صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

یک‌شنبه 12 خرداد 1398 - 38 : 14

نویسنده : پورتال خبری کاشان م . م

کد خبر : 22514

4641 بازدید


  رئیس شورای شهر کاشان :
آقای شهردار بنده توان مدیریتی شما را قبول ندارم

متن کامل سخنان علی رسول زاده رئیس شورای شهر کاشان در جلسه پرسش از شهردار


 

شهردار کاشان شنبه 11 خرداد برای بیان توضیحاتی در خصوص برخی مسائل در خصوص عملکرد شهرداری به شورای شهر دعوت شد.

علی رسول زاده رئیس شورای شهر کاشان 15 اردیبهشت امسال ، در نامه ای ، سئوال تعدادی از اعضای این شورا را به منظور پاسخگویی برای شهردار کاشان ارسال کرده بود.

چند نفر از اعضای شورای شهر کاشان درباره منابع نقدی و غیرنقدی اعتبارات طرح زیرگذر مدخل شهر ، مبنای قانونی و منابع تامین و تخصیص اعتبار تولید و پخش برنامه تلویزیونی کاشانه و  وظایف مرکز تولیدات رسانه ای از شهردار کاشان سئوالاتی را پرسیده بودند که شهردار کاشان به تفصیل و به صورت مکتوب پاسخ این سئوالات را برای رئیس شورای شهر فرستاده بود. 

در عین حال طبق ماده 73 قانون تشکيلات، وظايف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور، شهردار حداكثر ظرف 10 روز پس از ابلاغ این سئوالات، باید در جلسه عادی يا فوق العاده شورا حاضر می شد و به صورت حضوری به اعضای شورای شهر پاسخ می داد.

لاجرم این جلسه راس ساعت مقرر برگزار شد و شهردار و اعضای شورا نظریات موافق و مخالف خود را در خصوص سئوالات طرح شده  بیان کردند. 

علی رسول زاده رئیس شورای شهر در آخرین نطق این جلسه صحبتهای صریح و مهمی را بیان کرد که پورتال خبری کاشان متن کامل آن را منتشر می کند . 


رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا 

امیدوارم در فضای مجازی کسی بنده را به تهمت های ناروا منتسب نکند ، چرا که مطالبی که می گویم به آن واقفم و واقعیت را عرض می کنم . 


♨️ آقای شهردار ، سری جدید کاشانه را طبق نظر خودش تولید و پخش کرد 

در مورد برنامه تلويزيوني کاشانه بحث های محتوايي مطرح بود ، چندین جلسه در این زمینه با خود شهردار صحبت شد ، شهردار نظرشان اين بود که کاشانه تولید و پخش شود ، جهت اطلاع اینکه شهرداری در خصوص تولید و پخش این برنامه 600 میلیون تومان بدهي به صداوسیمای مرکز اصفهان بدهکار بود و سالي 200 ميليون تومان بايد به صداوسيما پرداخت مي کرد.  

اصحاب رسانه می دانند که صداوسیما برای پر کردن آنتن خود و تولید برنامه های رادیو و تلویزیونی هزینه می کند اما در این جا و برای پخش برنامه تلویزیونی کاشانه از سیمای مرکز اصفهان ما حتی به صداوسیما پول پرداخت می کنیم .  

برای تولید و پخش مجدد کاشانه آقای شهردار ، آقای رضوی زاده و آقای بذرافشان را نزد بنده فرستاد که بنده به ایشان پاسخ دادم که فعلا به صلاح نیست ، صبر کنید یا در این خصوص لایحه ای را به شورا بفرستید تا شورا جلسه ای را با حضور صاحبنظران برگزار کند و پس از بررسی ، نتیجه را به شما اعلام کند ، اما شهردار آن چه را خود خواست انجام داد و در تفاهمی با صداوسیمای مرکز اصفهان 200 ميليون تومان را به 120 يا 140 ميليون رساند که این هم به اعتقاد بنده خلاف قانون بود و شورا بایست منابع تامین مالی سری جدید برنامه کاشانه را حسابرسی مي کرد اما این کار را نکرد . 

 آقای شهردار : ما باید قانون را کامل قبول داشته باشیم نه هر جا به نفع ما نبود آن را اجرا نکنیم ، اکثریت اعضای شورا نظرشان این بود که برنامه تلویزیونی کاشانه توليد و پخش نشود .  

من مکرر به آقای شهردار گفته ام که ما را با ترفندهای خود دور نزنید ، ما در این مسائل استخوان خرد کرده ایم ، در شورای شهر باید 9 نفر تصميم بگيرند نه 4 و 5 نفر 

♨️ باید چند دکترای ترافیک این اطمینان را به اعضای شورا بدهند که اجرای  طرح زیرگذر جایگزین ندارد و برای کاشان لازم و ضروری است 

اما درباره طرح زيرگذر مدخل شهر که من از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی خواهش می کنم به دقت به صحبت های من گوش کنند و آن را بازتاب دهند .  

اولا بنده در ابتدا موافق اجرای طرح زیرگذر مدخل شهر بودم و از آن حمایت کردم و اعتقاد داشتم که در این دوره یک پروژه خوب باید در کاشان اجرا شود ، بر همین اساس به اتفاق آقای شهردار دو بار در جلسات قرارگاه خاتم الانبیا شرکت کردم . 

حتی من مکرر به آقاي علی هاشمي می گفتم که من با اين طرح موافقم و خواهش می کنم شما هم همکاري کنيد . 

 بنده با آقای شهردار به اتفاق ، مقدمات اجرای این طرح را دنبال کرديم ، حتی شخصا برای جلب نظر شورای تامین شهرستان با اعضای این شورا صحبت کردم و با آقای فرماندار برای همکاری دستگاهها و نهادها گفتگو کردم و در واقع در این خصوص همه نوع همکاری کردم حتی به اتفاق آقای شهردار برای دفاع از این پروژه به جلسه شورای عالی ترافیک استان اصفهان رفتیم که البته معاون استاندار در جلسه آن روز شرکت نکرد و در این خصوص تصميم گيري نشد و به کاشان برگشتیم .  

اما اکنون اعلام می کنم بنده با کلیات اجرای این طرح موافق بودم و همکاری هم کردم اما در هیچ یک از جلسات کارشناسی طرح زیرگذر مدخل شهر با مهندسین مشاور هگزا و کارشناسان دانشگاه علم و صنعت حضور نداشته ام و هيچ اطلاعي از روند کار فني و تخصصي این طرح ندارم.  

البته آقاي مهندس وکيل به عنوان موافق اجرای این طرح و رئیس کمیسیون مربوط در این جلسات شرکت کرده اند. اما برای این پروژه کلان و بزرگ چرا نبايد 2 يا 3 دکتراي ترافيک دعوت شوند و در این خصوص به اعضاي شورا مشاوره و اطمینان دهند ؟!  

بنده یک رای دارم و برای این یک رای باید به مردم پاسخگو باشم .

 آقاي شهردارشما از چه چیزی واهمه دارید ؟ باید چند دکترای ترافیک را دعوت کنیم تا آنان این اطمینان را به اعضای شورا بدهند که اجرای این طرح جایگزین ندارد و لازم و ضروری است. 

♨️ آیا گزينه هاي بهتر و مقرون به صرفه تری به جای طرح زیرگذر مدخل شهر نداریم ؟

 اما بنده در این خصوص وقت گذاشتم با چند نفر مشورت کردم و اطلاعاتي را به دست آوردم تا تجربه اشتباه و خسارت بار پروژه خیابان امیریه تکرار نشود چرا که در آنجا به جز نارضایتی های اجتماعی ، يک ميليارد و نيم خسارت زدیم ! 

 در یکطرفه کردن خیابان 22 بهمن مشکلاتی بروز کرد و باعث نارضایتی هایی برای مردم و کسبه آن خیابان شد ! 

 طبق براورد بنده و اطلاعات کامل ، طرح زیرگذر مدخل شهر بيش از 200 ميليارد تومان هزینه در بر خواهد داشت . آيا آثار و تبعات اقتصادي و اجتماعي پروژه سنگین زیرگذر مدخل شهر ارزیابی شده يا خير ؟  

در این طرح حجم انبوهی از خودروهای سبک و سنگین از گذرگاهی روان از یک طرف به میدان زجاجی و کمربندی فعلی و از سوی دیگر به بلوار قطب راوندی و بیمارستان شهید بهشتی و دانشگاههای کاشان هدایت و منجر به ترافیک های سنگین در کمربندی یا تقاطع بلوار معمار خواهد شد . 

 به اعتقاد کارشناسان این شریان و کریدور اصلی را باید بطور کامل و از میدان قطب راوندی تا میدان بسیج دید و برای ترافیک آن چاره جویی و کار کارشناسی کرد. حتی در طرح تفصيلي آمده است که میدان مدخل شهر به اصلاح هندسي نیاز دارد . 

آیا گزينه هاي بهتر و مقرون به صرفه تری به جای طرح زیرگذر مدخل شهر نداریم ؟  

با وجود اعلام آمادگی شورای شهر آران و بیدگل برای همکاری در تکمیل کنارگذر شرقی کاشان ، چقدر در این خصوص وقت گذاشته ايم ؟ 

 اگر کنارگذر شرقی تکمیل شود لااقل 20 درصد حجم بار ترافیک میدان مدخل شهر به آن مسیر منتقل خواهد شد . 

♨️ آقای شهردار بنده توان مدیریتی شما را قبول ندارم 

 آقاي شهردار ، ما با نیت همدلی در ائتلاف همدلی شما را برای شهرداری انتخاب کردیم اما شما يک سويه عمل کردي اما اکنون بنده توان مديريتي شما را قبول ندارم . 

چه تضميني وجود دارد که طرح زیرگذر 6 - 7 سال طول نکشد ؟ من خيلي در خصوص طرح زیرگذر فکر کردم و حتی بارها مورد عتاب و خطاب دوستان قرار گرفتم و در نهایت به اين نتيجه رسيدم اجرای پروژه هاي نمايشي که چشم هاي مردم را تسخير کند و اجرای نامتوازن طرح ها ، آفت مديريت شهري هست. 

بنده ساعتها وقت گذاشتم تا عالمانه قضاوت کنم و جوابي براي خدای خود و وجدانم و مردم داشته باشم و اگر قرار است آبرویم در این راه ( روشنگری ) قربانی شود مهم نیست .  

هر زمان جلو ضرر را بگیریم منفعت است .  

اکنون با صراحت عرض می کنم که اجرای پروژه زیرگذر مدخل شهر 70 درصد به ضرر شهر است و 30 درصد منافع شهر را تامین می کند . 

اعلام می کنم هر جا با شهردار برای اجرای این طرح همراهی کردم به گمان کار کارشناسی در روند اجرای این طرح بود ، اما الان به این نتیجه رسیده ام که شهرداری در کار کارشناسی این طرح ، نیز همه ما را دور زده است . 

بنابر این لازم است شوراي تامين شهرستان و شوراي ترافيک استان ، این طرح را یک بار دیگر با حضور چند دکتراي ترافیک بررسی کنند تا مزایا و معایب و منافع و ضررهای اجرای این طرح برای اعضای شورای شهر و مدیران شهر و مردم روشن شود . 

 وقتی هنوز هیچ قراردادی در بین نبود و شهردار قصد تخریب آب نمای فلکه مدخل شهر را داشت برای اینکه حساسیتی ایجاد نشود ابتدا از شهردار خواستم دست به آب نمای میدان مدخل شهر نزند تا حساسیتی ایجاد نشود اما به اصرار برخی اعضای شورای شهر و با حسن نیت موافقت خودم را برای ادامه کار اعلام کردم ، اما امروز با اطلاعات دقیق عرض می کنم که شهرداری در این خصوص همه را دور زده است. 

 اکنون از شهردار می خواهیم نظریات و آرای مهندسین و کارشناسان مشاور هگزا در خصوص این طرح را به شورا ارائه کند . بايد جواب مردم را داد ، حرف و حديث هایی در این خصوص هست و دسته کار دست افراد دیگری است که باید روشن شود . 

این یک موضوع جدي است و بنده مخالف 100 درصدی اجرای اين پروژه هستم و شهامت اين را دارم به اشتباهم اقرار و از مردم عذرخواهی کنم .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi