به گزارش پورتال
خبري كاشان، به نقل از مرکز ارتباطات و امور بين الملل
شهرداري کاشان، مهدي بذر افشان با بيان اينکه مرکز سامانه مديريت شهري 137به عنوان
پل ارتباطي ميان شهروندان و شهرداري است، گفت: مرکز سامانه مديريت شهري 137
پل ارتباطي شهروندان و شهرداري است که به صورت شبانه روزي آماده دريافت نياز ها و
خواسته هاي مردم از مجموعه شهرداري است.
وي با بيان اينکه شعار 137 سرعت ، دقت و صحت
است، تصريح کرد: سامانه مديريت شهري در راه صيانت از درخواست همشهريان و انتقال آن
به مسئولان ذي ربط نقش بسزايي دارد.
مديرسامانه مديريت شهري 137شهرداري کاشان ادامه
داد: شهروندان مي توانند درخواستهاي خود را در تمامي حوزه ها اعم از فرهنگي،
اجتماعي، خدمات شهري مانند: تنظيف ، زباله ، سد معبر ، فني و عمران مانند جدول
گذاري و آسفالت ، حمل و نقل و ترافيک ( اتوبوسراني ، تاکسيراني، تابلوهاي معابر) و
ساير موارد مرتبط ديگر را با سامانه 137 درميان بگذارند.
بذر افشان با اشاره به تفکيک تماس دريافتي از
منطق پنجگانه شهرداري کاشان بيان کرد: طي شش ماه گذشته 404 تماس تلفني از منطقه يک
دريافت شده که 310 مورد آنان انجام شده و 89 پيام قابل انجام نبوده است و پنج مورد
هم در دست اقدام و پيگيري است.
وي گفت: طي شش ماه گذشته 993 تماس تلفني از
منطقه دو دريافت شده که 698 مورد آنان انجام شده و 285 پيام قابل انجام نبوده است
و 10 مورد هم در دست اقدام و پيگيري است.
مديرسامانه مديريت شهري 137شهرداري کاشان خاطر
نشان کرد: طي شش ماه گذشته 645 تماس تلفني از منطقه سه دريافت شده که 464مورد آنان
انجام شده و 150 پيام قابل انجام نبوده است و 31 مورد هم در دست اقدام و پيگيري
است.
بذرافشان ادامه داد: طي شش ماه گذشته 400 تماس
تلفني از منطقه چهار دريافت شده که 327مورد آنان انجام شده و 71 پيام قابل انجام
نبوده است و دو مورد هم در دست اقدام و پيگيري است.
وي افزود: طي شش ماه گذشته 412 تماس تلفني از
منطقه پنج دريافت شده که 250مورد آنان انجام شده و 140 پيام قابل انجام نبوده است
و 22 مورد هم در دست اقدام و پيگيري است.
مديرسامانه مديريت شهري 137شهرداري کاشان
آسفالت، جمع آوري زباله، تنظيف و ترميم بلوک فرش و جداول را از بيشترين موارد تلفني
برشمرد و افزود: پيام هاي شهروندان بايگاني مي شود و پس از بررسي و صحت و سقم آن
به قسمت هاي مرتبط خدمات شهري ارجاع مي شود.
بذر افشان بيان کرد: لتحر، طاهر آباد، خزاق،
بازار، مسکن مهر و راوند کمترين تماس تلفني را در شش ماه نخست سال داشته اند که با
تبليغات محيطي و توزيع بروشور و بنر سعي شده اين مناطق نيز با 137 و وظايف آن بيشتر
آشنا شوند.
وي با اشاره به اينکه رويکرد 137با ناحيه است،
تاکيد کرد: شهروندان از طريق سامانه 137، پايگاه اينترنتي شهرداري کاشان و شماره
10007000137 به صورت پيامک مشکلات و پيشنهادات مديريت شهري را در ميان بگذارند.