته اين شهيد مظلوم (شهيد آيت‌الله نمر)به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهي گريبان سياستمداران سعودي را خواهد گرفت.مقام معظم رهبري
اقدام خباثت‌آميز رژيم آل سعود در به شهادت رساندن يک آزاديخواه و يک عالم ديني آنچنان قلب انسان‌هاي آزاده را به درد آورده است که واژه‌ها توان بيان اين غم بزرگ را ندارد و هر چه از اين عمل غيرانساني بيشتر مي‌گذرد آتش خشم و اندوه از تماشاي اوج رذالت حاکمان حجاز شعله‌ورتر مي‌شود.
آنچه که شهادت آيت‌الله شيخ نمر باقرالنمر را رنجي مضاعف بخشيد سکوت مرگ‌باري است که به جان جوامع به اصطلاح حقوق بشري و سازمان‌هاي مدعي حمايت از آزادي بيان افتاده است؛ همان‌هايي که با دخالت در قوانين داخلي کشورها محاکمه قانوني جاسوس‌ها و قاچاقچيان مواد مخدر را مغاير با اصل کرامت انساني مي‌خوانند اما قتل عام عالمان و آزادگاني که تنها به دنبال مطالبه حقوق مردم خويش بوده‌اند را سزاوار حتي واکنشي ظاهري نمي‌پندارند.
اين تراژدي غم‌ناک با سناريوي رژيم غاصب صهيونيستي، کارگرداني کاخ‌نشينان سياه و نقش‌آفريني سران رژيم آل سعود، آنچنان ماهيت پليد دولتمردان آمريکايي و مزدوران مرتجع آنان را برملا ساخت که هيچ نقاب فريبنده‌ ديگري نمي‌تواند اين چهره کريه را جلوه‌اي تازه بخشد.
اساتيد بسيجي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي منطقه فرهنگي کاشان ضمن ابراز انزجار از اين اقدام غيرانساني ابولهب‌هاي زمان، با فريادي بلند اعلام مي‌کنند که مسلمانان و آزاديخواهان جهان ديگر تاب تحمل اين اقدامات خودسرانه و ضدبشري را ندارند و از دستگاه ديپلماسي و دولت محترم جمهوري اسلامي نيز انتظار دارند با واکنشي سريع، صريح و عملي، به مرتکبين اين جنايت ضدديني و غيرانساني پاسخي محکم و دندان‌شکني بدهند.
«فَانْظُرْ کَيْفَ کانَ عاقِبَةُ الظَّالِمينَ»
 بسيج اساتيد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي شهرستان کاشان
   13 /10/ 1394
 






بيانيه جامعه فارغ التحصيلان و دانشجويان روستاي علوي به مناسبت شهادت آيت الله شيح نمر
بسم رب الشهدا و الصدقين
و تاريخ باز تکرار مي شود….
يزيديان روزي سبط پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله را به مصلخ جهل و کفرشان بردند و امروز فرزندان بني اميه ياران حسين ر….
و اين چنين است که شيخ مصلح و آزادي خواه را فرزندان آل سعود (بخوانيد آل يهود) ضبح مي کنند تا به گمان شيطاني خود ترس بر دل آزادي خواهان مصلح جهان بيندازند و صداي ظلم ستيزي را بخشکانند…
و چقدر احمق اند اين دشمنان اسلام !! همان طور که خون پاک حسين ابن علي عليه السلام نهال اسلام ناب محمدي را روياند و درخت تنووري از آن ساخت که سايه اش جهاني را در بر ميگيرد خون پاک ياران حسين عليه السلام نيز به تحکيم آن خواهد پرداخت و چه خوش گفت سيد شهيدان اهل قلم؛ که هر که مي خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند.
جامعه فارغ التحصيلان و دانشجويان روستاي علوي ضمن عرض تسليت به حضرت ولي عصر ارواحنافداه و نايب بر حقش امام خامنه اي،  جنايت رژيم آل سعود در به شهادت رساندن آيت الله نمر را محکوم مي کند. و از آحاد مردم شهيدپرور ايران اسلامي و دانشجويان ظلم ستيز دعوت به عمل مي آورد تا امروز در تجمع بزرگ دانشجويان مقابل سفارت رژيم سفاک سعودي شرکت نمايند.
 




 
بيانيه دانشگاه آزاد اسلامي كاشان به مناسبت شهادت آيت الله شيح نمر
انا لله و انا اليه راجعون
 در مکتب عشق شهادت هنر عاشق است.
 شهادت! چشمه جوشان بي انتهايي است که که ثمره شجره طيبه آن سعادت و درک قرب الهي است. پيک وصلي است که از خالق به مخلوق مي رسد و پيام «فادخلي في عبادي و ادخلي جنتي» را به همراه دارد. شهادت عمود خيمه دين است و قوام دين بر آن استوار است. بدون شک شهادت مظلومانه شيخ نمر و ياران شهيدش به عنوان محور بيداري اسلامي پيروزي اسلام و تفکر شيعه را تضمين خواهد نمود. دير يا زود رژيم آمريکايي، اسرائيلي عربستان تبعات اين غفلت و بي توجهي خود را متحمل خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشان ضمن محکوم نمودن اين جنايت براي آن شهيد والامقام وياران شهيدش علو درجات را از خداوند متعال خواستار است.
 





بيانيه شوراي اسلامي شهر كاشان به مناسبت شهادت شيخ نمر باقرالنمر
بسم الله الرحمن الرحيم
إنا لله وإنا إليه راجعون‎
((ميان مؤمنان، مردانى‏ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند؛ گروهي از آن‌ها به شهادت رسيدند و گروهي در انتظارند و هرگز روي‌ نگرداندند.))
سپاس خداوند جهانيان را که سرنگون‌کننده‌ي ستمگران، پناه گريزندگان، ياور فرودستان و پروردگار شهيدان و راستان است و درود خداوند بر سرور رسولان و پيشواي مجاهدان، محمد مصطفي(ص) و بر خاندانش که ميراث‌دار پيامبران و رهبر همه‌ي شهيدان هستند.
شوراي اسلامي شهر کاشان حکم ظالمانه رژيم عربستان سعودي و اقدام خباثت آميز و جنايت کارانه رژيم آل سعود در به شهادت رساندن آيت الله شيخ نمر باقر النمر رهبر شيعيان عربستان که بخشي از يک توطئه صهيونيستي است را محکوم نموده و تاکيد دارد به شهادت رسيدن شيخ باقر النمر، رهبر بزرگ و آزادي‌خواه شيعيان عربستان به دست رژيم سفاک سعودي، بدون شک آغازيست بر پايان رژيم خونخوار، فاسد و دست نشانده سعودي.
شوراي اسلامي شهر کاشان با تسليت شهادت آيت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولي عصر (عج)،     مقام معظم رهبري ، امت اسلامي و مردم ولايتمدار دارالمومنين کاشان و  بر ضرورت اعتراض فراگير همه مسلمانان جهان و  جوامع اسلامي و نيز آزاديخواهان و حق طلبان عالم عليه آل سعود  تاکيد مي نمايد. ترديدي نيست خون پاک اين شهيد والامقام ، وحدت امت اسلامي را تقويت خواهد کرد و   در آينده اي نه چندان دور ضمن انتقامي سخت از جنايتکاران آل سعود، سقوط و فروپاشي پايه هاي اين رژيم تروريست پرور، منفور و ضد اسلام رقم خواهد خورد.
 شوراي اسلامي شهر کاشان



بیانیه مسئول حوزه بسیج ادارات امام رضا (ع) شهرستان کاشان در خصوص شهادت شیخ نمر
مسئول حوزه بسیج ادارات امام رضا(ع) شهرستان کاشان در خصوص شهادت شیخ نمر بیانیه ای صادر کرد .
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُریدُ أن نَمُنَّّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفُوا فِی الأرض وَ نَجعَلَهُم أئِمَّه وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ
شهادت رهبر شیعیان عربستان ، آیت الله نمر ، نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراطی گری . کینه پراکنی برخاسته از وهابیت بر حاکمیت رژیم سعودی و عمق بی تدبیری و ناتوانی دولت ریاض است که سرکوب و برادر کشی را راه خروج از بن بست و استیصال سیاسی خود دانسته است . بی شک اعدام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط دست نشاندگان قدرت های سلطه جو ، مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی مذهبی است که این روزها خاورمیانه و برخی از کشورهای آفریقایی را در برگرفته است و امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده اند و به دنبال بزک کردن چهره رژیم های خونخوار منطقه هستند .
در سال های اخیر و پس از بوجود آمدن جریان بیداری اسلامی  و به تبع آن ، تضعیف حاکمان وابسته به غرب و تقویت ائتلاف ضدسلطه در منطقه ، غرب به صرافت افتاد تا دست به موازنه بزند و جایگاه روبه زوال خود را احیا کند . برای دست یافتن به این مهم نیز دوباره به سراغ همان حربه قدیمی تفرقه بین مسلمانان و به وجود آوردن جنگ های مذهبی رفت. ظهور پدیده غرب ساخته داعش برای هجمه به کمربند اسلامی مقاومت و ضد صهیونیسم ، البته این بار به نام اسلام ، دقیقاً در همین راستا بود .
بسیج ادارات امام رضا (ع) شهرستان کاشان نیز ضمن عرض تسلیت به محضر امام خامنه ای (مدظله العالی) و محکوم کردن این جنایت بزرگ ، از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهد قاطعانه و فعالانه با خائنین حرم الله برخورد کند و اجازه ندهد خون شریف این شهید بزرگوار پایمال شود .
 
 محسن محمد نظری
 مسئول حوزه بسیج ادارات امام رضا (ع) شهرستان کاشان










شيخ نمر باقر النمر متولد سال 1379 هجري قمري در عواميه‹‹در شرق عربستان›› يک مجتهد شيعه و فعال حقوق بشر عربستاني و رهبر شيعيان اين کشور بود كه به دنبال  اعتراضات شيعيان عربستان در سال 2012 بازداشت شد و در 23 مهرماه 1393 دادگاه جنايي عربستان سعودي شيخ نمر را به اتهام اقدام عليه امنيت ملي و محاربه، به «اعدام با شمشير و به صليب کشيده شدن در انظار عمومي» محکوم کرد.
حکم اعدام شيخ نمر بارها از سوي سازمان‌هاي حقوق بشري محکوم شده و از عربستان خواسته شده بود که اين حکم را اجرا نکند اما رژيم آل سعود امروز اين فعال حقوق بشر را اعدام کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 شهردار جهادی کاشان و تکرار دوران طلایی



 

 دوباره سکان به سکاندار رسید



 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi