صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

پنج‌شنبه 31 تیر 1400 - 35 : 11

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 25478

6097 بازدید


  آموزش خرید یونی سواپ

صرافی های غیر متمرکز متعددی برای معاملات ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از مشهور ترین آن ها یونی سواپ است. یونی سوا....


 
آموزش خرید یونی سواپ
صرافی های غیر متمرکز متعددی برای معاملات ارز دیجیتال وجود دارد که یکی از مشهور ترین آن ها یونی سواپ است. یونی سواپ توسط هیچ نهاد و ارگانی اداره نمی شود و به دلیل امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد دارای طرفداران بسیاری می باشد. اگر می خواهید با صرافی غیر متمرکز یونی سواپ بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

یونی سواپ چیست؟
یونی سواپ چیست؟ این سوالی است که در ذهن خیلی از کاربران تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال شکل می گیرد. یونی سواپ در واقع یک پروتکل نقدینگی خودکار و همچنین یک صرافی غیر متمرکز مشهور می باشد. در اصل افزایش محبوبیت دیفای موجب شده که این صرافی طرفداران زیادی پیدا کند. یونی سواپ بر شبکه اتریوم مبتنی می باشد که از آن می توان برای مبادله خودکار بین اتریوم و توکن های ERC20 استفاده نمود. سبک معماری این صرافی کاملا متفاوت از صرافی های سنتی است.

معمولا صرافی های سنتی سفاراشات خریداران و فروشندگان را در یک دفتر سفارش ثبت می کنند اما این صرافی از استخرهای نقدینگی به منظور تسهیل در معاملات استفاده می کند. ذخایر موجود در قراردادهای مبادله از طریق شبکه ای از فراهم کنندگان نقدینگی تامین می گردد. این افراد مقدار معینی اتر به همراه یک توکن ERC20 را برای قرارداد معاملات واریز می نمایند. نرخ مبادله توسط نخستین فراهم کننده مشخص می شود و در صورت نامناسب بودن نرخ سایر تریدرها به اصلاح آن می پردازند. سایر تامین کنندگان نقدینگی بعدی نیز بر اساس نرخ جدید در معاملات شرکت می کنند.

یونی سواپ از توکن های نقدینگی LP Token  بهره مند می شود که مطابق توکن های ERC20  واریزی در استخر می باشند. در واقع توکن های LP مشارکت یک تامین کننده نقدینگی در یک قرارداد مبادله را مشخص می کند و هدف اصلی آن تشویق Liquidity Token به منظور ادغام ذخایر در استخر است تا به این ترتیب یک ذخیره واحد به وجود آید.

فراهم کنندگان نقدینگی در این صرافی غیر متمرکز می توانند به فروش یا ارسال توکن های نقدینگی میان اکانت ها بپردازند و به این ترتیب بخشی از کارمزد تراکنش را بعد از اجرای ترید دریافت می نمایند. یونی سواپ دارای دو نوع قرارداد هوشمند مبادله و کارخانه است که به زبان Vyper نوشته شده اند. از طریق یک قرارداد کارخانه می توان برای نصب یک قرارداد مبادله اقدام نمود. قراردادهای کارخانه برای جستجو همه توکن ها و آدرس های مبادله ای افزوده شده به سیستم مورد استفاده قرار می گیرند.
 
تاریخچه صرافی یونی سواپ
فردی به نام هیدن آدامز از توسعه دهندگان رمز ارز اتریوم سیستم مالی غیر متمرکز یونی سواپ را به وجود آورده است. در گذشته تیم اتریوم بودجه ای معادل 100 هزار دلار در اختیار آدامز قرار داد تا به همراه تیم خود این صرافی غیر متمرکز را راه اندازی نماید. یونی سواپ به طور رسمی فعالیت خود را از سال 2018 آغاز نمود و این صرافی در همین مدت کوتاه فعالیت خود توانست نظر سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب نمایند و موفقیت قابل ملاحظه ای داشته باشد.
 
نحوه ثبت نام در صرافی یونی سواپ
ثبت نام در صرافی غیر متمرکز یونی سواپ بسیار ساده است و احتیاجی به احراز هویت ندارد. بنابراین کافی است که فقط یک کیف پول دیفای بسازید و با استفاده از آن به مبادله توکن و همچنین تامین نقدینگی در استخرهای آن بپردازید و به این ترتیب میزان سود و سرمایه خود را افزایش دهید. آنچه که موجب محبوبیت یونی سواپ شده این است که تمامی کاربران از سایر نقاط دنیا می توانند بدون نیاز به احراز هویت معاملات خود را در آن انجام دهند و از مزایای آن بهره مند گردند.

برای ورود به صرافی یونی سواپ کافیست که وارد وب سایت http://uniswap.org شوید و ثبت نام را انجام دهید. برای فعالیت در این صرافی به یک کیف پول متامسک نیاز خواهید داشت. بنابراین حتما پیش از ثبت نام نسبت به خرید آن اقدام نمایید.  صفحه اصلی یونی سواپ دارای بخش های مختلفی است که کاربران برای انجام فعالیت های مد نظر خود می توانند به بخش های مربوطه مراجعه نمایند. از مهم ترین بخش های صفحه اصلی این صرافی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

Swap: در این بخش می توانید دلار الکترونیک تتر را یا همان اتریوم ها را با سایر ارزهای ERC20 تبادل کنید.

UNI: در این بخش می توانید توکن های یونی خودتان را به ازای ارائه نقدینگی درخواست نمایید.

Pool: در این قسمت می توانید ارزهای خود را ارائه دهید و سودهای مختلفی را دریافت کنید که طرفداران بسیاری دارد.

Vote: در این قسمت با استفاده از ارزهای یونی خود می توانید در رای گیری شرکت کنید.

Charts: این بخش حاوی اطلاعات نموداری بازار است.

توجه داشته باشید که این صرافی و به خصوص صفحه اصلی آن فیلتر نیست اما در استفاده از قسمت اپ آن ممکن است به فیلتر شکن نیاز داشته باشید.

کارمزد در صرافی یونی سواپ
برای مبادله دلار الکترونیک تتر و انجام سایر فعالیت ها در این صرافی کارمزدهای مختلفی از کاربران دریافت نمی شود و در واقع کارمزد در یونی سواپ ثابت و برابر با 0.03   می باشد. پایین بودن میزان کارمزد در این صرافی نسبت به سایر صرافی ها موجب محبوبیت دو چندان آن میان کاربران شده است.

تریدها در صرافی یونی سواپ
برای انجام معاملات در صرافی غیر متمرکز یونی سواپ می توان از ارز دیجیتال اتریوم  و توکن ERC20 استفاده نمود. البته امکان انجام تریدهای دیگری نیز در این صرافی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.
•           ترید اتریوم به توکن های ERC-20
•           ترید توکن های ERC-20 به اتریوم
•           ترید توکن های ERC-20 به ERC-20

 
مزایا و معایب صرافی یونی سواپ
اکنون که متوجه شدید یونی سواپ چیست و چگونه می توان در این صرافی ثبت نام نمود و به انجام معاملات پرداخت می توانیم مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات کامل تری بتوانید نسبت به انتخاب آن تصمیم گیری نمایید.
مزایا
•           یونی سواپ کاملا غیر متمرکز است در نتیجه وابسته به هیچ فرد ثالثی نیست. همچنین همه می توانند به این پروتکل دسترسی داشته باشند.
•           هزینه انجام معاملات در این صرافی در مقایسه با سایر صرافی های غیر متمرکز خیلی پایین تر است.
•           این صرافی به هر کاربری امکان می دهد که یک قرارداد مبادله برای هر توکن ERC20 به وجود آورد.
•           در صورتی که کاربران یک جفت ارز دیجیتال را در این صرافی واریز نمایند می توانند به عنوان پاداش کارمزد مبادلاتی که سایر کاربران انجام می دهند را دریافت کنند.
 
معایب
صرافی غیر متمرکز یونی سواپ دارای معایبی نیز می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
•           در انجام معاملات در این صرافی امکان از بین رفتن تراکنش ها وجود دارد. این موضوع به سه علت می تواند رخ دهد.
1.کاربر کارمزد بسیار کمی را پرداخت کرده است و معامله بیشتر از مدت زمان تعیین شده در معامله طول بکشد.
2.کاربر یک میزان حداکثری را برای هزینه پرداخت توکن در نظر گرفته باشد اما هنگام انجام تراکنش ها قیمت توکن از مقدار حداکثری بیشتر شود.
3. نقدینگی به میزان کافی در استخر موجود نباشد و تراکنش برگشت بخورد.
•           این صرافی برای کنترل قیمت توکن متکی به ترید آربیتراژ می باشد که به معنی وابسته بودن به سایر صرافی های ارز دیجیتال است.
•           پروتکل یونی سواپ همچنان در مرحله آزمایش می باشد و احتیاج به توسعه و بررسی بیشتری دارد.
•           در این صرافی احتمال اینکه توکن تقلبی وجود داشته باشد زیاد است، زیرا کاربران توکن های خود را لیست می کنند و ممکن است کلاهبرداران توکن های تقلبی خود را در این لیست قرار دهند.
 

چرا صرافی یونی سواپ محبوبیت خاصی دارد؟
•           کارمزد پایین تراکنش ها
یونی سواپ دارای کارمزدی بسیار کم و ثابتی می باشد. به طوری که می توان گفت این هزینه بسیار ناچیز است و انتخاب مناسبی نسبت به سایر صرافی های غیر متمرکز است.
•           تسلط به کل دارایی
در صرافی یونی سواپ کاربران می توانند به تمامی دارایی های خود دسترسی داشته باشند در نتیجه هیچ خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد. در این صرافی کاربران باید کیف پول خود را به صورت مستقیم متصل نمایند. این موضوع موجب خواهد شد تا اتفاقاتی به این شکل رخ ندهد.
•           امکان دست یابی به توکن های جدید
اگر بخواهید از دیگر صرافی ها برای یک توکن یا رمز ارز درخواست دهید باید منتظر باشید که در آن صرافی توکن مورد نظرتان لیست گردد. در صورتی که در صرافی یونی سواپ شاهد چنین چیزی نیستیم و خیلی از پروژه ها به صورت مستقیم از یونی سواپ راه اندازی می گردد.

سخن پایانی
تامین نقدینگی خودکار وجب شده که فضای دیفای رونق عالی داشته باشد و فرصت های سرمایه گذاری بسیاری را ایجاد کند. یونی سواپ نیز بر اساس شواهد و پیش بینی های انجام شده قطعا می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. هم اکنون در این صرافی غیر متمرکز بالغ بر 2 میلیارد دلار سرمایه مسدود شده است  و در صورتی که همین روند ادامه داشته باشد در آینده ای نه چندان دور محدودیت رقمی وجود نخواهد داشت. ویژگی های منحصر به فرد صرافی یونی سواپ مانند رابط کاربری عالی وبی نظیر، امکان کسب درآمد از آن و ... موجب شده که  در کریپتو از درخشان ترین و بهترین سیستم های ممکن باشد و نظر سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب نماید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi