صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

جمعه 11 دی 1394 - 15 : 11

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 15797

3643 بازدید


  جانشين قرارگاه ثارالله تهران بزرگ:
امروز انقلاب اسلامي ايران بر سکوي الهام بخشي جهان است

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ قبل از اين‌که دشمن به مرز ما برسد، دشمن را در مرز خودشان زمين گيرکرديم


 
جانشين قرارگاه ثارالله تهران بزرگ با تأكيد بر اين كه امروز انقلاب اسلامي ايران بر سکوي الهام بخشيجهان است، افزود: به برکت مرجعيت و تبعيت از انقلاب اسلامي و ولي فقيه، عليرغم ميل آمريکايي ها، عراقي ها قانون اساسي خود را كه برگرفته از قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران است نوشتند.

به گزارش پورتال خبري كاشان، سردار ناصر شعباني جانشين قرارگاه ثارالله تهران بزرگ پنجشنبه شب در اولين يادواره 55 شهيد محدوده مسجد حجت‌بن‌الحسن(ع) و شهيد تازه تفحص شده كاظم زاده قصاب و گراميداشت حماسه 9 دي گفت: نام شهدا را بر تابلو خيابان ها و ميادين و کوچه ها گذاشتيم تا مسير شهدا را فراموش نکنيم، اما برخي مواقع کم مي آوريم و عکس شهيد را به ديوار مي زنيم و عکس شهيد عمل مي کنيم.
 
وي افزود: شهدا در قيامت يا شافعي اند، يا شاکي و اين که امروز درگراميداشت ياد شهدا هستيم براي شفاعت از شهدايي است كه به خدا پيوستند تا خدا هست شهدا هم هستند و بهترين ها شهدا هستند و براي شهدا بايد بهترين را انجام داد.
 
سردارشعباني ياد آورشد: اگر ظريف وزير امورخارجه ايران در يک طرف ميز وکشورهاي 1+5  وآمريکا در طرف ديگر ميز مي نشينند، اين عزت  و اقتدار ايران اسلامي  است  كه در اين رابطه روزانه اشپيگل مي نويسد، ايران در مذاکرات هسته اي در اشل يک ابرقدرت ظاهرشد.
 
وي افزود: ايران در بحث برجام مي توانست بهترين اين باشد و حتي آقاي رييس جمهور مي گويد، من دو بار به آقاي ظريف گفتم جلسه را ترک کند، زيرا غربي ها بيشتر محتاج ما هستند.
 
وي با اشاره به اين که جان کري مي گويد، اوباما رييس جمهور آمريکا به کنگره آمريکا اعلام مي كند، اگر ما در مذاکرات به جايي نمي رسيديم ساختارتحريم ها از بين مي رفت گفت: امروز جمهوري اسلامي در آن سوي مرزها حضور دارد.
 
قبل از اين‌که دشمن به مرز ما برسد، دشمن را در مرز خودشان زمين گيرکرديم
به گفته وي، اين هنر ما است که قبل از اين که دشمن به مرز ما برسد، آنها را در مرز خودشان دشمن را زمين گيرکرديم، حالا برخي ها نمي دانند و يا نمي فهمند مي گويند شما رفتيد آن طرف چکار کنيد،  در صورتي که اگر ما در کنار درياي مديترانه دشمن را در سرزمين خودش  زمين گير نکنيم، آنها در خليج فارس ما را زمين گير خواهند کرد.
 
جانشين قرارگاه ثارالله تهران بزرگ ياد آورشد: وقتي در آن سوي مرزها خلبان روسي در بين نيروهاي داعش گرفتار شد، اين نيروهاي ايراني بودند که او را نجات دادند که اين اقدام نيروهاي ايراني، بيانگر قدرت نيروي نظامي ايران است.
 
وي با تأکيد بر اين که ما مي توانستيم از اين که هستيم بهتر و بالاتر برويم گفت: 175 شهيد غواص چه به موقع آمدند، غواصاني که از لشکر امام حسين و ديارکاشان نيز بودند آمدند تا ما را از غرق شدن درمنجلاب دنيا و بي آرماني و بي هدفي نجات دهند.
 
 شعباني گفت: 175 شهيد غواص و گمنام و دست بسته و چشم بسته بعد از 30 سال زنده به گوري دور از وطن اما اين مردان مرد، تسليم دشمن نشدن تا فضاي امني را براي ميهن اسلامي به ارمغان بياورند.
 
در جنگ عراق با ايران 16 مليت بع عنوان مزدور در جبهه صدام قرارداشتند
وي در ادامه با بيان اين که طي 8 سال مقاومت، جنگي را اداره کرده کرديم که از بين 85 اسير عراقي، 16 مليت از کشورهاي سودان، اردن، مصر، بنگلادش، قطر، افغانستان و پاکستان به عنوان مزدور در جبهه صدام قرارداشتند و با رزمندگان اسلام جنگيدند و سرمايه هاي ملت عراق به دست صدام نابود شد.
 
سردار شعباني گفت: وضعيت امروز عراق ببينيد، اين از صدام در عراق ، بعد آمريکا و امروز داعش، ضمن اين که فرداي آن نيز مشخص نيست، چرا چون به اولاد زهرا(س) بي وفايي کردند و زماني که براي شمر دست زدند و هورا کشيدند حضرت زينب(س) آنها را نفرين کرد تا ابد چشمان شان گريان باشد و امروز کفاره گناهان و بي وفايي خود را مي دهند. 
 
عليرغم ميل آمريکايي ها، عراقي ها قانون اساسي خود را كه برگرفته از قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران است  نوشتند
وي با تأكيد بر اين كه امروز انقلاب اسلامي ايران بر سکوي الهام بخشي است، افزود: به برکت مرجعيت و تبعيت از انقلاب اسلامي و ولي فقيه، عليرغم ميل آمريکايي ها، عراقي ها قانون اساسي خود را كه برگرفته از قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران است نوشتند.
 
به گفته وي، امروز ايران اسلامي درجايگاهي قراردارد که براي همه کشور هاي جهان پيام دارد، به طوري که سيد حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان مي گويد، ما  از حسين علي يادگرفتيم  چگونه در مقابل دشمن غاصبي مانند اسرائيل بايستيم و حزب الله لبنان نيز از ما ياد گرفت و حماس اهل سنت هم از حزب الله ياد گرفت.
 
سردار شعباني در ادامه با اشاره به تحولات يمن گفت: علائم ظهور را از امام صادق(ع) سؤوال کردند، حضرت به تحولات يمن اشاره كرد، بنابراين تحولات يمن را مد نظر داشته باشيد، من نمي گويم اين تحولات يمن زمينه ظهور است، اما شايد باشد و حتما در ظهور امام زمان يمني ها هستند.
 
وي افزود: رهبر يمن اخيرا به سيد حسن نصرالله نامه نوشته مي خواهيم  براي بيعت با تو  بياييم، چون از تو ياد گرفتيم چگونه مقابل دشمن بايستيم و مردم خود را سازماندهي کنيم، سيد حسن نصرالله نيز به رهبر يمن گفته درکجاي دنيا عده اي با يک سرباز بيعت مي کنند، بياييد با يکديگر برويم محضر سيد علي،  امروز رهبر اصلي او است و ايران اسلامي امروز بر سکوي الهام بخشي است.
 
رهبر معظم انقلاب در بحث فتنه 96 سخنراني کرد و آنها را افشا کرد
جانشين قرارگاه ثارالله تهران بزرگ در ادامه با اشاره به سالگرد فتنه 88 گفت: گفت قرار نبود فتنه اينگونه تمام شود، قرار بود فتنه کار نظام را يکسره کند اما رهبر معظم انقلاب در بحث فتنه 96 سخنراني کرد و آنها را افشا کرد و نگذاشت عده اي حسين بن علي را بکشند و بعد از عاشورا بگويند ما نمي دانستيم.
 
سردار شعباني گفت: امروز به لطف خدا اين قابليت براي نظام اسلامي ايران است که ايران اسلامي به عنوان  مدل رفتاري بسياري از مردم آن سوي مرزهاي ايران باشد.
 
وي با بيان اين که وقتي خواص سکوت مي کنند هزينه هاي زيادي را به نظام وارد مي‌کنند گفت: در فتنه 88 ضمن شهادت 8 بسيجي، بالغ بر 76 ميليارد تومان خسارت به بيت المال وارد کردند.
 
جانشين قرارگاه ثارالله تهران بزرگ، 9 دي را تجلي قدرت خداوند دانست و افزود: شناخت حق از باطل در فتنه به دليل غبارآلود بودن فضا سخت و دشوار است اما در چنين فضايي براي شناخت حق از باطل نياز به بصيرت است.
 
ناسزا بر عليه شوراي نگهبان در سايت ها آغاز شده است
وي در ادامه با اشاره به دو انتخابات مهم پيش گفت: در آستانه انتخابات، ناسزا بر عليه شوراي نگهبان در سايت ها آغاز شده است در حاليكه شوراي نگهبان صلاحيت ها را بررسي مي كند و هركس صلاحيت دارد تأييد مي شود.
 
سردار شعباني همچنين با اشاره به ثبت نام 12 هزار نفرنامزد انتخابات گفت: برخي از ثبت نام كنندگان مشخصا، مشكلات كيفري دارند و رد صلاحيت مي شوند، اما  علت  ثبت نام 12 هزار براي 348 صندلي چيست؟.
 
به گفته وي، اگر فردا اين افراد ريزش كنند، مدعي عدم دمكراسي دركشور خواهند شد و خواستار نظارت سازمان ملل بر انتخابات خواهند شد.
 
امروز هركجاي سوريه مقاومتي وجود دارد حضور نيروهاي مدافع حرم نيز مشهود است
سردار شعباني همچنين با اشاره به پيروزي هاي چشم‌گير اخيرمدافعان حرم در سوريه گفت: امروز هركجاي سوريه مقاومتي وجود دارد حضور نيروهاي مدافع حرم نيز مشهود است.
 
وي افزود، فاطميون افغاني، حيدريون پاكستاني، زينبيون سوريه، حزب الله لبنان و عراق همه براي مقابله با متجاوزان و تروريست هاي داعش سازماندهي شده اند.
 
سردار سليماني با اشاره به چهارخط قرمز جمهوري اسلامي در منطقه، ازحمله داعش به عتبات عاليات، حمله به دولت شيعي عراق، حمله به مناطق شيعي و نزديك شدن به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را چهار خط قرمز تعيين شده ايران است كه اين را دشمن  نيز متوجه شده است.
 
وي با بيان اين كه منطق رهبري در پشت ايران اسلامي است ياد آورشد: 5 كشور عربي، 5 كشور غربي، داعش و اسرائيل گفتند بشار اسد نباشد، اما ايران اسلامي گفت باشد و هست و اين عزت و بزرگي و بهاي خون شهدا و رهبري هاي، رهبر معظم انقلاب است.
 
اقتدار جمهوري اسلامي  ايران دشمن را به هراس انداخته است
سردار شعباني در ادامه با اشاره سؤوال خبرنگار فرانسوي از سردار جعفري فرمانده سپاه در كنفرانس خبري كه اگرهم اكنون يكصد فروند هواپيما از اسرائيل به آسمان تهران وارد شوند و بمباران كنند شما چكار مي كنيد، سردار جعفري جواب مي دهد، مهم نيست چند فروند هواپيما باشد، مهم اين است كه بعد از بمباران اين ها كجا مي خواهند فرود بيايند چرا كه  قبل از رسيدن به اسرائيل، تل آويو و حيفا و اسرائيل با خاك يكسان شده است و اين عزت و اقتدار جمهوري اسلامي  ايران است كه دشمن را به هراس انداخته است.
 
وي ياد آورشد، اوباما رييس جمهور آمريكا به رهبر معظم انقلاب نامه مي نويسد اگر جنگي در منطقه آغاز شود، آمريكا در آن دخالت نخواهد داشت، به اين معني كه آمريكا با اسرائيل نيست، چون مي‌ترسند، به آنها نيز گفته شده است اگر آنها اولين تير را شليك كنند اما براي آخرين تير ما تصميم خواهيم گرفت و ايران اسلامي از هر مظلومي دفاع خواهد كرد و بر همه ظالمي خواهد تاخت.
 
شايان ذكراست، اولين يادواره 55 شهيد محدوده مسجد حجت‌بن‌الحسن(ع) و شهيد تازه تفحص شده كاظم زاده قصاب و گراميداشت حماسه 9 دي توسط ستاد يادواره شهداي پايگاه بسيج امام حسين(ع) و حوزه پنجم مقاومت بسيج امام محمد باقر(ع) ناحيه كاشان در مسجد حجت‌بن‌الحسن(ع)  برگزارشد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 شهردار جهادی کاشان و تکرار دوران طلایی



 

 دوباره سکان به سکاندار رسید



 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi