صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 - 2 : 9

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 19170

9598 بازدید


  عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:
انتخابات نماد وحدت و همدلي و هوشمندي ملت ايران است

عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: انتخابات در جمهوري اسلامي ايران نماد وحدت ملي و همدلي و نماد هوشمندي ملت ايران است و مردم ثابت كرده اند هميشه پاي نظام و انقلاب هستند.


 
به گزارش پورتال خبري كاشان به نقل از خبرگزاري رسا در كاشان، سيد جواد ساداتي نژاد چهارشنبه شب در جمع حاميان حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در ميدان 15 خرداد اين شهرستان، گفت: در دنيا و در منطقه ما حسرت انتخابات در بسياري از كشورهاي پيرامون ما به سبك ايران وجود دارد.

وي انتخابات در جمهوري اسلامي ايران را نماد وحد ملي و همدلي و هوشمندي ملت ايران دانست و افزود: ملت قهرمان ايران در همه انتخابات از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي شركت كرده اند و ثبات كرده اند هميشه پاي نظام و انقلاب هستند.

به گفته وي، مردم شهرستان كاشان و ديگر شهرهاي كشور جمعه 29 ارديبهشت ماه نشان خواهند داد كه هم اهل كار هستند و هم اهل عاشق كرامت هستند.

ساداتي نژاد با اشاره به اينكه، در اين دوره دو تفكر در انتخابات جاري و ساري است، گفت: در انتخابات پيش رو، تفكرات ناب اسلامي، نگاه به دورن، مردم سالاري ديني و تفكر كار و كرامت و كارآمدي در مقابل تفكر نگاه به بيرون و ناكارآمدي است.

عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: معيشت و اقتصاد، اصلي ترين دغدقه مردم است اما ركود عميقي كه حوزه صنعت و كشور را فرا گرفته است و اين درحالي است كه اولين آيتم رشد اقتصادي در اين دولت، رشد اقتصادي با نفت سه دهم درصد و رشد اقتصادي بدون نفت سه صدم درصد است.

وي يادآور شد: در نيمه اول سال گذشته دولت اعلام كرد رشد اقتصادي هفت و چهار دهم درصد است كه شش و نيم درصد آن مربوط به افزايش قيمت است  در حاليكه آنچه در رشد اقتصادي مهم است، رشد اقتصادي ناشي از فعاليت هاي اقتصادي و توليد و اشتغال و افزايش قيمت ها است كه اين رشد 9 درصد فعاليتهاي اقتصادي و شش و نيم درصد آن افزايش قيمت است يعني رشد پوك و توخالي است كه دولت تلاش مي كند تا نشان دهد كارآمد بوده است اما چنين نيست.

ساداتي نژاد خاطرنشان كرد: امروز در هر خانه اي يك دختر و پسر تحصيلكرده بيكار است و اشتغال درد اول جامعه است و اين در حالي است كه 90 درصد از مراجعات مردمي به دفتر نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس، مربوط به اشتغال، وام بلاعوض و وام قرض الحسنه است كه بيانگر شرايط اقتصادي در كشور است.

وي افزود: در ابتداي دولت يازدهم در سال 92 درصد بيكاري در كشور 10 و نيم درصد بوده است، در سال 93 به 10 و شش دهم درصد، در سال 94 به 11 و يك دهم درصد و در تابستان سال 95  به 12 و هفت درهم درصد افزايش يافته است كه اين بيانگر افزايش فزاينده بيكاري در دولت يازدهم است، بنابراين دولت كار و كرامت به دنبال چهار ميليون شغل است.

به گفته وي، در برنامه ششم توسعه كه در مجلس شوراي اسلامي تصويب شد بيكاري بايد از 12 درصد به 8 درصد برسد كه به معناي اين است كه بايد 4 ميليون شغل ايجاد شود و اين درحالي است كه دولت يازدهم هيچ برنامه اي براي اشتغال و رفع بيكاري نداشته است و برنامه اي هم كه به مجلس ارائه كرد شبيه انشاء بود، از اين رو رهبر معظم انقلاب اعلام كرد يا دولت و يا مجلس برنامه ششم توسعه را ارائه كند كه مجلس شوراي اسلامي برنامه ششم توسعه را نوشت.


برخي قصد دارند ايران را بهشت واردات كنند
ساداتي نژاد به نقدينگي در حوزه اقتصادي كشور نيز اشاره كرد و گفت: از ابتداي تاريخ تا قبل از دولت يازدهم و نسبت به پايان اين دولت، نقدينگي در كشور يك و هفت دهم برابر شده است كه اين نقدينگي با رشد 30 درصدي در قاچاق و واردات است كه نشان دهنده اين است كه برخي قصد دارند ايران را بهشت واردات كنند و با واردات در حال ايجاد اشتغال و كار براي جوانان چيني و تركيه اي است در حاليكه قرار نبود در دولت يازدهم كشور تبديل به بهشت واردات شود.

به گفته وي اصلاح نظام گمركي و بانكي و دارايي، كنترل واردات، كاهش نرخ سپرده و افزايش نظارت بر بانكها از اولويت هاي دولت كار و كرامت است.


سند 2030 بعنوان نماد نگاه فرهنگي دولت يازدهم شد
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس همچنين با اشاره وضعيت حوزه فرهنگ و اجتماعي و علمي كشور، گفت: حوزه فرهنگ در دولت يازدهم مظلوم بود، شوراهاي فرهنگي يا تشكيل نشد و يا رييس جمهور شركت نكرد، شوراي مهندسي كشور تشكيل نشد، شوراي مجازي را رييس جمهور شركت نكرد، شوراي عطف را شركت نمي كرد، سند تحول بنيادين آموزش و پرورش در اين دولت پيگري نشد اما به جاي آن سند 2030 بعنوان نماد نگاه فرهنگي دولت يازدهم شد.

وي افزود: نفي آموزش اسلامي ايراني به معني ستحاله فرهنگي كشور ما است و سند 2030 سند توسعه يونسكو با 17 هدف پيگيري مي شود كه يك هدف آن كه هدف چهارم آموزش است، استكبار جهاني معتقد است دنيا بايد دهكده جهاني و مردم جهان شهروند جهاني شوند و هرآنچه را كه ما گفتيم را اجرا كنند و فرهنگ عمومي استكبار، فرهنگ جهان باشد.

ساداتي نژاد ادامه داد: اين سند را نوشتند براي اينكه كشورهاي دنيا را در مسير آموزش خودشان قرار دهند و برخي از كشورهاي بي هويت نيز آن را پذيرفتند، اما آنها بايد بدانند كه اينجا جمهوري اسلامي  ايران است و در كشور ايران امكان ندارد به به بهانه اينكه قرآن آيات جهاد دارد، آيات جهاد حذف شود و امكان ندارد به بهانه اينكه دفاع مقدس نمادهاي خشونت از كتب درسي حذف شود و امروز متوجه مي شويم چرا بايد داستان شهيد فهميده از كتابهاي فرزندان ما حذف شود و آموزش تساوي جنسيتي و آموزش مهارتهاي جنسي جايگزين آن شود اما اين را بايد بدانند چنين تفكري هرگز امكان پذيرنخواهد بود.

به گفته وي، مجلس شوراي اسلامي به دولت هشدار داد، اما دولت اجرا نكرد و ابلاغ كرد و 7 كميسيون در وزارت آموزش و پرورش براي اجراي آن تشكيل شد تا با نهيب و دستور رهبر معظم انقلاب متوقف شد.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: حقوق شهروندي تنها رونمايي نيست، بلكه بيكاري، عدم بروز خلاقيت جوانان، عدم بودجه پژوهشي،گورخوابها، برخورد بد با رسانه ها و خبرنگاران و گفتن كساني كه در قطار كشته شدند بيمه هستند همه اينها نمونه هايي از عدم حقوق شهروندي دولت يازدهم است.


دولت كار و كرامت است كه مي تواند در پسا برجام حق ايران را بگيرد
ساداتي نژاد درادامه به حوزه سياست خارجي دولت يازدهم نيز اشاره كرد و اظهار داشت: آنچه كه برجام را مصون كرد 9 بندي است كه رهبر معظم انقلاب به آن افزود در غير اين صورت برجام مصون نبود و قرار بود اجرا شود، همه چيز را در قراردادي كه تعهد كرديم پيش پرداخت كرديم، اما آنها هيچ كدام از قول‌هايي را كه دادند اجرا نكردند و امروز تنها يك چك نقد نشده در اختيار ما است كه به دولت مقتدري نياز دارد كه حق جمهوري اسلامي ايران را از حلقوم دشمنان جمهوري اسلامي بيرون بكشد و اين دولت كار و كرامت است كه مي تواند در پسا برجام حق ايران را بگيرد.

وي ادامه داد: در ادامه به طرف برنامه موشكي ايران آمدند، مگر ايران ليبي است كه ابتدا موشكي و بعد هسته اي ليبي رفت و در ادامه نيز فرو پاشي ليبي رقم خورد، بنابراين بنيه دفاعي را همه كشورها دارند و براي ما نيز بنيه دفاعي مهم است تا ديگران نگاه تعرضي نداشته باشند، از اين رو بنيه موشكي كه عامل امنيت و اقتدار ملي است بايد روز به روز رشد كند چرا كه  اگر موشكهاي ايران قد نمي كشيد نمي توانستند پاي ميز مذاكره بنشينند.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: مردم  ايران را از سايه جنگ مي ترسانند در حاليكه موشكهاي ما قدرت بازدارنده جمهوري اسلامي ايران هستند و اگرموشكها نبود كه برجامي اتفاق نمي افتاد كه با آن عكس رنگي بگيرند.

ساداتي نژاد با تأ‌كيد بر اينكه دپيلماسي التماسي را نمي خواهيم بلكه خواستار ديپلماسي عزت مندانه هستيم، گفت: در حادثه منا 500 نفر از فرزندان ما به شهادت رسيدند و 5 روز كشور در التهاب بود و اجساد شهدا را تحويل نمي دادند و زماني كه ديپلماسي التماسي و زانو زدن در مقابل شاهان كشورهاي حاشيه خليج فارس جواب نداد، اگر نهيب رهبر معظم انقلاب نبود چكار مي كردند.

به گفته وي ديپلماسي ذليلانه جواب نمي دهد بلكه اين ديپلماسي عزتمندانه است كه مي تواند حق جمهوري اسلامي ايران را بگيرد و اين ديپلماسي عزتمندانه است كه در شأن جمهوري اسلامي است.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: مردم ما انتظار تحقير ندارند، نبايد مردم را تحقير كرد، دولتها بايد به مردم احترام بگذارند نه اينكه به منتقدين بگوييم ترسو، بزدل، بي شناسنانه، بي هويت، بروگم‌شو، به جهنم، ميكروفون خبرنگار را پرتاب كردن تحقير ملت است، رييس جمهور نبايد ملت را تحقير كند بلكه بايد غرور ملي تقويت كند.

ساداتي نژاد، افزود: ما بايد رييس جمهوري را انتخاب كنيم كه به با مفاسد برخورد كند، به بيكاري پايان دهد، به انزواي دانشمندان هسته اي پايان دهد، به نمي شود و نمي توانيم، نداريم و نمي گذارند و به آقازاده ها و لجبازي سياسي و به عدم اعتماد به جوانان پايان دهد، تحريم علمي برداشته شود، علم شكوفا شود، كرامت عملي شود، هنر مردمي شود، بنابراين دولت كار و كرامت، دولت اخلاق است و قهرمان اخلاق است و بين مردم و مفاسد و رانت و مردم ديوار مي كشد و او قهرمان مبارزه با فساد خواهد بود، از اين رو ملت ايران در 29 ارديبهشت ماه غرور ‌آفرين خواهند شد و دولتي را انتخاب خواهند كرد كه اميد به خدا است نه به اميد به كدخدا، دولت جوان نه دولت پير، دولت پركار  نه دولت تنبل و دولتي كه كنترل از راه دور نخواهد بود بلكه دولت در ميدان خواهد بود را انتخاب خواهند كرد و ملت ايران ۲۹ ارديبهشت غرور آفرين خواهند شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi