ارتباطات در شرایط امروز مبنای بسیاری از فعالیت های معمول همشهریان می باشد و توجه به زیر ساخت های ارتباطی شرط توسعه پایدار خواهد بود.
شرکت مخابرات به حق در طی سالهای اخیر توانسته با توجه به محدودیت های موجود همسطح سایر کشورها سیستم ارتباطی کشور را گشترش دهد که شایسته تقدیر است اما توجه به تکنولوژی های برتر نباید ما را از توجه به اصول اولیه و مبانی اطلاع رسانی باز دارد.
تلفن 118 به عنوان اولین و بعضا قابل دسترس ترین راه دسترسی به تلفن های مورد نیاز به هیج وجه متناسب با پیگره مخابرات کاشان پیشرفت نداشته است.
اگر شما هر زمانی از روز با این تلفن تماس بگیرید صرف نظر از اینکه چه مورد اورژانسی در پیش رو دارید و آیا مثلا تلفن آتش نشانی یا اورژانس یا مطب پزشک مورد نظر خورد را فراموش کرده و سریعا نیاز به آن دارید با ترافیک بالای خطوط آن مواجه خواهید شد و تا ساعتها هیچ کس پاسخگوی شما نیست.
به نظر مي رسد برای شرکت مخابرات نظارت دقیق تر بر این بخش و افزایش کیفیت ارائه خدمات به همشهریان وظیفه ، مشکلی نيست . اطلاع رسانی شهری و پاسخگویی و هدایت افراد برای دستیرسی به مسیر ارتباطی مناسب در شرایط عادی یک نیاز اساسی است .
انشاء اله به هیچ وجه همشهریان ما درگیر وقایع ناگوار طبیعی و یا بحران ها نشوند اما به هر حال باید این آمادگی وجود داشته باشد.
امیدوارم شرکت مخابرات با تجارب موفقیت آمیز خود که تا کنون توانسته در شرایط عادی بالاترین سرویس اطلاع رسانی را داشته باشد خود را آماده شرایط بحرانی نموده و این آمادگی را داشته باشد که به وظیفه خود حتی در شرایط خاص مانند حوادث طبیعی و موقعیت های خاص به بهترین شکل ممکن عمل نماید. م . صحت
پورتال خبري كاشان آماده دريافت و انتشار پاسخ اداره مخابرات شهرستان كاشان است . |