صفحه اصلی | درباره ما | ارتباط با ما | تبـلیـغات

 
 

 
    

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرد

 
 

 تصویر منتخب 

 




 

 پیوندها 

 

  شهرداري هاي اقليم بزرگ کاشان

  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي کاشان

  روستاهاي منطقه کاشان

  صفحات ورزشي كاشان

  صفحات اخبار اقليم بزرگ كاشان

  مراکز ، دفاتر و کانونهاي غيردولتي کاشان

  پایگاههای اطلاع رسانی

  جستجوگرها

  خبرگزاری های داخلی

  دوستان پورتال خبري کاشان

  مراکز ، دفاتر و ادارات دولتی کاشان

 
  مشروح خبر    

جمعه 18 خرداد 1403 - 47 : 20

نویسنده : محمد ملک آبادی

کد خبر : 29196

120 بازدید


  رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش:
شهدای خدمت مانند شهدا زندگی کردند تا به شهادت رسیدند

امیر پور دستان با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مانند تشنه‌ای که دنبال آب باشد به دنبال رسیدن به شهادت بود، افزود: شهدای خدمت مانند شهدا زندگی کردند تا به شهادت رسیدند.


 
به گزارش پایگاه خبری پیام کاشان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان پنجشنبه شب در چهلمین یادواره ۲۷ شهید روستای آزران از توابع بخش برزک کاشان با تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: انسان‌هایی که روح بلند دارند بیشتر کار و تلاش ومی کنند و کمتر استراحت می‌کنند.

وی افزود: انسان‌هایی که روح بلند دارند آرامش و آسایش و راحتی دیگران را به آرامش و آسایش و راحتی خود ترجیح می‌دهند و خود را به زحمت و خطر می‌اندازند تا دیگران آسایش داشته باشند.

به گفته وی امروز سربازان و مرزداران غیور ایران اسلامی شبانه روز از مرز‌های ایران اسلامی در برابر تهدید‌های دشمن پاسداری می‌کنند تا مردم ایران در آسایش و امنیت قرار داشته باشند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: تلاش شبانه روزی برای پاسداری از امنیت و آسایش مردم دستاورد روح بلند است و و سربازان ایران اسلامی سینه خود را آماجه گلوله‌های دشمن می‌کنند و خود را فدامی کنند تا دین و قرآن و اسلام بماند.

امیر سرتیپ پوردستان ادامه داد: شهدا ایران اسلامی نیز از مکتب امام حسین (ع) درس گرفتند و یکه و تنها در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و به شهادت رسیدند، اما تسلیم نشدند.

وی افزود: اقتدار و صلابت و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است و اگر ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و یک ابر قدرت در دنیا مطرح است به برکت خون‌های پاک شهدا است.

خون شهید به زمین نمی ریزد در رگ های جامعه جاری می شود
امیر سرتیپ پوردستان افزود: شهید مانند شمع می‌سوزد تا ما راه گم نکنیم و به بیراهه نرویم، از این رو خون شهید به زمین نمی‌ریزد و در رگ‌های جامعه جاری می‌شود و با خودش حرکت و نشاط می‌آورد.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهدای خدمت نشانه ارادت مردم به شهدا است و شهادت فرهنگ دینی ما است گفت: آیت الله رئیسی با چنین فرهنگی وارد عرصه خدمت به مردم شد و هر زمانی که به زیارت امام رضا (ع) می‌رفت با اشک گریه امام رضا (ع) را واسطه قرار می‌داد و شهادت را از خداوند طلب می‌کرد.

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مانند تشنه‌ای که دنبال آب بود به دنبال رسیدن به شهادت بود، افزود: شهدای خدمت به مانند شهید زندگی کردند تا به شهادت رسیدند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: آیت الله آل هاشم نیز می‌فرماید، دو امام جمعه شهید تبریز سادات بودند و دعا کنید سومین امام جمعه شهید تبریز من باشم.

به گفته وی شهید ایت الله رئیسی شهید مظلومی است که خیلی باید از او گفته شود و مردم ما آنگونه که باید این انسان بزرگ را نشناختند و برای همین است که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید من دلم برای رئیسی سوخت.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: آیت الله رئیسی در هر مسؤولیتی که بود خود را وقف نظام جمهوری اسلامی اسلامی کرد و لحظه‌ای را برای خدمت به اسلام و نظام و مردم از دست نداد و شبانه روز در خدمت اسلام و نظام مردم بود.

آیت الله رئیسی تشنه خدمت به مردم بود 
وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی تشنه خدمت به مردم و دغدغه اش خدمت به مردم بود و حرف و کلام و عمل و رفتار او خدمت به مردم بود و خدمت به مردم به ایشان آرامش می‌داد.

به گفته وی آیت الله رئیسی چند ده هزار شرکت تولیدی تعطیل شده را راه اندازی و چند صد هزار نیروی کار به سر کار برگشتند و سفره چند میلیون خانواده را باز کرد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: آیت الله رئیسی نسبت به مردم بی تفاوت نبود و خود را خادم مردم می‌دانست و آنها را ولی نعمت خود می‌دانست و برای همین بود که یک الگوی نوینی را برای مدیریت در کشور ارائه کرد.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: شهید رئیسی در واکنش به برخی انتقاد برای سفر‌های مستمر هفتگی استانی می‌فرماید، اگر برای کار مردم لازم باشد چند مرتبه هم به استانی سفر کنم این کار را انجام خواهم داد و خسته نخواهم شد تا کار مردم انجام شود.

به گفته وی وقتی یک بزرگی از دنیا می‌رود رخنه‌ای ایجاد می‌شود که پر کردن آن سخت است و شاید قابل جبران نباشد، اما انقلاب اسلامی این ظرفیت و قابلیت و توانمندی را دارد که این شهادت‌ها خللی در مسیر روند پیشرفت کشور به وجود نمی‌آورد.

این پرچم روی زمین نمی ماند 
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: این پرچم روی زمین نمی‌ماند و به برکت و تدابیر رهبر معظم انقلاب با قدرت و اقتدار بر افراشته باقی خواهد ماند تا به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) تحویل داده شود.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه به برخی از تهدید‌های جدید دشمن که متفاوت از تهدید‌های گذشته دشمن است اشاره کرد و افزود: امروز نیرو‌های مسلح متناسب با تهدید‌های جدید دشمن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دفاعی خود را تقویت می‌کند.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ‌های ترکیبی خود از همه مؤلفه‌های قدرت خود اعم از جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و سایبری همزمان برعلیه کشوراستفاده می‌کند، که اگر آماده مقابله با آن را نداشته باشیم شکست خواهیم خورد.

به گفته وی سال ۸۰ در حادثه ستامبر آمریکا و سی کشور دیگر قصد حمله به ایران را داشتند، اما اگر همه گزینه‌های روی میز آنها اجرایی نشد برای وجود رهبری هوشمند و خردمند و دشمن شناس و مردمی ولایتمدار و انقلابب و شجاع و نیرو‌های نظامی قدرتمند و آماده بود.

آمریکا 14 سال هم مرز با ایران بود
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: ایران اسلامی به دلیل حضور ۱۴ ساله آمریکا در کشور‌های همسایه در واقع هم مرز با آمریکا بود و آمریکا با ۲۰۰ هزار نیرو و چند صد فروند هواپیما فوق مدرن و انواع ناو جنگی ایران را محاصره کرده بود، اما به دلیل قدرت رهبری و قدرت نظام اسلامی ایران هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی ادامه داد: وقتی آمریکا با شکست مفتضاحانه و هزینه‌های گزاف مجبور شد منطقه را ترک کند در راهبرد جدید خود با به وجود آوردن داعش جنگ نیابتی را در منطقه طراحی کردند.

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه داعش استراتزی آمریکا و ویروسی بود که آمریکایی‌ها وارد سوریه کردند تا منطقه را نابود کنند گفت: قرار بود ویروس داعش با سرایت به سوریه و عراق، ایران را نیز درگیر کند، از این رو داعش به عنوان یک ارتش سنی به ایران حمله و ایران را درگیر جنگ شیعه و سنی کند و منطقه خاور میانه را درگیر کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب خیلی زود از توطئه دشمن آگاه شد و به مالک اشتر خود حاج قاسم سلیمانی دستور داد این توطئه دشمن را در نطفه خفه کند و نیرو‌های مستشاری با استفاده از فرهنگ بسیج و نیرو‌های مقاومت و حشد الشعبی در کنار ارتش سوریه و عراق در مقابل داعش ایستادند.

هر کس ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید مردم تلاش کند
به گفته وی بعد از شکست طرح داعش آمریکا در منطقه، طرح جدید آمریکایی‌ها جنگ نرم خود را با هدف تخریب ایمان نسل نوجوان و جوان کشور آغاز کرد، اما رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، هرکس ایران و منافع کشور و بهبود اوضاع اقتصادی کشور را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و ترویج امید مردم تلاش کند.

امیر سرتیپ پوردستان: یکی از وظایف مهم مادران که واجب عینی است، تلاش برای تقویت ایمان و تقویت امید فرزندان است و پدر نیز وظیفه دارد برای تقویت ایمان و تقویت امید فرزندان خود و معلمان برای تقویت ایمان و تقویت امید دانش آموزان خود تلاش کنند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با اشاره به اینکه آینده کشور روشن است و بسیاری از مشکلات اقتصادی به زودی برطرف خواهد شد، اظهار داشت: دنیا امروز در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و بسیاری از معادلات بین المللی دستخوش تغییر شده که نتیجه آن افول نظامی آمریکا است و آمریکا امروز دیگر به عنوان یک ابر قدرت مطرح نیست.

به گفته وی در یک مقطعی وقتی ناو آمریکا به طرف منطقه حرکت می‌کرد چندین حکومت در منطقه سرنگون می‌شد، اما امروز یمن ناو هواپیمابرآمریکا را با موشک هدف قرار می‌دهد و فرزندان شما پایگاه‌های آمریکا را موشک باران می‌کنند، اما آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند که این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران و پیچ تاریخی است که آمریکا به زیر کشیده شده و ایران در حال اوج گیری است.

هنوز جزئیات عملیات وعده صادق فاش نشده است
وی افزود: امروز نیز روز‌های آخر رژیم صهیونیستی است و عملیات طوفان الاقصی مهر پایانی بر رژیم غاصب صهیونیستی بود، از این رو هنوز جزئیات عملیات وعده صادق ایران فاش نشده است و با وجود اطلاع دشمن از این عملیات، دو پایگاه مورد نظر هدف قرار گرفت که این ناشی از قدرت ایران است.

به گفته وی امروز جایگاه ایران قبل از عملیات وعده صادق با بعد از عملیات وعده صادق متفاوت است و در حالیکه نگاه دشمن از بالا به پایین بود، ایران غیر اتمی به یک کشور اتمی افسار گسیخته حمله کرد و دنیا را شگفت زده کرد.

وی یادآور شد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی هرچه به قلعه نزدیک‌تر شود فشار دشمن بیشتر می‌شود و باید مراقب بود و برای ادامه راه و مسیر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود. 

لازم به ذکر است، اجرای نمایش، اجرای سرود نوجوانان، مهد کودک و غرفه‌های نمایشگاهی از جمله برنامه‌های جنبی چهلمین یادواره ۲۷ شهید روستای آزران از توابع بخش برزک کاشان بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی پورتال خبری کاشان اینجا کلیک کنید.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است.






 


 

 گزارش تصویری 

 
 

 ارسال تبلیغات 

 

 

 تبلیغات 

 

مشهد اردهال کاشان



 

 مطالب ویژه 

 

 شهردار جهادی کاشان و تکرار دوران طلایی



 

 دوباره سکان به سکاندار رسید



 

 بازی آنلاین /دور هم نشسته بودند و سرشان را کرده بودند توی موبایل‌هایشان



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان در سکوت خبری به اصفهان رفت!!! / تجدید نظر در کاشان تجدید نظر نشد



 

 دوباره پرواز کاشان، اما نه از جیب مردم



 

 مردها و نامرد ها



 

 دادگاه تجدید نظر کاشان پرید



 

 هجمه بر علیه ضابطه، ضابطی بهانه است



 

 ریزش و رویش



 

 همایش شیرخوارگان حسینی در کاشان برگزار شد



 
 

 پربازدیدترین 

 
 دانشجوی کاشانی پژوهشگر برتر کشور شد

 تير كاليبر دشمن قلب بزرگ سردار علي معمار را شكافت و به قلب بي سيم چي با وفايش

 تدوین پایان نامه های دانشگاه پیام نور کاشا ن در حفظ و احیای میراث مکتوب عالمان و فقیهان ملی

 آيين حفظ خواني قرآن؛ ميراث معنوي کاشان / عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد

 به بهانه برگزاري يك مراسم عجيب واين بار به نام تجليل روز خبرنگار و به كام....

 مرغ همسايه غاز است

 علامه آقا سيد محمد علوي بروجردي عالمی که بیش از 50 بار شفای بوعلی را تدریس کرد

 33 کشور جهان مقصد کالاهای تولیدی صادراتی کاشان

 گفت‌وگو با گوينده كاشاني اخبار راديو

 برگزاری بزرگترين مراسم آييني محرم در نوش آباد

 نخستین کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در کاشان افتتاح شد

 19 رمضان سالروز درگذشت غیاث الدین جمشید کاشانی

 از کتاب فرزند علی در کاشان رونمایی شد

 20 درصد کاندیدهای شورای شهر کاشان جوانان 25 تا 30سال هستند

 سي و ششمين سالگرد استاد فراهتي مبارز انقلابي و مفسر قرآن در کاشان برگزار مي شود


cialis erfaring cialis i norge hva er kamagra viagra effekt viagra nettbutikk levitra eller cialis viagra norge cialis uten resept cialis pris cialis efeitos secundarios cialis bula kamagra gel comprar viagra farmacia viagra infarmed levitra comprimidos kamagra gel kamagra portugal

کليه حقوق اين سايت متعلق به پورتال خبری کاشان می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است  

cheap canada goose jackets belstaff outlet parajumpers outlet timberland outlet peuterey jackets uk peuterey jacket canada goose sale uk parajumpers sale belstaff uk peuterey uk duvetica uk canada goose milano duveticapiumini parajumpers outlet segusino woolrich outlet barbour italia canada goose uomo giacca barbour canada goose roma belstaff outlet piumini duvetica canada goose outlet belstaff pelle peuterey saldi barbour giacca canada goose italia belstaff milano barbour uomo parajumpers segusino belstaff uomo canada goose prezzi