صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

شنبه 4 تیر 1401 - 36 : 13

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 26770

2459 بازدید


  هم اندیشی فعالان فوتبال کاشان برگزار شد/ یک گروه شناخته شده برای ورزش کاشان هیچ آورده ای نداشته اند

تعدادی از فعالان فوتبال کاشان در نخستین نشست هم اندیشی خود تهدید ها وفرصت های فوتبال کاشان را حلاجی و راهکارهای کاربردی خود را برای پیشرفت فوتبال کاشان ارائه کردند.


 
به گزارش پایگاه خبری پیام کاشان در این جلسه هم اندیشی که صبح دیروز جمعه سوم تیرماه 1401 برگزار شد  دکترسعید حلاج باشی مشکل اساسی فوتبال کاشان را مشکل سخت افزاری دانست و گفت: از امکانات موجود فوتبال کاشان استفاده صحیح نمی شود.
 
وی چالش امروز فوتبال کاشان عدم حمایت از یکدیگر و اختلاف و تفرقه دانست و تأکید کرد: در صورتیکه مجموعه هیات فوتبال با هر دیدگاه و تفکر و وابستگی جناحی زیر یک بیرق سینه بزنند و از تمامی توان و ظرفیت های خود برای پیشرفت فوتبال کاشان استفاده کند در آن زمان است که هیات فوتبال کاشان و تیم های فوتبال کاشان به اقتدار خواهند رسید و به آنچه استحقاق دارند خواهد رسید و همه ازاین اتحاد و هم افزایی بهره مند خواهند شد.
 
به گفته وی یک گروه مشخص و شناخته شده ای درورزش کاشان بیش از یک دهه فعالیت دارند که برای ورزش کاشان هیچ آورده ای نداشته و این در حالی است که همه ظرفیت های با استعداد ورزش کاشان با سابقه درخشان نظیرمحمد امین حنطه با آن سابقه اش استفاده نشده است و در حاشیه قرار دارد.
 
این دکتر تربیت بدنی، پیشکسوت فوتبال کاشان و مسؤول تربیت بدنی دانشگاه کاشان با 28 سال فعالیت ورزشی در دانشگاه کاشان که موفق به ایجاد 27 هزار متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه کاشان شده است  مدعی شد دانشگاه کاشان می تواند به ورزش کاشان کمک های زیادی داشته باشد.
 
حلاج باشی با اشاره به اینکه سیاسی نیستمو اعتقادی به چپ و راست ندارم تأکید کرد:  فوتبال کاشان را سیاسی نکنید و اجازه بدهید افراد دلسوز با هر نوع تفکر و وابستگی به گروه هر نوع گروه و جناح سیاسی وارد زمین بازی فوتبال شده و به  فوتبال کاشان کمک کنند.
 
به گفته وی نباید گذشته گذشته فوتبال کاشان را شخم زد اگر دل در گرو فوتبال کاشان داریم و برای پیشرفت آن تلاش می کنیم باید ازهمه ظرفیت های فوتبال کاشان با هرتفکر و وابستگی جناحی استفاده کرد.
 
از رأس تا ذیل ورزش متأثر از جناح های سیاسی است
حسین اشرف السادات پیشکسوت و مربی تیم فوتبال شهرداری کاشان در لیگ دو کشور بر استفاده ازتمامی زیر ساخت های فوتبال کاشان وشهرداری کاشان تأکید کرد و یادآور شد: فلسفه زمین های فوتبال چمن مصنوعی شهرداری کاشان برای استفاده محلات و خدمت به نوجوانان و جوانان بود و برای شهرداری کاشان موضوع  درآمدزایی مطرح نبود اما امروز تبدیل به منبع درآمدزایی برای شهرداری کاشان شده است.
 
به گفته وی از رأس ورزش تا ذیل آن متأثر از جناح های سیاسی است و شخصیت سیاسی فعالیت دارند و شهرستان کاشان نیز از این امر مستثنی نیست.
 
اشرف السادات ادامه داد: مهم استفاده ازافراد سیاسی توانمند در راس کار است تا بتواند از جایگاه و توانمندی خود برای فوتبال کاشان آورده داشته باشد و تا تامین کننده منابع مالی هیات  و فوتبال کاشان باشد.
 
این مربی ارزشمند فوتبال کاشان متذکرشد: اگر کاشان در لیگ کشوریک و یا دو کشور تیم نداشته باشد تمام زحمات مربیان فوتبال پایه کاشان نابود خواهد شد.
 
به گفته وی در حال حاضر فوتبال کاشان یک تیم کامل بزرگسال قوی با میانگین سنی 25 تا 30  دارد که می تواند در لیگ دو کشور حضور داشته باشد.
 
 میثم اشراف السادات: هیات فوتبال کاشان به دور از تفکرات سیاسی  موفق خواهد بود
میثم اشراف السادات نیزبا اشاره به ارائه چندین لیست به هیات فوتبال کاشان از بی توجهی به لیست ارائه شده انتقاد و گلایه کرد و اظهارداشت: هیات فوتبال درانتخاب های خود نباید تفکرات سیاسی خود را اعمال کند باید بدون توجه به گرایش های سیاسی افراد از همه ظرفیت های فوتبال کاشان در بدنه هیات استفاده کند تا بیشترین بهره برداری را برای پیشرفت و موفقیت فوتبال کاشان داشته باشد.  
 
منصور سیاح : فوتبال کاشان از آدم های بزرگ تهی شده است
منصور سیاح  بازیکن اسبق فوتبال کاشان، پیشکسوت و مربی ارزشمند فوتبال پایه کاشان نیز گفت: هیات فوتبال هیچ برنامه های برای زمین های چمن ندارد و 90 درصد از تایم های زمین های چمن خالی و بلااستفاده ااست.
 
وی افزود: در صورت برنامه ریزی دقیق برای استفاده حداکثری از زمین های چمن کاشان می توان بیشترین بهره برداری را برای تربیت بهترین فوتبالیست های کاشانی داشت.
 
سیاح تأکید کرد: ما به دنبال تغییر درهیات فوتبال نیستیم و اعتقاد داریم باید به هیات فوتبال کمک کرد تا از همه ظرفیت های فوتبال کاشان در هیات استفاده کرد و برای موفقیت فوتبال و پیشرفت فوتبال کاشان کار و تلاش مضاعف داشت.
 
به گفته وی فوتبال کاشان از آدم های بزرگ تهی شده است فضای چهل جریب به اندازه ای مسموم است که نمی خواهم به آن نزدیک شوم.
 
سیاح تأکید کرد: اگر به دنبال پیشرفت فوتبال کاشان هستیم منیت را باید کنار گذاشت و همه همدل و همراه باشند.
 
وی به لزوم توجه به فوتبال پایه کاشان تأکید کرد و افزود: فوتبال بزرگسال کاشان به دلیل بی توجهی به رده های سنی پایین در سال های گذشته حال افول است.
 
به گفته وی برای تحول فوتبال کاشان  نیاز به توجه فوتبال پایه و احسان حاج صفی های گمنام امروز فوتبال پایه وآینده فوتبال کاشان است.
 
سیاح یادآور شد:  کاشان با داشتن استادیوم 15 هزارنفری کاشان که آرزوی خیلی از شهرهای صاحب فوتبال کشور است و در صورت استفاده صحیح ازآن می توان به راحتی فوتبال کاشان را متحول کرد.
  
مجید رهبر نژاد: هیات فوتبال ازهمه ظرفیت های فوتبال کاشان استفاده کند
مجید رهبر نژاد بازیمن سابق ، پیشکسوت و مربی ارزشمند فوتبال کاشان نیز گفت:  امروز باب جدیدی  برای هیات جدید فوتبال کاشان باز شده تا مطالبه گران فوتبال کاشان ازهیات فوتبال مطالبات خود را مطرح کنند.
 
وی برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی گروه توسعه فوتبال کاشان را با هدف ارائه راهکارها و پیشنهادات نقاط قوت و ضعف  و مطالبات فوتبال کاشان دانست و افزود: در ادامه جلسات از همه افراد گروه توسعه فوتبال کاشان دعوت به عمل خواهد آمد.  
 
رهبر نژاد با اشاره به اینکه هیات فوتبال باید ازهمه استعدادها و توانایی ها و ظرفیت های فوتبال کاشان استفاده شود تا روال کارهیات فوتبال و فوتبال کاشان متحول شود، گفت: لیست پیشنهادی گروه توسعه ورزش به رئیس هیات فوتبال کاشان ارائه خواهد شد تا بررسی آن در صورت موافقت به هیات فوتبال کمک کنند.
 
مرتضی کافی زاده: فوتبال کاشان نیازمند تبیین برنامه است
مرتضی کافی زاده مربی کهنه کار فوتبال پایه کاشان گفت: فوتبال شهرستان نیازمند ترسیم اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است و این در حالی است که فوتبال کاشان به غیر استقلال کاشان طی دو سال گذشته به دلیل کرونا تعطیل بوده است.
 
وی ادامه داد: در دوران پسا کرونا مسابقات با اولویت فوتبال پایه برای استعداد یابی باید شروع شود و از بازیکنان با استعداد برای اهداف بلند مدت و تشکیل تیم های نونهالان و نوجوانان و امید استفاده کرد.
 
کافی زاده ، دعوت از بازیکنان کاشانی در لیگ های کشور برای حضور در تمرین تیم های پایه و همچنین برگزاری مسابقات رده های مختلف سنی را سبب انگیزه و تشکیل تیم بزرگسال کاملا بومی با کادر بومی بود  در غیر این صورت انگیزه از بازیکنان بومی گرفته خواهد شد.
 
به گفته وی در حال حاضر فوتبال کاشان در حال حاضر نیز توانایی تشکیل تیم های کاملا بومی را در رده های مختلف سنی تا رده امید را دارد.
 
حمید جعفری: لزوم تأسیس کانون حمایت از فوتبال کاشان
حمید جعفری بازیکن و مربی ارزشمند فوتبال کاشان نیز از توانمندی مدیریتی و علمی و اخلاقی به عنوان وجه اشتراک همه فعالان فوتبال کاشان نام برد و اظهارداشت: عشق به فوتبال در وجود همه اعضای گروه توسعه فوتبال کاشان بروز و ظهور دارد.
 
وی افزود: گروه توسعه فوتبال کاشان که همه تشنه کمک به فوتبال کاشان هستند زمین بازی خوبی برای کمک به فوتبال کاشان است.
 
جعفری گفت: فنداسیون زمین بازی گروه توسعه فوتبال کاشان جایگاه افراد است و خارج از این جایگاه  نمی تواند برای مدیریت فوتبال تصمیم گیری کند.
 
وی با تأکید برمشخص شدن جایگاه افراد در فنداسیون زمین بازی گروه توسعه فوتبال کاشان افزود: قدرت و خود برتر بینی در وجود افراد هست و اشکالی ندارد، اما نباید وارد معقوله اخلاق مداری شود.
 
به گفته وی قدرت و سیاست و اعتبارات مالی هر سه در زیر مجموعه  اعتبارات مالی هستند و برخی چنین قدرتی را برای رسیدن به جایگاه هیات فوتبال ندارند، چرا که اگراین جایگاه را داشتند، آقای متشکره رئیس هیات فوتبال کاشان نمی شد.
 
جعفری به لزوم تأسیس کانون حمایت از فوتبال کاشان برای اقتدار این رشته تأکید کرد و با اشاره به اینکه تشکیل کانون برای دفاع از منافع اهالی فوتبال است، افزود:  در این راه باید رقابت ها و حسادت ها  باید پذیرت به شرطی که خللی در ادامه فعالیت ها نداشته باشد.
 
به گفته وی کانون حمایت از فوتبال کاشان می تواند حقوق فوتبالیست های کاشان را مطالبه گری کند و این کاری سخت و طاقت فرسا اما شدنی است در غیر این صورت کانون متلاشی خواهد شد.  
 
لازم به ذکر است: ادامه نشست های هم اندیشی از همه اعضای گروه هم اندیشی توسعه فوتبال کاشان دعوت خواهد شد و از همه ظرفیت های اعضای  گروه توسعه فوتبال کاشان استفاده خواهد شد.   

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi