صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

سه‌شنبه 20 مهر 1395 - 15 : 11

نویسنده : پورتال خبری کاشان م . م

کد خبر : 17884

10717 بازدید


  پاسخ به هجمه های اخیر حامیان دولت به اصولگرایان
وقتی خویشتنداری و سکوت اصولگرایان هم تحمل نمی شود !

اگر سکوت اصولگرايان شما را مي آزارد دليل بر بي تفاوتي آنها نيست و علت آن را باید در عمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب جستجو کنيد .


 
انفعال فرمانداری کاشان در خصوص ماجراي بهمن پارسال و بی اعتنایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به دستور رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان مبنی بر لغو دعوت یکی از بازیگران سينما به کاشان ، هنوز از يادها نرفته  که  حواشي جمعه نشلجي ها در جمعه قبل نزديک بود دوباره دامن گير فرمانداری شود  .

بي تدبيري ديگري که اگر نجابت و خويشتنداري و حرمت نگه داري مردم نشلج نبود امروز فرماندار کاشان مجال نداشت با بیان توجيهات  و مطالب نامقبول  ،  حواشی مربوط به آیین جمعه نشلجی ها را به اصولگرایان منتسب کند  .   
 
توضیحات اخير فرماندار کاشان در مصاحبه با کاشان نيوز را باید در ادامه همين بي تدبيري ها دانست چرا که بر سر دعوت و سخنراني حجت الاسلام مجيد انصاري در مشهد اردهال وقتی روز جمعه در نهایت حرف و حکم فرمانداری محقق شد ،  ادامه و کش دادن این موضوع  از سوی فرماندار و رئیس شورای تامین کاشان چه معنایی می تواند داشته باشد جز  ابراز وجود مقابل مخالفان ....

   مخالفت با سخنرانی حجت الاسلام مجید انصاری معاون رئیس جمهور ، آن گونه که جناب فرماندار توصیف و  از آن گلایه می کند خيلي پيچيده نيست ؛ عده اي از مردم نشلج با تصمیم فرمانداری مبنی بر سخنراني آقای مجيد انصاري در جمعه نشلجي ها مخالفت می کنند ؛ آنها با مسئولیت ها و سمتهای  آقای انصاری در کسوت معاونت ریاست جمهوری یا عضویت او در مجمع تشخیص مصلحت نظام مخالفتی نداشتند بلکه 

علت مخالفت گروهی از مردم نشلج با سخنرانی حجت الاسلام انصاری در جمعه نشلجی ها دقیقا شبیه به علت مخالفت و واکنش منفي عده اي از نمايندگان مجلس نهم در شهریور سال 1392 حین انتصاب وی به سمت  معاون پارلمانی رياست جمهوري بود . 

  اين عده مخالفت و در واقع درخواست خود را ابتدا با فرمانداری کاشان مطرح کردند و وقتی عزم جدی مسئولان فرمانداری  کاشان در دعوت از آقای انصاری را دیدند ، آن را با هيئت امنا آستان مقدس حضرت علي بن باقر (ع) و امام جمعه مشهد اردهال در ميان گذاشتند و امام جمعه مشهد اردهال و رئيس هيئت امناي آستان مقدس حضرت علي بن باقر (ع)  نيز خيرخواهانه و کدخدامنشانه در عمل به خواست اين عده از مردم نشلج و براي حفظ و صيانت از مقام روحانيت و شخص معاون رئيس جمهور ، تذکراتي را براي لغو دعوت و سخنرانی مجيد انصاري مکتوب کردند و ... 

 اما اينکه فرمانداري  براي دعوت سخنران آيين جمعه نشلجي ها اصرار بورزد و براي تحقق موضوعی که جزء وظایف اش نیست پافشاری کند از عجایب دولت یازدهم است  ، چرا که فرمانداري در جايگاهي نيست که بخواهد براي تعيين سخنران یک برنامه مردمی مداخله و برای آن تعيين تکليف کند . 
مگر دعوت از سخنرانان جمعه نشلجی ها در سالهای قبل در تعهد فرمانداری بوده که این بار  فرمانداری نخواسته عهدشکنی کند ؟

اين همه مراسم عزاداري در ماه محرم در شهرستان کاشان با سخنرانی خطبای مشهور و صاحب منصب برگزار مي شود آيا براي دعوت آنان  از فرمانداري استمداد مي شود ؟  


 ترديدی نیست اگر  فرمانداری در مقابل خواست قاطبه مردم سوگوار نشلج کرنش می کرد  و اجازه می داد خود مردم نشلج ، سخنران دلخواه خود را برای آیین جمعه نشلجی ها دعوت کنند یا سخنران میانه رو و ترجیحا خطیب حوزوی مرضی الطرفین را برای این مراسم دعوت می کرد  ، جمعيت بيشتري از مردم بصير و آگاه نشلج  روز جمعه تا پايان برنامه هاي اين آيين در صحن آستان شهيد اردهال باقي مي ماندند و از طرفی این آیین تحت تدابیر انتظامی و امنیتی فوق العاده برگزار نمی شد !


چطور فرمانداري کاشان ، دعوت حسينعلي حاجي فرماندار اسبق کاشان برای سخنرانی در راهپيمايي 22 بهمن سال 1393 کاشان را صرفا به سبب گرایشهای سیاسی ( به زعم فرمانداری تندروی ) او به مصلحت ندانست ، بنابر این   
 با همان دلیل ، به خواست و صلاحدید گروهي از مردم نشلج مبني بر عدم دعوت از مجيد انصاري توجه می کرد ؟! آیا ثلمه ای به عالم اسلام وارد می شد ؟!

نکته دیگر اینکه باید حرمت مقام و منزلت مسئولان نظام در همایش ها و مراسم حفظ و صیانت شود و در این زمینه با جناب فرماندار هم عقیده ایم ، اما آيا آيت الله نمازي نماينده منصوب ولي فقيه در کاشان ، نيستند ؟ 
هنوز  توهين ها و اهانت هاي  اصلاح طلبان و حامیان دولت به آیت الله نمازی در پی واکنش ایشان به دعوت خودسرانه از هنرپیشه زن سینما در فضاي مجازي قابل دسترسي است ،  چطور در اين مدت , رگ غيرت فرماندار در قبال اهانت ها به ساحت امام جمعه محترم کاشان ورم نکرد  ولي در مورد اخیر در حالیکه هیچ توهین و بی حرمتی به معاون رئيس جمهور نشده جناب فرماندار لب به شکایت باز کرده اند و خونشان به جوش آمده ؟!  

آقای فرماندار ، از آنجا که در مراسم جمعه نشلجي ها هیچ رفتار اهانت آميزي از مردم نشلج نديديد  اکنون اصولگرايان را متهم به مخالفت با حضور مجيد انصاري معرفي مي کنيد !
 اصلا موضوع مخالفت با دعوت از آقاي مجيد انصاري چه ارتباطي با اصولگرايان دارد که جنابعالي تلویحاً آن را به اصولگرايان منتسب مي کنيد ؟
چرا بایست واکنش و شعار « مرگ بر فتنه گر »  یکی دو نفر در نمازجمعه را  به حساب همه اصولگرایان بنویسید ؟ گرچه شعار  « مرگ بر فتنه گر » در قبال خسارتها و تلفات جبران ناپذیری که فتنه گران و آشوبگران طی چندین ماه به کشور وارد کردند ، قابل مقایسه نیست . ضمن اینکه از شعار مرگ بر فتنه گر باید فتنه گران هراس داشته باشند نه شما ! و بدانید اعلام برائت از فتنه گران مادامی که از مردم و خانواده شهدای وقایع فتنه عذرخواهی نکنند ادامه خواهد داشت .
 مگر اصولگرايان بر سر فتنه سال 1388 و پديدآورندگان آن با جنابعالي  رودربايستي دارند ؟! اگر  سکوت اصولگرايان شما را مي آزارد دليل بر بي تفاوتي آنها نيست و علت آن را باید در عمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب جستجو کنيد .  

 اولا اصولگرایان و ملت انقلابی مثل رهبر عزيز روي مسئله فتنه حساس اند و اعتقاد دارند برخي خواص نه تنها حامی فتنه سال 1388 بودند حتي پس از آن هم از فتنه گران تبرّی نجستند و  امروز هم از امام و طرفداری از نظام و انقلاب و رهبري  دم مي زنند که این قابل قبول نیست. 

ثانیا رهبر فرزانه انقلاب به رغم گذشت هفت سال از فتنه مهیب سال 1388  همچنان در برخی سخنرانی های خود از سکوت خواص گلایه می کنند اما در عین حال بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید دارند و دائم مردم و مسئولان را از تخریب و تحقیر و بداخلاقی نسبت به هم انذار می دهند. 
چند فراز از بیانات رهبر معظم انقلاب را در این خصوص مرور می کنیم : 

اشکالی ندارد که مسئولان کشور، متولیان امور کشور منتقدینی داشته باشند که ضعفهای آنها را به خود آنها نشان بدهند. وقتی انسان در مقام رقابت قرار بگیرد، مقابل منتقد قرار بگیرد، بهتر کار میکند. اینجور نیست که وجود منتقدین و کسانی که این روش را قبول ندارند، آن روش را قبول دارند، برای نظام ضرری داشته باشد؛ منتها باید در چهارچوب نظام باشد؛ این اشکالی ندارد، این مخالفت هیچ مخالفت مضری نیست؛ نظام هم مطلقا با یک چنین مخالفتی برخورد نمیکند. البته انتقاد باید در چهارچوب اصول باشد. اصول انقلاب هم مشخص است که چیست. اصول انقلاب امور سلیقه‌‌‌‌‌ای نیست که هر که از یک گوشه‌‌‌‌‌ای در بیاید، سنگ اصول را به سینه بزند؛ بعد که سراغ این اصول میرویم، می‌‌‌‌‌بینیم بیگانه‌‌‌‌‌ی از انقلاب است. اصول انقلاب، اسلام است؛ قانون اساسی است؛ رهنمودهای امام است؛ وصیت‌‌‌‌‌نامه‌‌‌‌‌ی امام است؛ سیاستهای کلی نظام است که در قانون اساسی معین شده است که این سیاستهای کلی بایست تدوین بشود. در این چهارچوب، اختلاف نظر، اختلاف ممشا، اختلاف سلیقه عیب نیست، که حسن است؛ مضر نیست، که مفید و نافع است. این یک مطلب است که در میدان معارضات اینچنینی، نظام با هیچ کس برخورد نمیکند. آنجائی که افراد در چهارچوب اصول رفتار کنند، دنبال خشونت نروند، درصدد بر هم زدن امنیت جامعه نباشند، آسایش جامعه را نخواهند به هم بزنند - از این کارهای خلافی که انجام میگیرد؛ دروغ‌‌‌‌‌پراکنی و شایعه - نظام هیچگونه مسئله‌‌‌‌‌ای ندارد. مخالفینی هستند، نظراتی دارند، نظرات خودشان را بیان میکنند؛ نظام برخورد نمیکند. بناي نظام در اینجا، جذب حداکثری و دفع حداقلی است. این، روش نظام است؛ این را همه توجه بکنند. آن کسانی هم که نظر مخالف دارند، نظرات مخالف با نظرات رسمی دارند، در این چهارچوب میتوانند خودشان را مقایسه کنند. اگر کسی با مبانی نظام معارضه کند، با امنیت مردم مخالفت کند، نظام مجبور است در مقابل او بایستد.
بیانات در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران 1388/06/20

مراقب باشید، مواظب باشید، نمی شود هر کسی را بمجرد یک خطائی یا اشتباهی گفت منافق؛ نمی شود هر کسی را بمجرد اینکه یک کلمه حرفی برخلاف آنچه که من و شما فکر میکنیم، زد، بگوئیم آقا این ضد ولایت فقیه است. در تشخیصها خیلی باید مراقبت کنید. من تأکیدم به شما جوانان عزیز، فرزندان عزیز خود من، جوانان پرشور این کشور در سرتاسر میهن عزیز، همین است. انگیزه‌ها با شدت، با قوّت، با ایمان کامل، با امید کامل به آینده حفظ بشود؛ اما در تشخیصها و در مصداقهای مختلف دقت بشود. بی دقتی در مصداقها، گاهی اوقات ضررها و لطمات بزرگی خواهد زد.
بیانات در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور 1388/09/04

مبادا حرکت انقلابی جوری باشد که بتوانند تهمت افراطی گری به او بزنند. از افراط و تفریط بایستی پرهیز کرد. جوانهای انقلابی بدانند؛ همان طور که کناره‌گیری و سکوت و بی‌تفاوتی ضربه میزند، زیاده‌روی هم ضربه میزند؛ مراقب باشید زیاده‌روی نشود. اگر آن چیزی که گزارش شده است که به بعضی از مقدسات حوزه، به بعضی از بزرگان حوزه، به بعضی از مراجع یک وقتی مثلاً اهانتی شده باشد، درست باشد، بدانید این قطعاً انحراف است، این خطاست. اقتضای انقلابیگری، اینها نیست.   انقلابی باید بصیر باشد، باید بینا باشد، باید پیچیدگیهای شرائط زمانه را درک کند. مسئله اینجور ساده نیست که یکی را رد کنیم، یکی را اثبات کنیم، یکی را قبول کنیم؛ اینجوری نمیشود. باید دقیق باشید، باید شور انقلابی را حفظ کنید، باید با مشکلات هم بسازید، باید از طعن و دق دیگران هم روگردان نشوید، اما باید خامی هم نکنید؛ مراقب باشید. مأیوس نشوید، در صحنه بمانید؛ اما دقت کنید و مواظب باشید رفتار بعضی از کسانی که به نظر شما جای اعتراض دارد، شما را عصبانی نکند، شما را از کوره در نبرد. رفتار منطقی و عقلائی یک چیز لازمی است. البته این را هم به همه توصیه کنیم که نیروهای انقلابی را متهم به افراطیگری نکنند؛ بعضی هم اینجوری دوست میدارند. عنصر انقلابی، جوان انقلابی، طلبه‌ی انقلابی، فاضل انقلابی، مدرس انقلابی در هر سطحی از سطوح را متهم کنند به افراطیگری؛ نه، این هم انحرافی است که به دست دشمن انجام میگیرد؛ واضح است. پس نه از آن طرف، نه از این طرف.
بیانات در دیدار طلاب و فضلا و اساتید حوزه علمیه قم‌ 1389/07/29


اگر به نام عدالت‌خواهی و به نام انقلابیگری، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده‌ایم؛ از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر به نام انقلابیگری، به نام عدالت‌خواهی، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به کسانی که از لحاظ فکری با ما مخالفند، اما میدانیم که به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت کردیم، آنها را مورد ایذاء و آزار قرار دادیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. اگر بخواهیم به نام انقلابیگری و رفتار انقلابی، امنیت را از بخشی از مردم جامعه و کشورمان سلب کنیم، از خط امام منحرف شده‌ایم. در کشور آراء و عقاید مختلفی وجود دارد. اگر چنانچه یک عنوان مجرمانه‌ای بر یک حرکتی، بر یک حرفی منطبق شود، این عنوان مجرمانه البته قابل تعقیب است؛ دستگاه‌های موظف باید تعقیب کنند و میکنند؛ اما اگر عنوان مجرمانه‌ای نباشد، کسی است که نمیخواهد براندازی کند، نمیخواهد خیانت کند، نمیخواهد دستور دشمن را در کشور اجرا کند، اما با سلیقه‌ی سیاسی ما، با مذاق سیاسی ما مخالف است، ما نمیتوانیم امنیت را از او دریغ بداریم، عدالت را دریغ بداریم؛ «و لایجرمنّکم شنئان قوم علی الّا تعدلوا». قرآن به ما دستور میدهد و میگوید: مخالفت شما با یک قومی، موجب نشود که عدالت را فرو بگذارید و فراموش کنید. «اعدلوا»؛ حتّی در مورد مخالف هم عدالت به خرج دهید. «هو اقرب للتّقوی» این عدالت، نزدیکتر به تقواست.
بیانات در بیست و دومین سالگرد امام خمینی(ره) 1390/03/14


( این را هم عرض بکنیم؛ این حرفی که من امروز زدم و از بعضی از مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم ، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن ؛ نه ، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او  شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائی که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائی که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که می توانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. میبینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کاری از پیش نمی‌برد. این خشمها را، این احساسات را برای جای لازم نگه دارید. در دوران دفاع مقدس اگر بسیجیها میخواستند همین طور بروند یک جائی، طبق میل خودشان حمله کنند، که خب پدر کشور در میآمد. نظمی لازم است، انضباطی لازم است، مراعاتی لازم است. اگر چنانچه به این حرفها اعتنائی ندارند، آنها که خب حسابشان جداست؛ اما آن کسانی که به این حرفها اعتناء دارند و مقیدند که برخلاف موازین شرع حرکت نکنند، باید مراقبت کنند، از این کارها نکنند. )
 بیانات در دیدار مردم آذربایجان 1391/11/28



بله آقای مومنیان در هیچ کدام از حواشی مربوط به دعوت و سخنرانی و حضور حجت الاسلام انصاری در اردهال و کاشان مصداق شایان توجهی را نمی بینیم   که در تعارض و تغایر با منویات رهبر معظم انقلاب باشد . 
مردم بصیر و انقلابی نشلج و نمازگزاران جمعه کاشان همانگونه که نسبت به دعوت حجت الاسلام مجید ملاحظاتی داشتند هرگز در تحقق خواسته خود اخلاق را زیر پا نگذاشتند و راه های غیرمنطقی و غیرعقلانی را نپیمودند هر چند به آن توجهی نشد .

آقاي مؤمنيان سخن آخر اینکه دعوت از زيد يا عمرو براي سخنراني مردمي ، يا برگزاري برنامه موسيقي در کنار آرامگاه ملامحسن فيض يا ادامه برنامه هاي سينما هنر و تجربه در مجتمع سينمايي کاشان و ... مشکل اصلي مردم کاشان نيست  ، مشکل مردم به ويژه جوانان  کاشان شغل ، مسکن و ازدواج است .  بهتر نیست به جای دغدغه مندی بر سر موضوعات فرعی ,  در سخنان و مواضعتان بر پیگیری مشکلات اصلی جوانان حداقل تظاهر  کنید . 
مسئولان اجرايي و کارگزاران دولت در فرصت چند ماهه اي که تا پايان عمر اين دولت باقي است به جاي درگير کردن ذهن مردم با مسائل فرسايشي و دست چندم بهتر است به فکر برطرف کردن مشکلات اساسي مردم باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi