به گزارش پورتال خبري كاشان به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان محمدحسین واحدیان با اشاره به راه اندازی نرم افزار طراحی شده توسط واحد فناوری اطلاعات شهرداری کاشان، اظهار کرد: شهروندان برای درخواست مجوز گودبرداری و سیر مراحل مورد نیاز می توانند از تاریخ یکم آذرماه به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری کاشان مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: مدیریت تولید پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهر کاشان برای تسهیل در روند صدور مجوز و افزایش رضایت مندی شهروندان مراحل صدور مجوز گودبرداری، برگه مسیر و امور مربوط را به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری واگذار کرده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: بر اساس سامانه طراحی شده همشهریان متقاضی گودبرداری جهت دریافت مجوزات لازم به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری منطقه خود مراجعه و نسبت به محاسبه و پرداخت عوارض گودبرداری اقدام می نماید.
واحدیان ادامه داد: متقاضی به همراه پیمانکار منتخب خود که دارای کارت تردد باشد به مسئول ستاد پاکیزگی منطقه جهت آغاز عملیات گودبرداری مراجعه می کند که بدینوسیله صلاحیت پیمانکار تایید و میزان سرویس پسماندهای ساختمانی و عمرانی پروژه مورد نظر را مشخص می گردد و متقاضی محترم با مراجعه مجدد به دفاتر خدمات الکترونیک و پرداخت هزینه های برگه مسیر و برگ تخلیه ویژه پیمانکار مجوزات لازم را دریافت می نماید.
وی با بیان اینکه پیمانکاران گودبرداری باید به هنگام انجام گودبرداری برگه مسیر صادر شده را به همراه داشته باشند، خاطر نشان کرد: پیمانکاران گودبرداری می توانند نسبت به تحویل برگه های تخلیه به نگهبان محل دفن بصورت سرویسی اقدام کنند، پیمانکاران باید نسبت به تمدید کارت تردد ماشین آلات خود به دفاتر خدمات الکترونیک منطقه محل کسب و یا محل سکونت خود مراجعه نمایند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان یاد آور شد: این معاونت به منظور نظارت دقیق تر بر گودبرداری های سطح شهر کاشان اقدام به ثبت اطلاعات بر روی نقشه WEBGIS نموده است که بدین وسیله ناظران و کارشناسان شهرداری این امکان را خواهند داشت تا نسبت به بازرسی موردی گودبرداری های انجام شده بر اساس نقشه و بصورت آنلاین اقدام نمایند و وضعیت موجود را مورد تحلیل قرار دهند.