صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

دوشنبه 19 تیر 1396 - 24 : 20

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 19428

6054 بازدید


  شهرداركاشان در ديدار با نماينده ولي فقيه در كاشان مطرح كرد:
برخي عمدي يا سهوي شهرداري را متهم به فروش اراضي كردند/ بزرگنمايي ديون شهرداري كاشان بي انصافي است

*اختصاصي پورتال خبري كاشان/ شهردار كاشان، گفت: مردم به جاي پرداخت بدهي خود به شهرداري اراضي و زمينهاي خود را به شهرداري واگذاركردند و شهرداري نيز همان اراضي را بعنوان سرمايه نقدي خود به پيمانكاران و طلبكاران شهرداري واگذار كرد، اما برخي عمدي و يا سهوي شهرداري كاشان متهم به فروش اراضي كردند.


 
به گزارش پورتال خبري كاشان، مهندس سيد محمد ناظم رضوي شهردار كاشان در ديدار با آيت الله نمازي به مناسبت روز شهردار، افزايش رضايت مندي مردم كاشان از فعاليتهاي عمراني و توسعه شهري را مهم قلمداد كرد و گفت: با وجود تمامي سختي‌ها و مشكلات پيش رو، بايك لبخند مردم كاشان و باراز رضايت از مجموعه فعاليتهاي انجام شده، تمام خستگي من و همكاران در شهرداري كاشان برطرف مي شود.

وي افزود: رضايت مندي مردم كاشان از فعاليت هاي عمراني انجام شده توسط شهرداري كاشان، در اصل رضايت مندي از نظام جمهوري اسلامي است كه سبب خواهد شد قله هاي پيروزي يكي بعد از ديگري فتح شود.
 
بودجه شهرداري كاشان و خدمات و توسعه شهري كاشان طي 5 سال گذشته بيش از 5 برابر افزايش داشته است
شهردار كاشان، با اشاره به برخي از انتقادهاي غيرمنصفانه و مغرضانه، گفت: بودجه شهرداري كاشان و ارائه خدمات و توسعه شهري دركاشان طي 5 سال گذشته بيش از 5 برابر افزايش داشته است.
 
وي يكي از خواسته هاي برحق مردم كاشان آسفالت خيابانها و معابر عمومي شهر دانست و افزود: درحركت جهادي آسفالت با تأمين منابع مالي و حمايت شوراي شهر، اميدواريم بتوانيم پاسخگوي خواسته هاي برحق مردم كاشان در بخش آسفالت كه بيشترين خواسته مردم است باشيم.
 
سيد محمد ناظم رضوي همچنين از افزايش 6 سازمان جديد به شهرداري كاشان طي دو سال گذشته خبرداد و گفت: هريك از اين اين چهار سازمان عرصه هاي جديدي را در  خدمات شهري به روي مردم گشوده اند.
 
به گفته وي، امروز شهرداري كاشان در حوزه فرودگاهي، بازارچه هاي روز، ميادين و ... خدمات بسياري ارائه كرده ايست كه از اين  نوع خدمات در سالهاي پيش از اين اثري نبود.
 
سيد محمد ناظم رضوي در ادامه با اشاره به اينكه بسياري از خدمات شهري قابل برگشت نيست، گفت: بخشي از اين خدمات امروز تبديل به مطالبات عيني شهروندان كاشاني شده است.
 
مشاركت مردم با شهرداري كاشان صد درصد افزايش داشته است
شهردار كاشان در ادامه از افزايش صد درصدي مشاركت شهروندان با شهرداري كاشان در حوزه هاي مختلفي‌كه شهرداري نياز به مشاركت دارد خبر داد و خاطرنشان كرد: افزايش صد درصدي مشاركت شهروندان كاشان با شهرداري در حوزه هاي مالي و پرداخت عوارض هرچند كه عدد و رقم قابل ملاحظه اي نيست، اما به دليل اعتماد مردم به شهرداري كه اطمينان دارند عوارضي را كه پرداخت مي‌كنند در جهت رفاه و خدمت به شهروندان و عمران و آباداني شهر هزينه مي شود،  بيش از صد درصد مشاركت مردم را به همراه داشته است به طوريكه هر سال نسبت به سال قبل از آن افزايش مشاركت هاي مردمي را به دنبال داشته است و اين يكي از اقداماتي است كه شهرداري هاي ديگر نيز از شهرداري كاشان الگو برداري‌ مي‌كنند.
 
افزايش 5 برابري بودجه شهرداري به معني افزايش 5 برابري تعرفه ها نيست
سيد محمد ناظم رضوي در ادامه با تأكيد بر اينكه، مجموعه اقدامات شهري و افزايش بودجه شهرداري كاشان هيچگاه با هدف فشار اقتصادي به شهروندان انجام نشده است، گفت: افزايش بودجه شهرداري با اطلاع استانداري و فرمانداري و كميته انطباق و استانداري ها است و اينگونه نيست كه افزايش 5 برابري بودجه شهرداري، با افزايش 5 برابري تعرفه ها باشد.
 
به گفته وي، همه ساله افزايش تعرفه ها و افزايش درصد سقف و كف آن كنترل شده است و اين افتخار شهرداري كاشان است كه در بازشناسي منابع مالي شهرداري همت عالي داشته و در حوزه مشاركت شهروندان و ايجاد بسترهاي مناسب براي سرمايه گذاري شهروندان اين روند روبه رشد امكان پذير شده است.
 
شهردار كاشان خاطرنشان كرد: يكي از اتفاقات بزرگ در شهرداري كاشان اين است كه بتوانيم همانند برخي از استانها رتبه شهرداري كاشان از 10 به رتبه 11 ارتقاء دهيم و اين امر بيانگر بالندگي شهرداري كاشان است.
 
بزرگنمايي ديون شهرداري كاشان بي انصافي است
 سيد محمد ناظم رضوي در ادامه بزرگنمايي ديون شهرداري كاشان توسط برخي افراد را بي انصافي اين افراد دانست و گفت:  آرامشي كه پيش از اين در حوزه پرداخت ديون وجود داشته است، در حال حاضر نيز اين آرامش برقرار است.
 
دارايي هاي شهرداري كاشان به دو برابر بدهي هاي شهرداري افزايش يافته است
وي درادامه از افزايش دارايي و پشتوانه مالي شهرداري كاشان طي چند سال گذشته خبرداد و اظهار داشت: امروز دارايي هاي شهرداري كاشان  نزديك به دو برابر ميزان بدهي‌هاي اسمي به ثبت رسيده است، كه بايد از دارايي هاي شهرداري كاشان صيانت شود.
 
سيد محمد ناظم رضوي در ادامه با اشاره به اينكه، برخي افراد فروش اراضي شهري توسط شهرداري را مطرح مي‌كنند، يادآورشد: متأسفانه برخي به اشتباه فروش اراضي توسط شهرداري كاشان را مطرح مي كنند در حالي كه  شهرداري ها متولي اراضي شهري نيستند.
 
مردم به جاي بدهي خود زمينهاي خود را به شهرداري واگذاركردند و شهرداري زمينها را به طلبكاران خود واگذار كرد
وي ادامه داد: در سال گذشته كه بدترين سال اداره شهرداري ها به دليل مشكلات ركود اقتصادي بود، مردم به جاي پرداخت بدهي خود به شهرداري اراضي و زمينهاي خود را به شهرداري واگذاركردند و شهرداري نيز همان اراضي را بعنوان سرمايه نقدي خود به پيمانكاران و طلبكاران شهرداري واگذار كرد،  اما برخي عمدي و يا سهوي شهرداري كاشان متهم به فروش اراضي كردند.
 
شهردار كاشان همچنين تهيه طرح تفصيلي كاشان را يكي ديگر از اقدامات مهم شهرداري كاشان اعلام كرد و گفت: با تهيه طرح تفصيلي شهركاشان و تصويب در آن كميسيون ماده 5 استان و شوراي عالي شهرسازي و معماري، با وجود همه مشكلات پيش روانجام شد تا به استان ارسال و سپس به شهرستان كاشان ابلاغ شود.
 
وي از فعاليت ستاد بازآفريني شهرداري بعنوان يكي ديگر از اتفاقات خوب در حوزه شهري كاشان نام برد و گفت: منبعد بودجه اي را كه فرمانداري ها و دستگاهها بايد براي شهر تخصيص دهند براساس خروجي ستاد بازآفريني خواهد بودكه رياست ستاد را فرماندار و دبيري آن را شهرداركاشان عهده دار است.
 
سيد محمد ناظم رضوي همچنين يكي از مشكلات مردم در سالهاي طولاني گذشته را بازگشايي معابر شهري كاشان اعلام كرد و گفت: بازگشايي معابر طي 3 تا 4 سال گذشته به شدت مورد توجه حوزه املاك شهرداري كاشان قرار گرفته است و خيلي از اتفاقات شيرين در بازگشايي‌ها و رفع گره هاي ترافيكي شهر و تعريض محورها يا انجام شده و يا  در حال انجام است به طوريكه رضايتمندي شهروندان كاشاني را به دنبال داشته است.
 
شهرداركاشان گفت: يكي از فعاليتهايي كه در حوزه برخي از شهرداري ها انجام شده است اما شهرداري كاشان بيش از توان خودش تلاش كرده تا اين فعاليتها منطبق بر ضوابط و مصوبات شوراي شهر انجام شود كنارگذركاشان، فرودگاه كاشان، احداث تقاطع هاي غيرهمسطح است كه مورد تأييد و تعريف و تمجيد مدير كل راه و شهر سازي استان نيز قرار گرفته است.
 
شهرداري كاشان آمادگي خود را براي تأسيس نمايشگاه بين المللي در كاشان  اعلام كرد
وي در ادامه از رفع موانع پيش روي تأسيس نمايشگاه بين المللي كاشان خبرداد و افزود: رفع موانع پيش روي نمايشگاه بين المللي كاشان بعد از 10 تا 15 سال با تحويل زمين به شهرداري كاشان برطرف شد و شهرداري كاشان آمادگي خود را براي تأسيس نمايشگاه بين المللي در شهرستان كاشان  اعلام كرده است.
 
شوراي شهر با حمايت از ورزش شور و نشاط را به ميادين ورزشي كاشان بازگرداند
سيد محمد ناظم رضوي همچنين موضوع ورزش شهرداري كاشان را يكي از اتفاقات خوب شهرداري كاشان قلمداد كرد و گفت: يكي از فرصتهاي خوب براي ايجاد نشاط و شادابي نوجوانان و جوانان كاشاني پرداختن به فعاليتهاي ورزشي در حوزه ورزش همگاني و استعداد يابي است كه ‌سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان براي كمك به ورزش قهرماني و رفع خلاء هاي موجود ورزش كاشان دارد.
 
وي افزود: تعداد زيادي از شهرداري هاي كشور ازسالهاي گذشته وارد عرصه ورزش شده اند و شهرداري كاشان نيز طي دوسال فعاليتهاي ورزشي خود براي اولين بار در تاريخ ورزش هاي توپي كاشان، تيم هندبال شهرداري كاشان موفق به قهرماني در ليگ برتر باشگاههاي كشور و دريافت جواز حضور در مسابقات هندبال جام باشگاههاي آسيا شد.
 
شهرداركاشان، ادامه داد: در رشته بسكتبال نيز تيم بسكتبال شهرداري كاشان از زير گروه به ليگ دو و از ليگ دو به ليگ يك و سال گذشته به ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور صعود كرد و امسال در ليگ برتر كشور نتايج درخشاني را كسب كرد.
 
وي افزود: در رشته فوتبال نيز كه يكي از رشته هاي پرطرفدار و پرمخاطب است و سبب نشاط و شور و شوق همگاني است، تيم فوتبال شهرداري كاشان در ليگ دو فوتبال كشور با قهرماني در دور اول به دور دوم و نهايي مسابقات صعود و در دور نهايي نيز با يك امتياز اختلاف از صعود به ليگ يك كشور باز ماند.
 
شهردار كاشان ابراز اميدواري كرد،  شوراي شهر كاشان با حمايت از ورزش شهرداري كاشان و دعوت از حاميان ورزش و با استفاده از استعدادهاي بومي بتوانيم شور و نشاط و شوق را به ميادين ورزشي كاشان بياوريم.
 
سيد محمد ناظم رضوي ابراز اميدواري كرد شوراي شهر كاشان همچنان از تيم‌هاي ورزشي شهرداري كاشان حمايت كند تا شاهد موفقيت هاي ورزشكاران و استعدادهاي ورزش كاشان در ميادين كشوري باشيم.
 
برنامه كاشانه دومين برنامه پرمخاطب شبكه استان اصفهان است
شهرداركاشان همچنين اجراي هفتگي برنامه كاشانه از صدا و سيماي مركز اصفهان را مورد توجه شهروندان كاشاني دانست و ابراز اميدواري كرد برنامه هفتگي كاشانه توسعه داشته باشد چرا كه برنامه كاشانه بر اساس آمار ارائه شده دومين برنامه پرمخاطب شبكه استان اصفهان است.
 
سيد محمد ناظم رضوي در ادامه از همكاري شهرداري كاشان براي ساخت استوديو راديو كاشان و ساختمان صدا و سيماي كاشان خبرداد و يادآور شد: فعاليتهاي عمراني انجام شده و خدمات ارائه شده شهرداري كاشان طي 3 تا 4 سال گذشته در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته كاشان  به اطلاع  مردم دارلمومنين كاشان كه شايسته خدمات بيشتري هستند خواهد رسيد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi