صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

پنج‌شنبه 10 دی 1394 - 15 : 11

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 15789

2777 بازدید


  سركنسول جمهوري اسلامي ايران در بصره:
بصيرت نسخه شفا بخشي است تا هركجا فتنه اي در حال شكل گرفتن بود در نطفه خفه كند

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ آنهايي كه تصور مي‌كنند با شورايي‌كردن رهبري مي توانند از اين جايگاه بكاهند،كج فهميده اند و حماقت مي‌كنند


 
سركنسول جمهوري اسلامي ايران در بصره گفت: بصيرت نسخه شفا بخش امروز و آينده است تا هركجا فتنه اي در حال شكل گرفتن بود در نطفه خفه و چشم فتنه را كور كند و فتنه را ياد آوري كند.

به گزارش پورتال خبري كاشان، حميدرضا مختص آبادي سركنسول جمهوري اسلامي ايران در بصره  چهارشنبه شب در مراسم گراميداشت يوم‌الله 9 دی درمسجد باب‌الحوائج کاشان، گفت: حضور دهها ميليوني مردم در يوم الله 9 دي دليلي بر بصيرت، وظيفه شناسي و حضور به موقع ملت ايران است و خداوند اين ملت را انتخاب كرد و رسالت فراهم كردن ظهور امام عصر را بردوش آن گذاشت و بيرق مبارزه با كفر و استكبار را خداوند نصيب اين ملت كرد.
 
وي، فتنه 88 محصول دو عامل نفوذ دشمن و هجمه بيش از ده ساله بر مباني دين و ارزش ها و مقدسات ملت ايران دانست و گفت: اين دو عامل دست به دست هم دادند و فتنه 88  را به وجود آورد.
 
مختص آبادي افزود: براي جبهه استكبار و آمريكا سخت و تلخ بود كه اينگونه انقلاب اسلامي به پيروزي برسد و يك نظام با اين استحكام و بر اساس مباني دين توسط يك مرجع شيعي در حساس ترين نقطه جهان، آن هم در ايران و قلب خاورميانه تشكيل شود و ملت ايران و كشور ايران را از حلقوم آمريكا بيرون بكشد.
 
به گفته وي،آمريكا كه  تصور مي كرد اين الگو در عراق به دليل اكثريت شيعيان و حوزه علميه نجف و مرجعيت شيعه و به ويژه حضور سيد محمد باقرصدر تكرار شود، احساس  خطر كرد و صدام را تحريك كردتا جنگ 8 ساله را رقم بزند.
 
مختص آبادي گفت: آمريكايي ها در جنگ متوجه شدند آنچه كه ملت ايران را در انقلاب پيروز و در عرصه جنگ مستحكم كرد، مباني ديني و اعتقادات و ايمان به مكتب اهل بيت(ع) بود، بنابراين از همان اواخر جنگ افرادي در مراكز نظام نفوذ كردند و حلقه هايي مانند حلقه كيان و آئينه براي نابود كردن مباني و اعتقادات و اصول ملت تشكيل دادند.
 
وي ادامه داد: اين حلقه ها در دو موضوع يكي تجديد در رفرم ديني و توسعه سياسي كه بعد از دوم خرداد به دليل حاكميت كساني كه اين تفكر را داشتند هجمه همه جانبه اي در همه بخش ها سنگين تر شد و كتاب قبض و بست و تجربه نبوي آمد تا اعتقاد و فكر و استقلال را نابود كند و پايه هايي را كه رزمندگان و امت حزب الله براساس آن ايستاده و دفاع مي كردند نابودكنند.
 
به گفته وي، آنهاتصورشان اين بود، اگر موفق شوند زمينه عوض كردن و تغيير سياسي نيز فراهم خواهد شد، بنابراين شعار توسعه سياسي دادند و همين هدف دنبال شد و متاسفانه مباحثي كه بايد در محافل علمي و حوزه هاي علميه جواب داده مي شد توسط تعدادي جوان كه آگاهي نداشتند  بيان شد در روزنامه ها مطرح شد و كتاب هاي متعددي نيز نوشته شد.
 
سركنسول جمهوري اسلامي ايران در بصره ياد آورشد: وقتي شبهه آمد و ذهان و افكار را گرفت و اجازه ندادند پاسخ مقتضي و متناسب با شبهه دريافت شود به صورت فتنه و آتش  زدن و كشتار و طغيان عليه نظام خودش را نشان داد و به بهانه تقلب در انتخابات سال 88  ظهورو بروز كرد  و متأسفانه كساني كه بايد سردمدار اين حركت اسلامي و ديني و مدافع اصلي حركت خط امام مي بودند خودشان  را سردمدار فتنه كردند.
 
مختص آبادي گفت: ملت ايران طي 8 ماه به آنها فرصت داد كه اگر قابل برگشت هستند برگردند اما متأسفانه روز عاشورا و بعد اهانت هايي كه به امام حسين(ع) و خط نهضت كربلا كردند نشان دادند قابل برگشت نيستند و  از خطوط قرمز ملت و نظام عبور كردند.
 
مردم در 9 دي چشم فتنه را كور كردند
وي ادامه داد: لذا آن حماسه و اقيانوس انسان هاي جان بركف و مدافع از حريم امام حسين و اهل بيت(ع) در 9 دي در همه مراكز و شهرها و روستاهاي كشور خودجوش خودش را نشان را داد و مردم به صحنه آمدند و چشم فتنه را در 9 دي كور كردند.
 
به گفته وي، بصيرت نسخه شفا بخش امروز و آينده است تا هركجا فتنه اي درحال شكل گرفتن بود در نطفه خفه كند و چشم فتنه را كور كند و فتنه را ياد آوري كند.
 
مختص آبادي در ادامه  با اشاره به اين كه رهبر معظم انقلاب در تمام زمان فتنه حتي در ماه ها و سال هاي بعد از فتنه نيز بربصيرت تأكيد دارد، ياد آورشد: امروز در رسانه ها اصرار دارند تا  فتنه را يك دعواي گروهي و جناحي و شخصي و انتخاباتي جلوه دهند تا از قبح فتنه كم شود و سران فتنه را جرم و جنايت و خيانتي كه مرتكب شدند مبري كنند، اما با برگزاري اين بزرگداشت ها در 9 دي باعث خواهد شد تا آنها به اهداف خود نرسند.
 
9 دي يكي از معيارهاي شناخت افراد خط امام و رهبري است
وي همچنين از 9 دي به عنوان يكي از معيارهاي شناخت افراد  درخط امام و رهبري دانست و گفت: 9 دي تبديل به يك معيار شده است و امروز نيز مي توان  از اين معيار براي موضع، حرف و تأييد و ياد رد مسؤولين و كانديداهاي انتخابات استفاده كرد.
 
به گفته وي، اگر فردي هنوز در رابطه 9 دي و فتنه 88 شبهه دارد ويا حرفي براي گفتن ندارد مشخص است كه از خط امام و رهبري فاصله دارد.
 
مختص آبادي گفت: امروز به بركت خون هاي پاكي كه در هشت ماهه دوران فتنه ريخته شد و مجاهدت و اخلاص هايي كه نشان داده شد و آن تضرع و توسلي كه رهبر معظم انقلاب در خطبه هاي نماز جمعه به ولي امر و امام زمان كرد، حماسه 9 دي تاريخي و ماندگار شد و هيچ كسي نخواهد توانست 9 دي را از يادها ببرد چرا كه 9دي جزو نورهاي الهي شد.
 
امروز درجهان اسلام و خاورميانه نامي كه بيش از هر نامي مي درخشد امام خامنه اي است
وي افزود، افرادي كه تصور مي كردند در 10 سال القاي شبهه مي توانند ولايت فقيه را از صحنه سياسي كشور حذف كنند، امروز جهان اسلام و كل منطقه خاورميانه نامي كه بيش از هر نامي مي درخشد و قلب ها در محبت او مي تپد حضرت آيت الله امام خامنه اي است.
 
سركنسول جمهوري اسلامي ايران در بصره ياد آورشد: اگر همه خلفاي بني اميه و بني عباس توانستند نور امام حسين(ع) را خاموش و نام او را محو كنند، نور ولايت فقيه هم خاموش و محو خواهد شد.
 
به گفته وي، در اربعين حسيني امسال ميليون ها زائر امام حسين از دهها كشور اسلامي در شرايط سخت تهديد و ارعاب در كشوري كه يك سوم آن در اشغال داعش است  و انجام هرفعاليت تروريستي برايشان ممكن است، 600 تا 700 كيلومتر را به عشق امام حسين به كربلا آمدند بدون  اين كه حتي يك گزارش امنيتي داشته باشد و اين معجزه بزرگ كه خداوند اعجاز خودش براي مقام امام حسين(ع) به رخ جهانيان مي كشد.
 
آنهايي كه تصور مي‌كنند با شورايي‌كردن رهبري مي توانند از اين جايگاه بكاهند،كج فهميده اند و حماقت مي‌كنند
مختص آبادي تأكيد كرد: آنهايي كه تصور مي كنند با ايجاد شبهه و شورايي كردن رهبري  و نظارت بر رهبري مي توانند از اين جايگاه بكاهند كج فهميده اند و حماقت مي كنند.
 
وي افزود: اين مرد خدا كه نورانيت  قلب او از چهره اش هويدا است، اخلاص و زهد و ارتباط صادقانه اش با خدا امروز باعث شده تا محبت او در قلب هاي مسلمانان كشور عراق، سوريه، يمن، بحرين، آفريقا، نيجريه و بسياري از كشورهاي اسلامي قرار داده است.
 
به گفته وي اگرخلفاي بني اميه و بني عباس توانستند نور ولايت را خاموش كنند، جريان دگر انديش و تجديد نظرخواه نيز در اين كار موفق خواهند شد.
 
فتنه 88 كه با 9دي منكوب و سركوب شد محصول نفوذ است
مختص آبادي در ادامه به موضوع نفوذ دشمن به عنوان يكي از دغدغه هاي رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و با بيان  اين كه  نفوذ بحث جديدي نيست گفت: فتنه 88  كه با 9دي منكوب و سركوب شد محصول نفوذ است و اين پروژه را دشمن بارديگر در دستور كار خود قرار داده است و اميدوار است بتواند در عرصه هاي فرهنگي و اقتصادي و سياسي رخنه كند.
 
به گفته وي امروز دو پايه فرهنگ و اقتصاد امروز هدف نفوذ دشمن قرارگرفته است تا به اهداف سياسي خود برسد و بتواند در ذهن و مراكز تصميم گيري ايجاد خطاي محاسباتي كند تا مسؤولين كشور درتصميم گيري و در نگاه به صحنه مقابل و در راهكارهاي مقابله با دشمن دچار خطا شوند تا مسؤولين در تصميمات خود خطاي راهبردي بگيرند و مشكلات زيادي را براي انقلاب به وجود بياورند و اين هدف اصلي دشمن در نفوذ است.  
 
وي با بيان اين كه، خداوند براي مقابله با نفوذ شيطان راهبرد مي دهد گفت: صراط مستقيم راه نفوذ شيطان و دشمن را مي بندد و محور اين صراط ولايت است و در طول تاريخ تمام كساني كه ادعا داشتند، با ولايت امتحان شدند و خود شيطان نيز با ولايت آدم امتحان شد.
 
مختص آبادي گفت: امروز نيز امتحان با ولايت، با شعار نيست بلكه با اعتقاد راسخ و جانفشاني كردن و از منافع خود گذشتن براي ولايت است، وحمايت از ولايت، ولايت پذيري است.
 
وي همچنين با بيان اين كه تنها راه مقابله با نفوذ، كار براي رضايت خدا و اخلاص در عمل است گفت:  معيار و تشخيص اين كار ولايت است و تمام  قوا، دولت ،مجلس و سه قوه و نهادها همه مخاطب هشدارهاي رهبري هستند چون آنچه كه دشمن را به طمع مي اندازد مسؤوليت نخبگان است كه بايد مراقب باشند.
 
نظام دست اين دولت را بيش از دولت هاي ديگر باز گذاشته است
مختص آبادي با اشاره به اين كه در اين دولت طمع دشمن براي نفوذ بيشتر شده است گفت: بيشترين فرصت را نظام به اين دولت داده است و  نظام دست اين دولت را بيش از دولت هاي ديگر باز گذاشته است چرا كه در قضيه برجام و مذاكرات نشستن دو وزير خارجه ايران و آمريكا وجود نداشته است كه در اين دولت ادامه داده شد.
 
به گفته وي، دشمن قصد دارد از اين فرصت كه دست دولت بازگذاشته شده است براي نفوذ استفاده كند و از توافق هسته اي و سير در اجراي برجام دشمن طمع كرده است و حرف هايي كه از داخل مي شنود، طمع دشمن را زيادتر مي كند.
 
 وي در ادامه با اشاره به دو انتخابات مهم پيش رو و طمع دشمن به انتخابات گفت: در انتخابات پيش رو بايد مراقب بود افرادي بر اي مجلس انتخاب شود كه دشمن نتواند در او  نفوذ كند و بتواند دشمن و معادلات  و تقابل را تشخيص دهد و افتخار دارالمومنين كاشان باشد كه وقتي وارد مجلس شد از مصاحبه ها و مناظره او دلهره نداشته باشد و وكيل الدوله و وكيل الملت باشد.
 
مختص آبادي متذكرشد: امروز جريان فتنه با رنگ و لعاب جديد آمده است، بنابراين  چون مي دانند افراطي ها تاييد نمي شوند و راي نمي آورند آنها را كنار گذاشته اند اما كساني كه با چند سلسله و چند دست متصل به تفكر فتنه هستند را كانديدكردند و با برگزاري جلسات متعدد برنامه دارند.
 
وي با اشاره به علامه سازي ها در اين دوره ياد آورشد: در حوزه علامه حلي، بحرالعلوم و طباطبايي افرادي هستند كه در چندين علم را دارند ومتخصص و صاحب نظر هستند و از علماي همطراز خودش برتر و علم الكثير و ميراث شيعه هستند، بنابراين امروز  اطلاق علامه به  برخي افراد با چه هدف سياسي و هدف شومي است، كسي حق ندارد آن را از جيب خودش براي هركسي خرج كند.
 
مختص آبادي با تأكيد بر اين كه با اقتدار نيروهاي زميني و هوايي و دريايي كشور هيچ دشمني خارج از مرزهاي ايران جرأت ندارد چشم طمع به كشور داشته باشد گفت: امروز پايتخت برخي از كشورها كه تا ديروز مدافع صدام بودند و درجبهه دشمن بودند درتسخير نيروهاي خط مقدم  مقاومت است.
 
به گفته وي، امروز صدها هزار نيروي آماده مجرب دركشورهاي يمن، عراق، سوريه، لبنان و حتي در نيجريه و آفريقا نگاه  شان به اشاره ولي فقيه جمهوري اسلامي ايران است و امروز خداوند اراده كرده است تا با جريان خبيثي مانند داعش، جريان خط مقاومت مرزها را در نورديده است و اين از قدرت جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت و ولايت است و دشمن نيز به آن آگاهي دارد.
 
مختص آبادي ياد آورشد: امروز پيروزي هاي جريان مقاومت در عراق و سوريه يك فرصتي است كه بايد از آن استفاده كرد، بنابراين هنر يك ديپلمات و كسي كه در صحنه سياسي و پشت ميز مذاكره است اين است كه با اتكا به اين قدرت از منافع خودش دفاع كند.
 
وي افزود: لذا بايد يك مجلس قوي كه درك خوبي دارد و شعاري نيست و دين خدا و ولايت فقيه را درك كند و پاي آن بايستد، اين مجلس مي تواند نظارت قوي بر هردولتي داشته باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 شهردار جهادی کاشان و تکرار دوران طلایی



 

 دوباره سکان به سکاندار رسید



 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi