صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

دوشنبه 3 اسفند 1394 - 13 : 11

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 16170

7545 بازدید


  عضو ارشد شوراي همگرايي اصولگريان كشور:
افراد از ليست هاي مورد حمايت انگليس برائت كنند / برخي نذركرده اند به مجلس بروند

* اختصاصي پورتال خبري کاشان/ اگر هريك از شما 100 راي جديد براي نماينده اصولگرايان شهرستان كاشان و آران و بيدگل جذب كند، نماينده اصولگراي اين دوشهرستان به مجلس دهم خواهد آمد.


 
عضو ارشد شوراي همگرايي اصولگريان كشور گفت: دشمن مي داند مردم ايران در انتخابات ايران نقش دارند و راي مي دهند و هركس راي آورد تابع هستند اما اگر آمريكا و انگلستان از فردي و يا برخي ليست هاي خبرگان حمايت مي كند، از اين افراد و ليست ها انتظار مي رود حمايت آمريكا و انگلستان را رسما محكوم كنند.
 
به گزارش پورتال خبري كاشان، محمد رضا باهنر عضو ارشد شوراي همگرايي اصولگريان كشور يكشنبه در همايش بزرگ اصولگرايان شهرستان هاي كاشان و آران و بيدگل در مسجد صادقيه كاشان با اشاره به اين كه مردم  ايران  خود را براي يك امتحان و انجام يك وظيفه شرعي و ملي آماده مي كنند گفت: در اين آزمون مردم براي انجام دو انتخاب بزرگ و حساس به پاي صندوق راي مي روند.
 
وي افزود: ازابتداي انقلاب تا كنون بيش از30 انتخابات برگزار و هر سال به طور متوسط يك انتخاب برگزار شده است، اما مجلس شوراي اسلامي و مجمع تشخيص مصلحت نظام به دلايل متعدد تصميم گرفت هر 4 سال انتخاب يك دفعه را دو تا، دوتا بر هم منطبق كند و علت آن نيز حساسيت مردم نسبت به انتخابات بود چرا كه مردم با همه وجود احساس مي كنند هم انتخابات و هم نتيجه انتخابات در سرنوشت شان تأثير دارد، بنابراين حضور در انتخابات حضور پر رنگي است.
 
به گفته وي، هر سال يك انتخاب برگزارشده است و چندين ماه هم پيش لرزه و چندين ماه هم پس لرزه انتخابات وجود داشته و هر سال 7 تا 8 ماه از سال، صرف انتخابات مي شد هرچند كه رقابت و انتخابات خوب است اما نبايد سالانه دو سوم سال صرف انتخاب مي شد و مشكلات كشور روي زمين مي ماند.  
 
باهنربا اشاره به تصميم گيري براي منطبق شدن دو انتخابات و برگزاري هر دو سال دو انتخابات همزمان گفت: امسال براي دومين بار دو انتخابات در يك روز برگزار شود، بار اول انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا و اين بار انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي است.
 
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، تحت الشعاع قرار گرفتن و بي رنگ و يا كم رنگ شدن يكي از انتخابات در برگزاري دو انتخابات همزمان را يكي از مشكلات تطبيق انتخابات اعلام كرد و گفت: بايد بصيرت و تدبير و تمهيدات، اين نقطه ظعف در تطبيق انتخابات را به حداقل رسانيد.
 
باهنرتأكيد كرد: ما كارگزاران با همه وجود حس مي كنيم هر يك راي ملت در اقتدار نظام موثر و مانند گلوله اي است كه به طرف دشمن رها مي شود.
 
انتخاب رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان باعث بهت و حيرت دشمن و راديوهاي بيگانه شد
وي در ادامه وظيفه خطير و جايگاه ويژه و رفيع مجلس خبرگان و اهميت انتخابات مجلس خبرگان رهبري را ياد آورشد و  با اشاره به اين فرمايش امام خميني(ره) كه مجلس خبرگان را پشتوانه ولايت فقيه اعلام كرد گفت: مجلس خبرگان نبايد وارد دعواهاي سياسي شود.
 
وي رحلت امام را همراه با تأثر و يأس و نااميدي در بين ملت دانست وگفت: با رحلت امام راديوهاي بيگانه خواب هاي آشفته مي ديدند و آماده بودند تا ايران بعد از امام خميني(ره) ايرانستان شود و چون معتقد بودند ايران بعداز امام نخواهد ماند چمدان هاي خود را بسته بودند تا به ايران بيايند.
 
 به گفته وي، مجلس خبرگان بعداز رحلت امام در حالي كه پيكرمطهر امام راحل هنوز روي زمين بود و تشييع نشده بود، تشكيل جلسه داد و بعد از چند ساعت با انتخاب رهبر باعث بهت و حيرت دشمن و راديوهاي بيگانه شد به طوري راديوهاي بيگانه 72 ساعت خفه شدند و هيچ حرفي براي گفتن نداشتند و و نمي دانستند چه اتفاقي در ايران افتاده است.
 
انگلستان و آمريكا و صهيونيست از مردم مي خواهند به چه كساني راي بدهند
وي افزود: دشمن معتقد بود بعد از رحلت امام خميني(ره)چندين شعبه خواهد شد و چند سال بعد ايران، ايرانستان خواهد شد، بنابراين جايگاه مجلس خبرگان جايگاه مهمي است و نياز است بصير و فهيم و شجاع وعالم و به روز باشد و تحت الشعاع افراد نباشد.
 
باهنربا اشاره به اين كه افرادي كه براي مجلس خبرگان و شوراي اسلامي توسط شوراي نگهبان تأييد شدند حتما صلاحيت داشتند كه تأييد شدند گفت: انگلستان و آمريكا و صهيونيست بعد از تأييد صلاحيت ها از مردم مي خواهند به چه كساني راي بدهند و به چه كساني راي ندهند.
 
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي ياد آورشد: اگر مردم ايران قرار بود گوش به  فرمان آمريكا و انگلستان و صهيونيست جهاني باشند انقلاب نمي كردند و 8 سال دفاع مقدس مقابل دشمن نمي ايستادند و تحريم ها و تهاجم فرهنگي و فشارهاي اقتصادي را تحمل نمي كردند و 37 سال پاي سردي و گرمي انقلاب نمي ايستادند و  ايران امروز از كشورهاي دست نشانده انگلستان نيز بدبخت بودند.
 
عضو ارشد شوراي اصولگرايان كشور افزود: دشمن مي داند مردم ايران در انتخابات ايران نقش دارند و راي مي دهند و هركس راي آورد تابع هستند اما اگر آمريكا و انگلستان از فردي و يا برخي ليست هاي خبرگان حمايت مي كند، از اين افراد و ليست ها  انتظار مي رود حمايت آمريكا و انگلستان را رسما محكوم كنند.
 
جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز تهران دو نهاد مقدس مذهبي است
باهنر از جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارزتهران به عنوان دو نهاد مقدس مذهبي و افتخار ملت نام برد و ياد آورشد: اين دو نهاد مقدس طي 37 سال گذشته همواره تكيه گاه و ترسيم كننده خط مشي نظام و اسلام بوده است و درطوفان ها و سونامي ها كه افراد زيادي از خط امام و انقلاب پرت شدند، همواره تكيه گاه درستي  براي ما بوده است كه با نگاه به مسيري كه جامعتين مشخص مي كردند حركت كرده ايم.
 
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز تهران اسامي 5 نفر از كانديداهاي خود را  اعلام كردند، بنابراين براي انتخاب فرد اصلح روزه شك دارجايز نيست.
 
به گفته وي، وقتي امام راحل مي فرمايد مجلس خبرگان پشتوانه ولايت فقيه است و ولايت فقيه پشتوانه استمرار آزادي و رفاه و توسعه كشور است نبايد ترديد داشت.
 
وي با بيان اين كه امروز كشورهاي اطراف ايران در آتش و جنگ و خون ريزي مي سوزد گفت: امروز در حالي كه جنگ هاي نيابتي توسط آمريكا و صهيونيست ها در سرزمين مسلمانان و با پول مسلمانان منطقه را تبديل به ميدان جنگ و خون ريزي كرده است اما ايران تبديل به جزيره امن و باثبات است.
 
به گفته وي، امنيت امروز ايران اسلامي تنها با بصيرت و شرف نگري و تحليل هاي دقيق و مديريت بي نظير رهبر معظم انقلاب است كه خداوند نعمت عظماي ولايت را به ملت ايران داده است.
 
برخي نذركرده اند به مجلس بروند
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه انتخابات مجلس شوراي اسلامي را از جنس ديگري دانست و افرود: در انتخابات مجلس شوراي اسلامي رقابت، دعوا وجود دارد و گروه هاي اصولگرا و اصلاح طلب و از همه طيف ها حضور دارند.
 
به گفته وي، برخي نذركرده اند به مجلس بروند و برايشان تفاوتي ندارد از آنها چپ و راست و احزاب ديگري حمايت كنند و اين نوع تفكر سبكي است.
 
وي افزود: نظام مردم سالاري ديني كه تمام مسؤولين خود را مستقيم و يا با يك واسطه توسط مردم انتخاب مي كند حتما بايد داراي چندين حزب قدرتمند، شناسنامه دار و در چارچوب قانون اساسي و چارچوب سياست هاي نظام و رهبري تدوين و ابلاغ شده باشد.
 
در انتخابات 90 درصد وقت خود را بايد صرف وحدت كنيم
عضو ارشد شوراي اصولگرايان كشور گفت: ما در انتخابات 90 درصد وقت خود را بايد صرف وحدت كنيم و بعد از آن تازه يك عده ليز مي خورند و زيرآبي مي روند و 10 درصد آخر براي رقابت با رقيب اختصاص داده مي شود، اما در كشورهاي ديگر رقابت ها داراي ساختاروسيستم است.
 
وي با اشاره به اين كه 200 نفر در تهران از افراد مدير و مدبرانتخاب شدند اما تنها 30 كرسي مجلس به تهران تعلق دارد و بقيه بايد كنار بروند گفت: در حوزه انتخابيه كاشان و آران و بيدگل از سه كانديداي اصولگرا، اصلاح طلب و ميانه رو نبايد بيشتر باشد. اما اگر قرار شود اين همه وقت براي وحدت هزينه شود و در پايان هم نيمه كاره بماند و زحمات اصولگرايان وهزينه ها را افزايش داده و بهره وري را كم مي كند.
 
وي مجلس دهم را مجلس بسيار حساسي خواند و افزود: كار سختي است و اينگونه تصور نشود هركس وارد مجلس شد مي تواند موفق باشد و كارها را جلو ببرد.
 
باهنر افزود: همه كانديداهايي كه صلاحيت آنها توسط شوراي نگهبان تأييد شده است همه صلاحيت ورود به مجلس را دارند و حتي آنهايي كه تأييد نشدند افراد ناصالح نيستند بلكه صلاحيت شان احراز نشده و اين گونه نيست.
 
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي افزود: آيا افرادي كه تاييد شدند و صلاحيت حداقل را دارند مي توانند در جايگاه رفيعي كه قدم مي گذارند، خدمات واقعي به مردم بدهند.
 
باهنر ياد آورشد: اگر نماينده اي به مجلس رفت و از دولت تعريف كرد خوب نيست و برعكس آن،  اگر نماينده اي به مجلس رفت و با دولت مخالفت كرد او نيز نماينده خوبي نيست، چرا كه دولت و مجلس بايد دست در دست يكديگر كشور را در مسير روبه جلو هدايت كنند.
 
به گفته وي، اگر دولت خطايي هم داشت بايد نقشه راه را براي دولت تعيين كند ضمن اين كه نماينده اي كه مي خواهد نقشه راه و جاده اي  كه مي خواهد ترسيم كند نبايد شيب آن از 10 درصد  بيشتر باشد تا به دولت ميدان بدهد و بتواند حركت كند و انرژي كمتري را مصرف كند و هزينه بر نباشد.
 
كسي كه به مجلس مي رود نه بايد نذر كند موافق دولت باشد و نه بايد نذر كند مخالف دولت باشد
باهنر تأكيد كرد: كسي كه به مجلس مي رود نه بايد نذر كند موافق دولت باشد و نه بايد نذر كند مخالف دولت باشد، بنابر اين، بايد نذر كند طرف حق باشد و دولت را با همه توان كمك كند واگر دولت مشكلي داشت تذكر بدهد.
 
به گفته وي، برخي از نمايندگان كه افراد خوبي هم هستند تا مي‌خواهند خيابان هاي تهران را ياد بگيرند دوره 4 ساله آنها تمام مي شود، بنابراين نماينده بايد در حد كلان كار كرده باشد و بتواند خدمت كند.
 
باهنر گفت: مجموعه اصولگرا در جلسات متعدد تلاش كردند و شوراي اصولگرايي با آن  همه هزينه ها و صرف يك سال از عمر يك نفررا انتخاب كردند اما برخي از اصولگرايان گلايه دارند چرا انتخاب نشدند و حق آنها ضايع شده است در حاليكه نامزدها هيچ حقي ندارند، حق از مردم است، بنابراين نامزدها اگر وظيفه اي روي دوش آنها گذاشتند به آن عمل كنند.
 
دركشور انقلاب اسلامي نماينده شدن، وزير شدن و امام جمعه شدن حق نيست، وظيفه است
وي افزود: دركشور انقلاب اسلامي نماينده شدن، وزير شدن و امام جمعه شدن حق نيست، نماينده شدن و امام جمعه شدن و فرماندار شدن وظيفه است و اگر كسي از مسؤوليت ترس و لرز داشت و انتخاب نشد خدا را شكر مي كند نه اين كه به نردبان اين و آن نردبان بچسبد و اگر از اين نردبان نشد، از نردبان ديگر بالا برود.
 
باهنر با تقدير و تجليل از همه نمامزدهاي انتخابات به ويژه نامزدهايي كه به نفع ديگر نامزدها انصراف دادند گفت: در انتخابات مجلس دنبال تخريب ديگران نباشيد و به بيان نقاط مثبت خود بپردازيد چرا كه تخريب ديگران هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع است.
 
عضو ارشد شوراي اصولگرايان كشور با اشاره به اين كه اعلام نتايج سه حالت دارد كه دو حالت آن خيلي مهم نيست گفت: يك حالت نماينده مورد نظر با اختلاف 20 هزار راي كمتر انتخاب نمي شود شما وظيفه خود را انجام داديد اما اگر كانديداي مورد نظر با 20 هزار راي اضافه انتخاب شد جاي شكر دارد اما اگر اعلام شد كانديداي شما با 100 راي كمتر انتخاب نشده است در اين حالت اي كاش ها شروع مي شود كه اي كاش براي جذب آراي بيشتر تلاش بيشتري كرده بودم.
 
وي افزود: هر يك از شما از امروز تا روز جمعه توانايي جذب 100 راي براي نماينده خود داريد، بنابراين از فردا صبح نه احساس 20 هزار راي اضافه داشته باشيد نه احساس 20 هزار راي كم كه نا اميد باشيد بلكه از فردا هر كدام از شما بايد ان احساس را داشته باشد نماينده من 100 راي كم دارد و بايد امروز آن را جذب كنم، چون در دوره هاي قبل نمايندگاني وارد مجلس شدند كه با اختلاف 100 راي توانستند وارد مجلس شوند.
 
عضو ارشد شوراي اصولگرايان كشور تأكيد كرد: اگر هريك از شما 100 راي جديد براي نماينده اصولگرايان شهرستان كاشان و آران و بيدگل جذب كند، نماينده اصولگراي اين دوشهرستان به مجلس دهم خواهد آمد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 

 فرودگاه کاشان روی هوا است/ چقدر این روزها جای پروازهای کاشان، مشهد و نجف خالی است



 

 به تلخی گناه



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi