صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

شنبه 8 خرداد 1395 - 59 : 22

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16884

3834 بازدید


  مدير مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان
برندسازي ملي و بين‌المللي کاشان دستاورد مديريت مرکز ارتباطات شهرداري کاشان


 
مدير مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان، گفت: پويايي، خلاقيت و نوآوري در برندسازي اين شهر تاريخي و گردشگري در سطح ملي و بين‌المللي دستاورد دوسالانه مرکز و مصداق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش پورتال خبري كاشان، به نقل از مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان،محمد علي فرجي، امروز شنبه 8 خرداد در دويست و بيست و هفتمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر کاشان ضمن ارائه گزارش مفصلي از فعاليتهاي اين مرکز طي دو سال اخير گفت: در بيشتر دستگاه‌هاي اجرايي نگاه سنتي به‌عنوان بخش پشتيباني و فاقد يک جايگاه و هويت مستقل و کارآمد به روابط‌عمومي‌ها حاکم است که اين نوع نگاه نيز ناشي از نبود پويايي، خلاقيت، نوآوري و کارآمدي مديران روابط عمومي‌ها است.
 
وي، با تاکيد بر اينکه صرفا چاپ و نصب بنر، پوستر و ديگر کارهاي روتين و کليشه‌اي نيست و البته نمي‌توان منکر اين موضوعات شد گفت:روابط عمومي‌ها نيازمند نگاه نو و برنامه‌اي تدوين شده و پويا و مبتکرانه هستند تا درگير روزمره‌گي و پايين آوردن سطح کاري خود نشوند.
 
به‌گفته‌وي،کار روابط عمومي‌ها فراتر از يک کار تشريفاتي و مطبوعاتي است که براي اعمال نقش محوري نيازمند خلاقيت، پويايي و نوآوري است.
 
فرجي، پويايي و ابتکار و نوآوري در گام اول اين مرکز را ارتقاي حوزه روابط عمومي به مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل با همفکري و موافقت شهردار عنوان کرد و گفت: اين ارتقا براي پرهيز از روزمره‌گي و تغيير نگاه سنتي به روابط عمومي انجام شد.
 
وي، اختصاص يک مکان فيزيکي مستقل و مناسب با حمايت شهردار و اعضاي شوراي شهر در قدم دوم براي دستيابي به يک هويت و جايگاه مستقل براي مرکز در خانه تاريخي آل‌ياسين(خانه ملل) را يادآورشد و گفت: بهسازي نيروي انساني و انتخاب نيروهاي جوان، کارآمد، خلاق و ايده‌پرداز از ديگر اقدامات است.
 
به‌گفته‌وي،اين مديريت با تکيه بر هفت محور اساسي تاکيد بر گفتمان "مسووليت اجتماعي"، تقويت و توسعه گفتمان ديپلماسي شهري، پيوست رسانه‌اي، آموزش شهروندي، نگاه به ويژه به الگوي تعامل فرابخشي، نگاه متوازن و عادلانه در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي در مناطق مختلف و تعظيم شعائر اسلامي فعاليت‌هاي و اقدامات خود را برنامه‌ريزي و اجرايي کرد.
 
 تحقق گفتمان "مسووليت اجتماعي"
مدير مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان، مسووليت حوزه روابط  عمومي علاوه بر سازمان خود و منافع آن نسبت به جامعه و محيط اجتماعي را در محور گفتمان "مسووليت اجتماعي" عنوان کرد و گفت:ارتباط مستمر و منظم با سازمان‌هاي مردم‌نهاد، مجامع و انجمن‌هاي خيريه، موسسات فرهنگي و هيات‌هاي مذهبي اقدامات اين حوزه است.
 
فرجي تصريح‌کرد: برگزاري نشست مسوولان انجمن‌هاي حمايت کودکان بد يا بي‌سرپرست، افراد معلول و بيماران با پروفسور "کواک"، رييس سازمان شهروندان جهاني دررراستاي دفاع از حقوق اين افراد را يکي از اقدامات اين گفتمان در سطح بين‌المللي برشمرد که با استقبال خوب آنها و انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي اجرايي و تحقق در آينده نزديک همراه بود.
 
وي، جلوگيري از ترويج اعتياد در جامعه، کاهش مشکلات ترافيکي، پيشگيري از بيماري‎‌هاو ضرورت تغذيه سالم، معرفي بيماري‌هاي خاص، ترويج فرهنگ مدرسه‌سازي و خيرين سلامت و اقدامات خيرخواهانه در حوزه سلامت از طريق تبليغات محيطي، چاپ پوستر، ماهنامه سيلک، پوشش رسانه‌اي، انتشار اخبار در خبرگزاري‌ها، پخش برنامه کاشانه  و مساعدت‌هاي مالي و غير مالي در برگزاري نشست‌ نهادهاي ذي‌ربط از ديگر اقدامات مرکز با محور گفتمان "مسووليت اجتماعي" است.
 
تقويت و توسعه گفتمان ديپلماسي شهري
به‌گفته‌وي، ضرورت حضور فعال مرکز در عرصه بين المللي و ايجاد فضاي جديد مديريت شهري در اين عرصه با معرفي ملي و بين‌المللي کاشان در موضوعات تاريخي، گردشگري، معماري و فرهنگي از کارکردهاي مرکز با محوريت گفتمان ديپلماسي شهري درراستاي کسب تجربيات و تبادل نظرت سازنده و توسعه‌بخش از شهرهاي مختلف جهان و انتقال تجارب به آنها است.
 
مدير مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان، افزود:عضويت در مجامع بين‌المللي تخصصي نظير ليگ شهرهاي تاريخي، مجمع جهاني شهرهاي اسلامي، مجمع شهرداران آسيايي، مجمع شهرداران راه ابريشم، سازمان شهروندان جهاني(wco)، شبکه همکاري‌هاي بين‌شهري (ICCN) در حفاظت از ميراث فرهنگي ملموس و سازمان شهرها و حکومت محلي متحد (UCLG) از ديگر موارد تقويت و توسعه گفتمان ديپلماسي شهري مرکز در سطح جهاني است.
 
فرجي، حضور در نشست‌هاي بين‌المللي و برگزاري نشست‌ها و ديدارهاي ديپلماتيک با اين محور در کاشان را خاطرنشان کرد و گفت: راه‌اندازي دبيرخانه"خانه"، خانه سازمان شهروندان جهاني و دفتر نمايندگي مجمع شهرداران راه بريشم در کاشان، انعقاد تفاهم‌نامه و خواهرخواندگي با شهرها متناظر و داراي اشتراکات فرهنگي و تاريخي از جمله دستاوردهاي عملياتي و در دست اجراي اين گفتمان است.
 
وي اظهارداشت: انجام مجموعه اين اقدامات کسب رتبه برتر ديپلماسي شهري را براي مدير مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان در ديماه سال گذشته به ارمغان آورد. لمللي
 
 پيوست رسانه‌اي
فرجي، تدبير و ابتکار عمل پيوست رسانه‌اي در مرکز براي معرفي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بالقوه کاشان در حوزه گردشگري و سرمايه گذاري اقتصادي را ضروري دانست و گفت:هيچ جامعه‌اي بدون توجه به  رسانه نمي تواند مسير رشد و توسعه را طي کند.
 
دبيرکميته صيانت از حقوق شهروندي،  پخش برنامه‌هاي صبح‌بخيرايران طي دو روز از کاشان و ويژه برنامه ارديبهشت کاشان  از شبکه يک سيما، مستند کاشان شهر"خانه"، مستند نوروز 95 کاشان، جشنواره گل‌غلتان از شبکه‌هاي مختلف سيما، ارتباط راديويي با شبکه‌هاي راديو ايران، فرهنگ و پخش برنامه موج جواني از راديو جوان از خانه تاريخي طباطبايي‌ها از جمله فعاليت‌هاي پيوست رسانه‌اي در مرکز است.
 
فرجي، حضور فعال و گسترده مرکز در شبکه‌هاي اجتماعي فضاي مجازي با ايجاد کانال کاشان شهر خانه در تلگرام، راه‌اندازي سايت آژانس عکس شهرداري و صفحه شهرداري در اينستاگرام را از ديگر اقدامات پيوست رسانه‌اي برشمرد.
 
آموزش شهروندي
وي، آموزش شهروندي با اهداف تقويت همدلي مديريت شهري و شهروندان، ارتقاي جايگاه شهروندي و شهروندمداري، افزايش نشاط اجتماعي و تقويت روحيه نوعدوستي ، معرفي الگوهاي برتر اخلاقي و اجتماعي  رابه شهروندان  اعلام کرد و گفت: برگزاري جشنواره شهروندي،جشن شهر خوب، شهروند خوب،  جشن شهروند سالم در نوروز 94 و 95 تعدادي از اين برنامه‌هاي اين محور است.
 
نگاه به ويژه به الگوي تعامل فرابخشي
به‌گفته‌وي،نگاه به ويژه به الگوي تعامل فرابخشي نيز با ضرورت همکاري و تقويت تعامل بيم دستگاه‌هاي اجرايي در موضوعات مختلف از جمله همکاري در اجراي برنامه‌هاي اساسي مرکز با دانشگاه کاشان، علوم پزشکي، آزاد اسلامي، پيام نور و ساير مراکز آموزش عالي در برگزاري نشست‌ها و همايش‌هاي مشترک، تبليغات محيطي و انعقاد تفاهم‌نامه و مشارکت مالي و غير مالي نمونه‌هايي از آن است.
 
فرجي، همکاري با اداره فرهنگ و ارشلاد اسلامي در برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، ادبي و برپايي نمايگاه‌هاي فرهنگي هنري را در اين حوزه تاکيد کرد و گفت:همکاري با اداره‌هاي  آموزش و پرورش، برق ، اوقاف و امور خيريه، امور مالياتي، نهادهاي انقلابي و پليس راهور از طريق اطلاع‌رساني و تبليغات محيطي از ديگر فعاليت‌هاي اين بخش است.
 
نگاه متوازن و عادلانه در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي در مناطق مختلف
وي اظهارداشت:نگاه متوازن و عادلانه در اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي در مناطق مختلف نيز با برگزاري جشنواره‌هاي شکرانه برداشت محصول با عنوان"برکت" در راوند، طاهرآباد و لتحر ، اجراي دو دوره جشنواره نعنا در فين و جشن شهروند سالم در حسن‌آباد صورت گرفت.
 
تعظيم شعائر اسلامي
به‌گفته‌وي، تعظيم شعائر اسلامي در مرکز نيز از طريق اجراي برنامه‌هاي بزرگداشت مناسب‌هاي ملي‌مذهبي و ديني و گراميداشت ياد و خاطره شهدا، پيشوايان و بزرگان ديني صورت‌گرفته‌است.
 
 مدير مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان،لزوم ارتباطات انساني و حفظ جايگاه ارتباط چهره به چهره را علاوه بر توسعه ارتباطات الکترونيکي در حوزه روابط عمومي‌ها ضروري دانست و گفت: تغيير حوزه روابط عمومي و واحد فرهنگي در مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري به حوزه ارتباطات و امور فرهنگي اجتماعي از ديگر اقدامات مرکز است.
 
فرجي،حرکت روابط عمومي به سمت يک مسير اخلاقي، جلب اعتماد مردم و تعهد اخلاقي و احترام به اين اعتماد را تاکيد کرد و گفت: اين مرکز تلاش مي‌کند با  ايجاد زمينه‌هاي نقد منصفانه، پاسخ معقولانه براي مديريت شهري و پذيرش نظرات سازنده از اعضاي شوراي شهر را فراهم کند.
 
وي در پايان، با تقدير از همکاري، پشتيباني و نصايح پدرانه تمامي اعضاي شوراي اسلامي شهر کاشان، حمايت‌هاي بي‌دريغ  شهردار خلاق، جهادي و مساعدت‌ها و همفکري وي گفت: هر دستاوردي ک در مرکز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري کاشان  حاصل شده است نتيجه تلاش و همت خستگي ناپذير و شبانه‌روزي مجموعه کادر جوان، پويا و خلاق اين مرکز است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi